ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူရဲ႕ရင္ခြင္ထဲမွာကိုယ္မဟုတ္တဲ့အျခားတေယာက္႐ွိေနတာကိုဆက္ၿပီးမၾကည့္လိုေတာ့သျဖင့္သူ႔အတြက္ျပင္ဆင္ထားေသာအခန္းအတြင္းသို႔စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔ဝင္လာခဲ့သည္..ဒီအခန္းေလး..ကြၽန္ေတာ္ငယ္ငယ္ကတည္းကကြၽန္ေတာ့္အတြက္သီးသန္႔လုပ္ေပးထားတဲ့အခန္းေလးပါ..ညဘက္ညဥ့္နက္တဲ့အထိChanyeolတို႔အိမ္မွာChanyeolနဲ႔အတူတူTVၾကည့္Gameေဆာ့..ၿပီးရင္အိမ္ျပန္ဖို႔ညဥ့္နက္သြားရင္ကြၽန္ေတာ္အိပ္ဖို႔စီစဥ္ေပးထားတဲ့အခန္းေလး..ဒီအခန္းေလးထဲမွာအမွတ္တရေတြအမ်ားႃကီး႐ွိတာေပါ့..ကြၽန္ေတာ္ဒီအိမ္မွာအိပ္တဲ့ညေတြဆိုကေလးကကြၽန္ေတာ္နဲ႔တူတူလာအိပ္တယ္ေလ..ဒီအခန္းေလးထဲမွာပဲကေလးေတြသီခ်င္းေတြဆိုျပ..ပံုျပင္ေတြေျပာျပၿပီးေခ်ာ့သိပ္ခဲ့တာ..ကေလးအိပ္ေပ်ာ္သြားရင္သူ႔နဖူးေလးေတြသူ႔ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးေတြကိုသူမသိေအာင္ခိုးနမ္းခဲ့တာလည္းဒီအခန္းေလးထဲမွာပဲေလ..
အရင္ကအေၾကာင္းေတြျပန္စဥ္းစားရင္းၾကည္ႏူးမိသလိုလက္႐ွိအေျခအေနေၾကာင့့္မ်က္ရည္တို႔ဝဲတက္လာသည္..
Hyungဘယ္လိုလုပ္ေပးရမလဲChanyeolရယ္..ကေလးခ်စ္တဲ့သူနဲ႔ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနႏိုင္ဖို႔Hyungရင္အကြဲၿပီးေနာက္ဆုတ္ေပးလုိက္ရမလား???..ဒါမွမဟုတ္.. ..Hyungတကိုယ္ေကာင္းဆန္စြာနဲ႔ကေလးကိုHyungနဲ႔အတူCanadaကိုေခၚသြားရမလား???..အာ့ဆိုကေလးHyungကိုမုန္းသြားမွာေပါ့ေနာ္...စိတ္ညစ္တယ္ကြာ...ဟူးးးးး...
သက္ျပင္း႐ွည္႐ွည္တခ်က္ခ်လိုက္ရင္းအိပ္ရာေပၚလွဲအိပ္လိုက္သည္..ခရီးပန္းလာသျဖင့္သိပ္မၾကာခင္မွာပဲအိပ္ေပ်ာ္သြားေလသည္......
အခန္းတံခါးကိုခပ္ဖြဖြေခါက္ၾကည့္ေတာ့အထဲကဘာတံု႔ျပန္မႈမလာဘူး...ေသာ့လည္းခတ္မထားသျဖင့္သူတံခါးကိုတြန္းကာဝင္လာခဲ့သည္...
ေၾသာ္..အိပ္ေပ်ာ္ေနတာကိုး...
ေျခသံဖြဖြေလးနင္းကာhyungအိပ္ေနေသာခုတင္ေဘးစြန္းေလးမွာအသာထိုင္လိုက္ကာျဖဴဥနုဖတ္ေနေသာhyungမ်က္ႏွာေခ်ာေခ်ာကိုေငးၾကည့္ေနမိသည္....မေတြ႔ရတဲ့အခ်ိန္အေတာအတြင္းမွာေခ်ာေမာခန္႔ညားလာလိုက္တာHyungရယ္...Hyungကိုကြၽန္ေတာ္အရမ္းလြမ္းေနခဲ့တာHyungသိလား..အရမ္းခ်စ္တယ္hyungရယ္...ခုနကHyungစိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတာကြၽန္ေတာ္သိပါတယ္...ကြၽန္ေတာ့္ကိုယ္ကြၽန္ေတာ္လည္းနားမလည္ႏိုင္ေတာ့ဘူး..ဘာျဖစ္လို႔hyungကိုအဲ့လိုခံစားေစခ်င္ေနမွန္းကိုမသိဘူး..ခဏေလးပါ..ခဏေလးသည္းခံလိုက္ပါ...hyungလည္းကြၽန္ေတာ့္ကိုအၾကာႀကီးထားခဲ့တာပဲဟာ...အဲ့ေလာက္ေတာ့ျပန္ေပးဆပ္သင့္တယ္မဟုတ္ဘူးလား...
......