ဒီေန႔ကြၽန္ေတာ္အေစာႀကီးႏိုးေနတာ..ခါတိုင္းေနဖင္ထိုးမွအိပ္ရာထတတ္တဲ့ကြၽန္ေတာ္ကဒီေန႔ဘာလို႔ထူးထူးဆန္းဆန္းအေစာႀကီးႏိုးေနတာတုန္းသိလား??..ခိခိ...မေန႔ညကhyungဖုန္းဆက္တယ္ေလ..ဒီေန႔Yeollieေလးနဲ႔Dateလုပ္မယ္တဲ့..အာ့ေၾကာင့္အေစာႀကီးထရတာ..ႏိုမို႔ဆိုကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့hyungေစာင့္ေနရမွာစိုးလို႔...ေဟာ...ေအာက္ထပ္မွာhyungအသံၾကားတယ္..ေရာက္ေနပီထင္တယ္...သြားလိုက္ဦးမယ္ေနာ္...
Chanyeolတေယာက္အခန္းထဲမွမထြက္ခင္မွန္ေ႐ွ႕မွာတကိုယ္လံုးလွည့္ပတ္ၾကည့္ၿပီးညကတည္းကျပင္ဆင္ထားတဲ့parcelဘူးေလးကိုေက်ာပိုးအိတ္ထဲမွာဖြက္ၿပီးထည့္ယူသြားလိုက္တယ္.....
ေအာက္ထပ္ေရာက္ေတာ့Appaတို႔Ommaတို႔နဲ႔စကားေျပာေနတဲ့ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေခ်ာေမာခန္႔ညားလွပါေသာHyung...hyungကေလဘယ္လိုေနေနေခ်ာေနတာႀကီး..အိမ္ေနရင္းအဝတ္အစားနဲ႔ဆိုလည္းၾကည့္ေကာင္းတယ္..အခုလိုျပင္ျပင္ဆင္ဆင္ဝတ္စားထားရင္လည္းၾကည့္ေကာင္းတယ္..ေဆး႐ုံမွာDuty Coatေလးဝတ္ထားရင္လည္းၾကည့္ေကာင္းေနျပန္တာပဲ...ဘယ္လိုေနေနအျပစ္ေျပာစရာမ႐ွိေအာင္Perfectျဖစ္ေနတဲ့hyungကိုကြၽန္ေတာ္စိတ္မခ်မိတာမဆန္းပါဘူးေလ....
"Chanyeol..လာေလ.."
"Hyungggggg"
ေၾသာ္..ဒီကေလးကေတာ့လုပ္ခ်လိုက္ျပန္ၿပီ...သူ႔မိဘေတြေ႐ွ႕လည္းမေ႐ွာင္ဘူး..ကြၽန္ေတာ့္ကိုအတင္းလာဖက္ေနတယ္...႐ွက္ထွာ....
"Chanyeol-ah..Uncleတို႔႐ွိတယ္ေလ..ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲ.."
"ဘာလဲ...hyungကိုအရမ္းလြမ္းလြန္းလို႔ဟာကို...ေတာ္ပီ..သြား.."
သူ႔ကိုေျပာလိုက္ရင္အဲ့အတိုင္းပဲ..ႏႈတ္ခမ္းကိုတေတာင္ေလာက္ဆူၿပီးဟိုဘက္လွည့္ေနတယ္....
"Chanyeol-ah.."
"ေဟ့ေကာင္..Park Chanyeol!!!!!.ငါ့ေ႐ွ႕မွာေတာင္ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာတုန္း.."
Appa Chenဆူလိုက္ေတာ့မွကြၽန္ေတာ့္ဘက္ကိုမ်က္ေစာင္းႀကီးထိုးၾကည့္ၿပီးကြၽန္ေတာ့္လက္ကိုလာတြဲတယ္..
"သြားမယ္.."
"Imm...Apunim..Omonim..သြားလိုက္ဦးမယ္ေနာ္.."
"ေအး..ေအး..ဟိုေကာင္..လမ္းမွာေကာက္မေနနဲ႔ဦး"
"nae..Appa"
ျခံျပင္ေရာက္မွကြၽန္ေတာ့္လက္ကိုျဖဳတ္ခ်ၿပီးကားေပၚတက္သြားတယ္..
"Chanyeol-ah..."
"............."
ဘာမွျပန္မေျပာပဲကားမွန္အျပင္ဘက္ပဲၾကည့္ေနတယ္..သိေနတယ္ေလ..အဲ့ဒါေခ်ာ့ခိုင္းတာ...ဘာမွစိတ္ဆိုးတာလည္းမဟုတ္ပဲနဲ႔...
"Yeollie-ah.."
"..............."
"Baby-ah.."
"............."
တျဖည္းျဖည္းနဲ႔သူ႔မ်က္ႏွာေလးျပံဳးစိစိျဖစ္လာတယ္..ေက်နပ္ေနတဲ့မ်က္ႏွာေပါ့...
*mawh*
O-O
သူ႔ပါးမို႔မို႔ေလးကိုနမ္းလိုက္ေတာ့မ်က္လံုးေလးျပဴးသြားတယ္..ၿပီးေတာ့မွကြၽန္ေတာ့္ဘက္လွည့္ၿပီးကြၽန္ေတာ့္မ်က္ႏွာကိုသူ႔လက္ဖဝါးေလးႏွစ္ဖက္နဲ႔ကိုင္ၿပီးကြၽန္ေတာ့္ႏႈတ္ခမ္းကိုဖ်တ္ခနဲလာနမ္းတယ္.....ၿပီးမွသူမဟုတ္သလိုကားမွန္ျပတင္းဘက္လွည့္ၿပီးရယ္ေနတယ္....ကြၽန္ေတာ္လည္းသူ႔ပခံုးေလးႏွစ္ဖက္ကိုဆြဲလွည့္ၿပီးကြၽန္ေတာ္နဲ႔မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ထိုင္ခိုင္းလိုက္တယ္..
"စိတ္မဆိုးေတာ့ဘူးမလား.."
"nae:-) ...အစကတည္းကစိတ္မဆိုးပါဘူး..Hyungေခ်ာ့တာခံခ်င္လို႔.."
ကြၽန္ေတာ္သူ႔ဆံပင္ေလးေတြကိုလက္နဲ႔အသာဖြလိုက္ရင္း
"Aigooo...သိသားပဲ...ကဲ..သြားမယ္.."
"nae:-) ..Go go go...."
....
TbcDateတာကေနာက္တပိုင္းက်မွ ...နည္းနည္းတိုသြားတယ္..ဟီး...