KimKai88 : Ne olayı ? Ne diye gelmiş ? >_<
Kyungpir : Babamdan bir şans daha istedi ve beni istediğini söyledi ama açıkçası kadının bakışları daha çok " Senin ağzına sıçacağım Soo " der gibiydi.
KimKai88 : Tekrar söylememe gerek yok değil mi ? Sehun'un evine hala gidebilirsin . Senin zarar görmeni istemiyorum bebeğim .
Kyungpir : Daha ne kadar zarar görebilirim ki ?
KimKai88 : O ne demek ? Daha önce de mi zarar gördün sen ?
Kyungpir : Boşversene .
KimKai88 : Bir şey söylediysen devamını da getir Kyung .
Kyungpir : Anlaşılan hayatımda hiçbir şey bilmiyorsun .
KimKai88 : Senin sapığın değilim Soo . Yalnızca ismini ve ev adresini biliyorum .
Kyungpir : Bu kadar bilmen bile fazla .
KimKai88 : Seni tanımak istediğimi daha öncede söylemiştim .
Kyungpir : Boşversene benim hayatımı . İnan senin o süslü hayatına göre oldukça kötü hayatım var .
KimKai88 : Öğrenmek istiyorum .
Kyungpir : Sen bilirsin .
KimKai88 : Anlatacak mısın ?
Kyungpir : Sadece biraz bekle .
Kyungpir : Öncelikle 5 yasında bir kazada annem vefat etmiş ve 2 yıl boyunca da babam beni bu kazada suçlu gördü . Annem kaza sırasında benim huysuzluklarımla baş etmeye çalışıyormuş . Babam annemin ölümünden sonra beni yatılı okula verdi ve bir kez bile ziyaretime gelmedi . Orada yakın bir arkadaş edinmiştim ama çok geçmeden ailesi onu okuldan almıştı ve ondan sonra daima yalnız kaldım okulda . Babam geldi ve beni okuldan aldı . Sanırım babannem babama yaptığının yanlış olduğundan bahsetmiş ve onu ikna etmişti .
Eve geldiğimde eski halimin aksine sessiz biri olmuştum. Ailemle bile çok sık konuşmazdım . Ortaokula başladığımda ise herkes beni ezdi. Bir an önce liseye geçmeyi diledim ve o sene içerisinde babannemi kaybettik . Babam üzgün olduğu her gece içiyordu ve beni de dövüyordu. Sadece yumruk ve tekmeyle değil . Bazı zamanlar hırsını çıkaramıyorsa kemerle dövüyordu ve onun hala izleri var .
Liseye başladığımda babam üvey annemle tanıştı. Babam eski zamanlarına döndüğü için mutluydum. Annem gibi gördüm o kadını ve artık tam bir aile gibi olmuştuk. Babam artık beni seviyordu ve eskiden çektirdikleri içinde özür diledi. Yalnız daha sonra senin de bildiğin gibi üvey annem beni istemez oldu. Ama babam ilk defa beni korudu . Yine de onların mutluluğuna engel olamam.
Ve bu söylediklerim aramızda kalsın. Bunları ilk defa sana anlatıyorum. Özellikle okulda duyulmasını istemiyorum. Ortaokuldaki gibi ezilip dövülmek istemiyorum.
Kyungpir : Orada mısın Kai ?
KimKai88 : Yalnızca senin mutlu bir hayatın olduğunu düşünürken bunlar ..
Kyungpir : Biliyorum. Herkes benim mutlu bir hayata sahip olduğumu düşünür . İnsanlarla konuşmadığım için havalı ve soğuk buluyorlar . İşte o havalı görünen Soo gerçekte böyle biri .
KimKai88 : Her geçen gün seni daha da çok seviyorum. Senin güçlü olmanı , her şeye rağmen masum görünüşünü .
Kyungpir : Eiyy . Ne yapıp edip yine bu konuya çektin. Bende diyordum ki ne zaman bir ukalalık yapacak.
KimKai88 : Kusura bakma Soo ama tüm romantikliğe sıçtın -,- Şurada sana olan aşkımdan bahsediyordum .
KimKai88 : Ve sen yine kaçıp gittin. -,- Hep böyle yapıyorsun. Çok ayıp oluyor -,-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad | KaiSoo | ✔️
FanficKyungsoo 'Google Play' de gezinirken Wattpad uygulamasını gördü ve açıklamayı okuduktan sonra ilgisini çeken bu uygulamayı indirmeye karar verdi. Wattpad uygulamasını indirdiğinde kayıt yaptırdı ve " Kyungpir " kullanıcı adıyla giriş yaptı. Kim Jo...