Гледна точка на Джудит
След тренировки с Люси се оттеглихме към съблекалните, за да се оправим. Отворих си шкафчето и извадих кърпа, точно когато Луи и Найл се появиха. Останалите момичета почти извикаха от неочакваното влизане на момчетата. Луи се доближи до Люси и двамата се целунаха, след което дойде до мен и ме прегърна. Найл само ни се усмихна.
-Браво! Бяхте чудесни!- поздрави ни Луи.
-Да, бяхте много добри.'- подкрепи го Найл, кимайки с глава.
-Благодарим ви, момчета!-казах аз, минавайки с кърпата по врата си и продължавайки надолу към ръцете.
-Изчакайте ни, след две минути ще сме готови.- обърна се Люси към момчетата, а те кимнаха, Луи целуна Люси и двамата излязоха.
Пъхнах кърпата в чантата си, преоблякох се и си обух обувките и двете с Люси отидохме при момчетата. Найл ме погледна, докато Луи и Люси бяха заети, и ми се усмихна, след което заговори:
-Явно ще имам честа да ви гледам колко добре се справяте на тренировките.- засмя се Найл
-Всеки ден ще очаквам мнението ти, след като приключим. И се надявам да бъде добро.- намигнах му.
-О, със сигурност.- каза и се усмихна.-
Хей, вие двамата.-извика Луи, а ние с Найл се обърнахме към него.-Хайде!-подкани ни той да тръгваме, като ни намахна с ръка.
Двамата с Найл отидохме при влюбените гълъбчета и излязохме от ледената пързалка, тръгвайки към вкъщи. Луи и Люси се бяха хванали за ръце, усмихвайки се един на друг. Найл вървеше до Луи, а аз до русокосия. Луи разказваше смешна история от детството им с Найл, а ние се спуквахме от смях. Буквално. Имали са интересно детство...
-Е, кога смяташ да направим проекта и къде?- попита ме Найл, а аз се замислих.
-Хммм, защо не дойдеш вкъщи утре, след гимназията, а след това ще отидем заедно на пързалката. И без това утре отварят по-късно по незнайни за мен причини...?- предложих и се засмях. Найл кимна.
-Съгласен съм. Да се чакаме тогава пред входа на гимназията след часовете?
-Там ще съм!- казах и се усмихна. Той ми върна усмивката. След което и двамата върнахме вниманието си върху Луи, който не спираше да говори.
Когато стигнахме пред дома ми, прегърнах Луи и Люси за довиждане, след което отидох до Найл.
-Дай си телефона за да го имам.- казах, а Найл извади телефона си от задния джоб на дънките и ми го подаде. Вмъкнах телефонния си номер в телефона му и звъннах, за да мога да запиша и аз неговия. Върнах му го и се усмихнах.
-Ще се видим утре.- казах.
-Да! До утре.- усмихна ми се, след което влязох в къщата и им намахнах през прозореца, намиращ се до вратата.
Отидох в кухнята, където заварих майка ми да готви. Боже, миришеше божествено.
-Здравей, миличка. Как мина училището?- попита ме мама, поглеждайки ме с усмивка, след което върна погледа си върху тенджерата на котлона.
-Ооо, много добре.- казах. -Мирише страхотно.- поздравих я.
-Благодаря ти. Изпробвам нова рецепта и се надявам да се е получила.- каза.
-Със сигурност.- усмихнах се.
-Мамо, утре един приятел от часа по физика ще дойде, за да си направим доклада.- казах.
-Добре, няма проблем.
-Добре, а сега се качвам в стаята си, за да се оправя и слизам за вечеря.- казах и тръгнах нагоре, но тогава се сетих нещо.
- А, мамо, къде е татко?- попитах.
-Шефа го е задържал, ще се прибере по-късно.- усмихна се тя. Кимнах и се качих в стаята си.
Хвърлих чантата си на леглото и влязох в банята, вземайки си душ. Излязох и облякох черен клин и светло лилава тениска. Може би имам време до вечеря. Взех си лаптопа и влязох в туитър. Имах съобщение от Люси.
"Обади ми се!"
Защо? Да не би да е станало нещо?
Взех си телефона от чантата и й набрах номера. Тя вдигна на второто позвъняване.
-Казвай, момиче, да няма нещо между вас с Найл?- чух гласа на приятелката си от другата слушалка.
-А аз си мислех, че е станало нещо.- казах и извъртях очи - Няма нищо между нас. Защо?- попитах.
-Днес доста мило се държахте един към друг. Говорихте си, разменихте си номерата.- каза.
-Да, но това не значи, че имаме чувства един към друг.
-Не си забавна.
-Ти също.- казах.
-Добре, ще затварям. Утре сутринта ще се видим. Луи и Найл ще минат да ни вземат.- предупреди ме.
-Хубаво. До утре.- казах.
-До утре.- каза и затвори.
Оставих си телефона на леглото и отидох долу за вечеря.
ESTÁS LEYENDO
Shards Ice
FanficРезюме: Единствената мечта на Джудит бе да стане известна фигуристка и прави всичко възможно, за да го постигне. Найл - лошото момче в училище. Обича да прави номера с учителите си и всеки път се измъква. Но при поредния номер бе наказан да работи...