ျပာလဲ့ေနေသာေကာင္းကင္ႀကီးထက္တြင္ေလယာဥ္ပ်ံႀကီးတစ္စင္းဝံ့ထည္စြာသိမ္းငွက္တေကာင္အလားပ်ံသန္းလ်က္႐ွိသည္..Canadaကေနအစျပဳၿပီးပ်ံသန္းလာလိုက္တာအခုဆိုSouth Koreaကိုဆိုက္ေရာက္ဖို႔အခ်ိန္အနည္းငယ္သာလိုပါေတာ့သည္..
Koreaကိုဆိုက္ေရာက္ေတာ့မယ့္အခ်ိန္နီးလာေလ ကြၽန္ေတာ့္ရင္ခုန္သံေတြျမန္လာေလပဲ..အေၾကာင္းရင္းက..သူနဲ႔ေတြ႔ရေတာ့မွာေလ..သူ?????...ကြၽန္ေတာ့္ခ်စ္သူ..အယ္..ဟုတ္ဘူး..ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္ရသူ..ခ်စ္သူမွမျဖစ္ေသးတာ..ဟီး..သူလည္းကြၽန္ေတာ့္ကိုခ်စ္မွာပါ..သူငယ္ငယ္တုန္းကဆိုကြၽန္ေတာ့္ကိုအရမ္းခ်စ္တာ..အခုလည္းခ်စ္မွာပါ...မေတြ႔ျဖစ္တာ၁၀ႏွစ္ေတာင္ေက်ာ္ၿပီဆိုေတာ့သူကြၽန္ေတာ့္ကိုေမ့ေတာ့မေမ့သြားေလာက္ပါဘူးေနာ္..ကြၽန္ေတာ္Mamaတို႔နဲ႔Canadaကိုထြက္သြားတုန္းကကြၽန္ေတာ့္အသက္15..သူက10ႏွစ္သားေလး..ကြၽန္ေတာ္ထြက္သြားေတာ့မယ္ဆိုလို႔ငိုမဲ့မဲ့နဲ႔က်န္ခဲ့တဲ့သူ႔မ်က္ႏွာေလးကိုဘယ္ေတာ့မွမေမ့ႏိုင္ဘူး..ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုကတိေပးခဲ့ပါတယ္..hyungျပန္လာခဲ့မယ္..Yeollieေလးေစာင့္ေနေနာ္..Yeollieေလးအရြယ္ေရာက္လာရင္Papaတို႔Mamaတို႔ကိုခြင့္ေတာင္းၿပီးYeollieေလးကိုHyungလာေခၚမယ္..ဆိုၿပီးေျပာလိုက္ေတာ့ႏွာေခါင္းေလးတ႐ႈံ့႐ႈံ့ငိုမဲ့မဲ့မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ကြၽန္ေတာ့္ကိုသူ႔လက္သန္းေလးထိုးေပးတယ္..ေျပာခ်င္တာကလက္သန္းခ်င္းခ်ိတ္ျပီးကတိေပးရမယ္ေပါ့..က်ြန္ေတာ္လည္းသူနဲ႕လက္သန္းခ်င္းခ်ိတ္ျပီးသူ႕နဖူးေလးကိုနမ္းခဲ့တယ္..အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ကေလးေလးပါ...အာ့ေၾကာင့္Canadaမွာက်ြန္ေတာ့္ကိုလာေၾကာင္တဲ့ေကာင္မေလးေတြအားလံုးကိုျငင္းပယ္ျပီးသူရွိတဲ့Koreaကိုျပန္လာတာေပါ့လို့..မေတြ႔တာၾကာျပီဆိုေတာ့အခုဆိုသူ႔မ်က္နွာေလးကဘယ္လိုပံုစံေလးျဖစ္ေနမလဲ..အရင္လိုကေလးရုပ္ေလးပဲလား.ဒါမွမဟုတ္..samnamjaၾကီးပဲျဖစ္ေနမလား..အရပ္ၾကီးေရာရွည္ေနျပီလား..ဘယ္လိုေလးျဖစ္ျဖစ္ေနေန ခ်စ္ဖို့ေကာင္းမွာေတာ့ေသခ်ာတယ္..ရင္ေတြခုန္လိုက္တာ..အရမ္းေတြ႔ခ်င္ေနပီ..ေလယာဥ္ပ်ံၾကီးကလည္းေမာင္းတာၾကာလိုက္တာ..ျမန္ျမန္ေရာက္ခ်င္ပါျပီဆိုမွပဲ....