:p...အသစ္ေရးထားတာမ႐ွိလို႔fbမွာတင္ပီးသားျပန္တင္တယ္.. ငိငိ...တခ်ိဳ႕ဖတ္ဖူးၾကမွာပါ....
Start>>>>
"Hyung...hyung..."
ပုရြက္ဆိတ္တက္ေလာက္ေအာင္ခ်ိဳသာတဲ့အသံေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေလးနဲ႔သူကြၽန္ေတာ့္ကိုေခၚလိမ့္မယ္...သူတခုခုပူဆာခ်င္ရင္ေပါ့..
"ခင္ဗ်ားႀကီး....ကြၽန္ေတာ့္ကိုလာမေခၚနဲ႔..သြား..မုန္းတယ္.."
ဒါသိပ္အေျခအေနမဆိုးေသးဘူး...အေခ်ာ့ခံခ်င္တဲ့အခါသူလုပ္ေနက်အျပဳအမူေလးေတြ....
"..........."
သြားပီ....ဒါေတာ့အေျခအေနဆိုးသြားပီ...ကြၽန္ေတာ့္ကိုဘာစကားတခြန္းမွမေျပာေတာ့ပဲ႐ုပ္တည္ႀကီးနဲ႔သူလုပ္ခ်င္တာကိုဘယ္သူ႔ကိုမွဂ႐ုမစိုုက္ပဲလုပ္ေတာ့မွာ...ဒီလိုမ်ိဳးဆိုရင္ေတာ္ေတာ္ေခ်ာ့ယူရပါတယ္..အနည္းဆံုး၂ရက္ကေနအမ်ားဆံုးတပတ္ေလာက္ထိကိုအခ်ိန္ယူရပီးေခ်ာ့ရပါတယ္....
ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းသေလာက္ဆိုးတဲ့ကေလးေလး...သူ႔ေလာက္အေခ်ာ့ႀကိဳက္တာလည္းသူပဲ႐ွိတယ္..စိတ္ကလည္းေကာက္တတ္ေသးတယ္..
သူငယ္ခ်င္းတခ်ိဳ႕ကေတာင္ေျပာတယ္..မင္းေတာ္ေတာ္စိတ္႐ွည္သည္းခံႏိုင္တာပဲတဲ့...စိတ္႐ွည္ရမွာေပါ့ေလ...ခ်စ္တာကိုး...သည္းခံရမွာေပါ့ေလ..သူမ႐ွိပဲကြၽန္ေတာ္မွမေနႏိုင္ပဲကိုး...
ဒါေတြကိုကြၽန္ေတာ့္ကေလးေလးကသိပ္အခြင့္ေကာင္းယူတာ...သူ႔ကိုကြၽန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္မွန္းသိေတာ့ဆိုးခ်င္တိုင္းကိုဆိုးေနေတာ့တာ...
ဒီလိုနဲ႔တရက္....
Companyအစည္းအေဝးခန္းထဲမွာAppaနဲ႔တူတူအလုပ္အေၾကာင္းေတြေလ့လာဖုိ႔ကြၽန္ေတာ္လည္းထိုင္ပီးနားေထာင္ေနတယ္ေပါ့....
အစည္းအေဝးလုပ္ေနတာဆိုေတာ့ဖုန္းကိုvibrationလုပ္ထားတယ္ေလ...အဲ့မွာကြၽန္ေတာ့္ကေလးေလးဖုန္းေခၚပါေလေရာ...
အစည္းအေဝးခန္းထဲမွာေတာ့ဖုန္းကိုင္လို႔လဲမျဖစ္...ဖုန္းခ်ပစ္ရေအာင္လည္းဘိုးေတာ္ေလးစိတ္ဆိုးဦးမယ္...