Escena 19: "Ser un angelet em va fer perdre moltes coses..."

92 6 2
                                    

Juls (després d'una setmana i poc de veure com l'enganyaven): Eloi... Hem de parlar. Et vaig veure.

(La Juls ha parat a l'Eloi pel passadís, abans de pujar al pati. Ell se la mira espantat).

Eloi: Juls! Portes molts dies desapareguda! Quan em vas veure?

Juls: L'altre dijous, quan t'ho estaves passant tan bé amb aquella p**a guarra, al lavabo... (Riu irritada).

Eloi: Ei, no et passis! No cal insultar... (La Juls posa els ulls en blanc. No és prou insult deixar-te creure que t'estima i després trencar-te el cor?) Perdó, Juls... Però és que tu i jo ja no estàvem com al principi i la Cris m'atrau molt... El millor serà deixar córrer la nostra relació. (Ho diu com si fos el primer en pensar-ho. Potser és l'únic ésser del planeta que encara no se n'ha adonat de la raó per la qual ha estat tants dies tancada a casa).

Juls: Doncs sí. Però perdona, maco, sóc jo la que talla amb tu, no ets tu qui talles amb mi. Que et quedi ben clar! I ara, deixa'm passar, tinc coses millors a fer que parlar amb traïdors... (L'Eloi es queda amb la boca oberta després de l'actitud de la Juls, i aquesta comença a caminar cap a les escales de pujada al pati).

Eloi: Traïdor? Joder la tia, com s'ho ha près! Com si talla ma mare, tu... (Diu amb un to de suficiència, però amb la veu prou fluixa per a sentir-ho ell només i, bé, potser també la Juls).

Juls: Què-has-dit? (La Juls es gira, incrèdula).

Eloi: El que has sentit. (Diu desafiant).

Juls: Ah, d'acord... (Se li planta davant, li dóna una bufetada i se'n va).

(La Cris, que estava buscant al seu nou fitxatge, es queda amb la boca oberta a la cantonada i s'acosta a l'Eloi, espantada).

Cris: Amor, estàs bé? T'ha deixat una bona marca! (Aixeca la mà per a tocar-li la cara, però ell li atrapa el braç abans. Manté la mirada fixa cap a on la Juls ha abandonat el passadís, creu que ara se n'ha adonat de moltes coses).

Eloi: No, para. Jo sí que li he deixat una bona marca, ara ho entenc tot. (Nega amb el cap).

Cris: Què vols dir?

Eloi: Ella m'estimava, com jo ho feia fa un any i fa dos. Li he destrossat bé el cor.

Cris: Però si portes mesos enganyant-la! No diguis això ara. (La Cris sembla ben confosa).

Eloi: Vas ser tu qui... Tu sabies que ella encara m'estimava de veritat, oi?

Cris: Sí, però tu ja no ho feies i vaig pensar que...

Eloi (interromp a la Cris): No vas pensar res. Vas córrer a atacar a l'estiu, una presa més, i així destrossaves a la Juls com sempre.

Cris: Jo t'estimo, no ho entens... (L'Eloi li posa el dit davant la boca, indicant que calli).

Eloi: Ho entenc perfectament, i no t'espantis que no tallaré amb tu ni res, però la Juls és una bona noia i sé que en el fons tu també ho ets.

Cris (abaixa el cap, seria): Em vaig prometre que aquella part de mi mai tornaria a veure la llum, i així serà. Ser un angelet em va fer perdre moltes coses que eren importants per a mi.

Eloi (agafant-li la barbeta i fent que el miri als ulls): Estic segur que no va ser així, estic totalment segur que no vas perdre aquelles coses importants per ser una bona persona. (La Cris aparta la mirada) És veritat que tots tenim la nostre part fosca i la clara, però no has de deixar que la foscor et domini. Jo no sóc perfecte, ni molt menys. Tu tampoc ho ets. Però junts podem ser millors i ens podem ajudar mútuament, intentant arreglar els errors que hem comès en un passat.

Cris: Amor, ets molt filosòfic. (Li fa un petó ràpid i es gira divinament, com si res acabés de passar. L'Eloi se la queda mirant, negant-se a creure que tot en ella és maldat).

(Sense adonar-se'n, el temps d'esbarjo s'ha acabat, i en poques hores ja és a casa. Es queda pensant en la Juls i en la Cris. El dia següent decideix fer una cosa que fa temps que no ha fet, trucar al seu millor amic o, més ben dit, al qui havia estat el seu millor amic).

---

Hola people! Sense cap mena de dubte és una de les meves escenes preferides (tot i que és curteta)! Al proper capítol descobrirem tota la història entre l'Eloi, la Juls i la Cris...

Serà una nova escena que ni les altres autores del guió original s'esperen!

Gaudiu!!

Teens ©Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang