Гледна точка на Найл
-Какво беше онова в самолета?- попита ни Луи като повдигна вежда с лека усмивка на лице.
Я пак? Какво? Да не би да са разбрали? Погледнах към Джуд, която гледаше към мен с ококорени очи. Намигнах й и се обърнах с усмивка към приятелите си.
-Кое?- направих се на разбиращ.
-О, я стига брато. Знаеш за какво говорим.- каза Луи.
-Грешиш Луи. Не знам!- казах и се опитах да прикрия усмивката си.
-Когато отивахме към тоалетната с Луи, ви видяхме да се целувате. Е, имате ли да ни казвате нещо.- каза Люси и се усмихна широко.Погледнах към Джуд и се усмихнах.
-О, да... за това искахме да говорим с вас. Найл кажи им.- каза Джуд.
-Да... ние с Джуд сме заедно.- казах и я целунах.
-О, боже, най-сетне. Честито, хора!- извика Люси и дойде, буквално нахвърляйки ни се, последвана, естествено, от Луи, след който всички бяхме под вода.
-По-спокойно.- засмя се Джуд, когато излязохме над водата.Стояхме още доста в басейна. Забавлявахме се. С Луи не спряхме да се борим, а момичетата бяха в единия край на басейна и ту плуваха, ту си говориха. Беше страшно забавно в компанията на тези хора.
-Деца, обяда е готов, хайде.- каза баща ми, влизащ през вратата.
-Добре, татко! Ти отивай, идваме след малко.- казах.
-Побързайте. Храната ще изстине.- усмихна ни се той и излезе.
-Хайде, хора.- каза Джуд и излезе от басейна. След нея бях аз, а след мен Луи и Люси. Прегърнах Джуд през кръста и тръгнахме нагоре към стаята ни, за да се оправим.
-Ей сладките.- извика най-добрия ми приятел, но ние не казахме нищо, просто се обърнахме и се усмихнахме преди да влезем в стаята.Джуд седна на леглото и започна да си подсушава косата с чиста кърпа. Аз се приближих до гардероба и си изкарах дрехи, започвайки да се преобличам. Събух си бельото, докато кърпата беше увита около кръста ми и си обух черни боксерки. Махнах кърпата и усетих нечии ръце на кръста ми.
-Секси гръб- прошепна ми Джуд, целуна рамото ми, взе си чисти дрехи и излезе от стаята, оставайки ме с голяма усмивка на лице.
Облякох си дрехите, взех си телефона и излязох от стаята. Слязох на първия етаж и влязох в кухнята, където всички бяха на масата и обядваха. Седнах на свободния стол до Джуд и се доближих до нея.
-Аз ли съм секси, я погледни себе си.- прошепнах и на ухото, а след това се залових с обяда. Джуд се засмя леко, поклати глава и продължи да обядва.
* * * * *
-Найл! Найл!...- чух гласа на Джуд и отворих очите си. - Хайде стани, Луи и Люси искат да излезем и да отидем до Айфеловата кула.- каза Джуд и ме целуна.
-Мхм, добре ставам.- казах и се надигнах, разтърквайки очите си.След като се наобядвах реших да поспя малко, тъй като бях доста изморен от полета.
Джуд излезе от стаята, а аз станах и си смених дрехите, след което си оправих косата, взех телефона и портфейла си и слязох долу, където момичетата и Луи ме чакаха.
Доближих се до вратата на стаята на баща ми и почуках, след което я отворих. Видях го да лежи и да гледа телевизия.
-Ние излизаме да се поразходим. Искаш ли нещо?- попитах.
-Не. Забавлявайте се.- усмихна се. Кимнах, казах му чао и след това четиримата излязохме.Хванах ръката на Джуд и преплетох пръстите ни. Погледнах я. Сериозно, това момиче, може да ме докара до... боже... сериозно ли? Получих ерекция?! Не е възможно...
Луи се доближи до мен и ми прошепна на ухото, смеейки се: "Успокой малко страстите Найл. До довечера има време." Извъртях очи и също се засмях. Слава на бога, че Джуд беше заета с разговора си с Люси и не беше видяла мъничето ми. Боже, помогни ми!
Когато пристигнахме пред Айфеловата кула, Луи, естествено, предложи да се качим на горе и ние, естествено не отказахме.
-Боже, гледката е страхотна.- каза Джуд, когато се качихме и се сгуши в мен. - Но пък е доста високо.- добави и ме прегърна. Луи и Люси бяха заети, така че, аз взех ръцете на Джуд в своите и я погледнах в красивите й сини очи.
-Обичам те!- казах и я придърпах към себе си. Тя се усмихна, погледна към ръцете ни, след което ме погледна отново и прошепна:
-Аз също те обичам, Найл!- каза и ме целуна.*****
Ето я и дванайста глава. Надявам се да ви хареса. Качих я днес, заради рожденият ден на леприкончето ни. :3 Ще се радвам да изразите мнението си. То е важно за мен! :) <3
YOU ARE READING
Shards Ice
FanfictionРезюме: Единствената мечта на Джудит бе да стане известна фигуристка и прави всичко възможно, за да го постигне. Найл - лошото момче в училище. Обича да прави номера с учителите си и всеки път се измъква. Но при поредния номер бе наказан да работи...