ေက်ာင္းသားအမ်ားစုေက်ာင္းဆင္းရင္ဘာလုပ္ေလ့႐ွိၾကသလဲ အမ်ားစုကေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြစုၿပီး ေဘာလံုးကန္တာျဖစ္ျဖစ္ မုန္႔ထြက္စားတာျဖစ္ျဖစ္ ႏွစ္သက္ရာတခုခုကိုလုပ္ေလ့႐ွိၾကမွာေပါ့ ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီအမ်ားစုထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္မပါပါဘူး ကြၽန္ေတာ့္ဘဝေပးအေျခအေနအရ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္လည္းေအးေအးေဆးေဆးေနလို႔မရပါဘူး ကြၽန္ေတာ္နာမည္ Kris Wu ပါ တတိယႏွစ္ေဆးေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ပါ ေဆးေက်ာင္းတက္လို႔ပိုက္ဆံခ်မ္းသာတယ္လို႔ေတာ့မထင္လိုက္ပါနဲ႔ အလြဲႀကီးလြဲပါလိမ့္မယ္ ကြၽန္ေတာ္ေဆးေက်ာင္းတက္ေနတာေက်ာင္းကေပးတဲ့scholar shipရလို႔ပါ ကြၽန္ေတာ္ကပိုက္ဆံေတာ့မခ်မ္းသာေပမယ့္ စာကေတာ့ေတာ္ေတာ့္ကိုေတာ္တာပါ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေျမႇာက္ေျပာတာေတာ့မဟုတ္ဘူး တကယ့္ကိုgeniusပဲ အာ့ေၾကာင့္ကြၽန္ေတာ့္ကိုေက်ာင္းသားမိဘေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက သူတို႔ကေလးေတြကိုguideလုပ္ဖို႔ကမ္းလွမ္းၾကတယ္ သူတို႔အတြက္လည္းအဆင္ေျပ ကြၽန္ေတာ္လည္းပိုက္ဆံရ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္အဆင္ေျပေတာ့ ေက်ာင္းသားေလးတစ္ေယာက္ကိုGuideလုပ္ေပးဖို႔လက္ခံခဲ့ပါတယ္ တျခားသူေတာ့မဟုတ္ပါဘူး ကြၽန္ေတာ္တို႔Korea Top10စာရင္းဝင္သူေဌးႀကီးPark Chenနဲ႔Do Sooတို႔ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာသားေလး သူ႔နာမည္ကဘာ...ဘာပါလိမ့္...ေၾသာ္ Park Chanyeolတဲ့...သူ႔အေဖေျပာတဲ့သူ႔အေၾကာင္းေတြကေတာ့စိတ္ခ်မ္းသာစရာတကြက္မွမ႐ွိပါဘူး စိတ္ပ်က္စရာပါ..စာသင္ေပးတဲ့Guideေတြကိုအမ်ိဳးမ်ိဳးစိတ္အေႏွာင့္အယွက္ေပးၿပီး သူတို႔ဘာသာအလုပ္ထြက္သြားေအာင္လုပ္တာမ်ိဳးတို႔ တစ္လကိုတစ္ေခါက္ေလာက္ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး႐ုံးခန္းကိုသြားရတာမ်ိဳးတို႔..အခန္႔မသင့္ရင္ရန္အျဖစ္လြန္ၿပီးရဲစခန္းေရာက္တတ္တာမ်ိဳးေတြ...စံုလို႔ပါပဲ..အာ့ေၾကာင့္လဲကြၽန္ေတာ့္ကိုသူမ်ားနဲ႔မတူတဲ့လခမ်ိဳးေပးၿပီးGuideလုပ္ေပးခိုင္းတာေနမွာ..မတတ္ႏိုင္ဘူး..သူ႔ဘာသာဘယ္ေလာက္ဆိုးေနေနကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ကြၽန္ေတာ့္ဝမ္းစာအတြက္ဒီအလုပ္ကိုလက္ခံရမွာပဲ ...ေၾသာ္..အေတြးေတြလြန္ေနလိုက္တာသူေဌးႀကီးChenရဲ႕အိမ္ေ႐ွ႕ေတာင္ေရာက္ေနပီ...ကဲ..Kris Wu..Fighting!