Sequel to Krisyeol❤❤ Part3

2.1K 181 2
                                    

Seoul National Parkကို​အရင္​ဦးဆံုးသြားျဖစ္​တယ္​..​ဘယ္​ဘက္​ကိုၾကည့္ၾကည္​့စိမ္​းစိမ္​းစိုစိုနဲ႔သာယာလွပ​ေနတဲ့ပန္​းျခံထဲက​ေလ်ွာက္​လမ္​း​ေလးထဲကုိယ္​ခ်စ္​တဲ့သူနဲ႔လက္​ခ်င္​းတြဲၿပီး​လမ္​း​ေလွ်ာက္​ရတဲ့feelingက​ေလ..ဘာနဲ႔မွမတူဘူး..ဘာနဲ႔မွမလဲႏိုင္​ဘူးရယ္​..ဒီ​ေနရာ..ဒီလမ္​း​ေတြကြၽန္​​ေတာ္​ထပ္​ခါတလဲလဲသြားဖူးပါတယ္​...အဲ့တုန္​းကဘာမွမခံစားရပါဘူး..အခုhyungလက္​ကိုကိုင္​ၿပီး​ေလွ်ာက္​ရ​ေတာ့လူက​​ေျမႀကီးနဲ႔​ေျခ​ေထာက္​နဲ႔ထိ​ေနတယ္​လို႔​ေတာင္​မခံစားရ​ေတာ့ဘူး...တိမ္​​ေတြ​ေပၚမွာလမ္​း​ေလ်ွာက္​​ေနရသလိုမ်ိဳးပဲ...ခံစားခ်က္​အမိုက္​စားနဲ႔..

နည္​းနည္​း​ေလာက္​လမ္​း​ေလွ်ာက္​ၿပီးကာမွတ​ေနရာ​ေရာက္​​ေတာ့

"အယ္​..hyung..​ေက်ာပိုးအိတ္​ကားထဲမွာက်န္​ခဲ့ၿပီ.."

"ဟင္​..hyungသြားယူ​ေပးရမလား.."

"Arni...ကြၽန္​​ေတာ္​ပဲသြားယူလိုက္​မယ္​..hyungကice creamဝယ္​ၿပီးဟိုခံုတန္​း​ေလးမွာထိုင္​​ေစာင္​့​ေန​.."

"Imm.."

ဟူး..အ​ေရးႀကီးတဲ့ဟာကိုမွ​ေမ့က်န္​ခဲ့ရတယ္​လို႔..​ေတာ္​​ေသးတယ္​..သတိရလို႔....
​ေက်ာပိုးအိတ္​ယူၿပီးhyungဆီအ​ေျပးျပန္​လာခဲ့တယ္​..hyungနားမ​ေရာက္​ခင္​​ေလးမွာခံုတန္​း႐ွည္​​ေလး​ေပၚမွာထိုင္​ၿပီး​ice creamႏွစ္​ခုကိုကိုင္​ကာsmartက်က်ထိုင္​​ေန​ေသာhyungကို​ေငးၾကည္​့​ေနမိတယ္​..​သစ္​ရြက္​​ေလး​ေတြၾကားထဲက​ေနထိုးထြက္​ျဖာက်​ေနတဲ့​ေန​ေရာင္​ျခည္​လဲ့လဲ့​ေလး​ေတြကအျပစ္​​ေျပာစရာတစက္​မွမ႐ွိတဲ့hyungမ်က္​ႏွာ​ေခ်ာ​ေခ်ာ​ေပၚမွာလိုက္​ဖက္​ညီစြာျဖာက်​ေနတယ္​...ၿပီးျပည္​့စံုလြန္​းပါတယ္​hyungရယ္​...

hyungကကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုလွမ္​း​ေခၚ​ေတာ့မွသတိျပန္​ဝင္​လာၿပီးhyungကိုျပန္​ရယ္​ျပလိုက္​တယ္​.....
Hyungနားသြားထိုင္​မလို႔႐ွိ​ေသးတယ္​..​ေဘးနားကခံုတန္​းက​စကားသံသဲ့သဲ့ၾကားလိုက္​ရတယ္​...ၾကည့္​့လိုက္​​ေတာ့အထက္​​တန္​း​ေက်ာင္​းသူ​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​...မ်က္​မွန္​​ေလး​ေတြနဲ႔စာႀကပိုးပံုစံ​ေလး​ေတြ...hyungကိုမ်က္​လံုး​ေတြကြၽတ္​ထြက္​​ေတာ့မတတ္​ၾကည္​့ၿပီး​ေျပာ​ေနၾကတာ...

Krisyeol Fic Collection...❤KYWhere stories live. Discover now