Гледна точка на Джудит
- С теб трябва да си поговорим.- каза Люси, когато влязохме в къщата, наета от г-н Хоран.Къщата беше на два етажа с огромен басейн и игрище за футбол. Лол. Този човек е надминал себе си. Признавам си беше си доста луксозна и от вътре. В Хола имаше голям кожен бял диван с плазмен телевизор и малка масичка за кафе. По стената имаше красиви картини. Точно до хола се намираше и кухнята. На първия етаж имаше още една стая, предполагам, в която ще нощува г-н Хоран. На горния етаж има две стаи, баня и тоалетна.
Нямам думи. Къщата си беше адски красива. Усещам, че това ще бъде най-добрата зимна ваканция.
- За какво по-точно да говорим?- попитах Люси, качвайки се по стълбите нагоре.
- Ще видиш. Затова след половин час четиримата ще се съберем на вътрешния басейн.- каза и ми намигна. Какво по дяволите се случва сега? Какво пак е наумила.
Найл и Луи също дойдоха при нас, носейки куфарите ни.
- Както виждам има две стаи. Как ще се разпределим?- попита Найл, подпирайки се на парапета на стълбите, въздишайки тежко.
- Ами ние с Луи искаме да сме заедно в една стая. Надявам се нямате нищо против да сте в една стая.- подсмихна се тя.
- Не, нямаме нищо против. Нали?- Найл погледна към мен, а аз кимнах в съгласие.
- Добре тогава, оправяйте се и след половин час ще се видим на вътрешния басейн.- каза Люси и двамата с Луи влязоха в стаята си.
Ние с Найл също се оттеглихме към нашата стая. И Уаууу. Беше невероятна стая. Стените бяха в тъмно розов цвят. Имаше едно голямо легло, а срещу него наистина голям прозорец с завеси, в по-светъл нюанс на розовото. В ъгъла на стаята има плазмен телевизор, а в дясната страна на стаята огромен гардероб с плъзгащи се врати.
- Е, харесва ли ти?- попита Найл и ме прегърна през кръста, слагайки брадичката си на рамото ми.
- Мхм, много.- казах и се усмихнах.
Обърнах се към него и го целунах. Сложих ръцете си зад врата му и отново го дарих с една дълга целувка. От кога копнеех за това...
- Не ми се иска да развалям момента, но трябва да се подготвяме, иначе Луи ще ми откъсне главата, ако се забавим малко и не слезем долу на басейна. Имало да казват нещо важно. - каза Найл и ме прегърна през кръста.
- Да, наистина. Люси ми каза същото.- засмях се и отидох до куфара, отваряйки го.Взех си черния бански и кърпа и излязох от стаята, влизайки в банята. Съблякох си дрехите и си облякох банския. Увих кърпата около тялото си и се приближих до мивката. Махнах грима си и се върнах отново при Найл, който също беше готов и седеше на леглото, ровейки се из телефона си.
- Хайде.- казах,а той кимна, остави си телефона и дойде до мен. Прегърна ме и ме целуна. Отново.
- Хайде.- каза и двамата излязохме от стаята, слизайки на долния етаж.
- Найл, ам ще им кажем ли за нас?- попитах.
- Естествено.- усмихна ми се и ми намигна, след което влязохме в стаята, където видяхме Луи и Люси да се натискат в басейна. Засмяхме се, а те се отделиха един от друг и ни подканиха да влезем. Махнах си кърпата и с Найл влязохме при тях.
- Е, слушаме ви!
YOU ARE READING
Shards Ice
FanfictionРезюме: Единствената мечта на Джудит бе да стане известна фигуристка и прави всичко възможно, за да го постигне. Найл - лошото момче в училище. Обича да прави номера с учителите си и всеки път се измъква. Но при поредния номер бе наказан да работи...