Четиринайста глава: "24 декември - Бъдни вечер и рожденият ден на ЛуЛу"

117 14 0
                                    

Гледна точка на Джуд

На сутринта се събудих от настоятелното почукване на вратата. Отворих очи и се опитах да се съвзема. Разтрих очите си и станах. Погледнах към Найл, който все още спеше и се усмихнах. Отидох до врата и отворих.

Погледнах странно, когато видях най-добрата си приятелка да стои пред мен.

-Знаеш ли колко е часа? Какво става?- попитах и скръстих ръце.

-Първо, не се ядосвай. Знам, че не обичаш да те събуждат и извинявай, за което. Второ, днес е бъдни вечер,- каза и се усмихна.

-Наистина ли? Въобще не съм забелязала, че е станало 24 декември.- казах и погледнах телефона си, за да се уверя. Да, беше 24.

-Предположих, затова идвам да те събудя. Също така, Лулу има рожден ден днес и искам да се заемем с подготовката на партито. Планирала съм да го събудим и то по много сладък начин.- каза.

-Чакай, чакай... Луи има рожден ден днес?- погледнах я с ококорени очи, а тя кимна.- В такъв случай се оправям, събуждам Найл и слизаме долу.

-Добре, чакам ви. И побързайте, трябва да се оправим преди Луи да се е събудил.- каза, а аз кимнах и затворих вратата.

Отидох до гардероба си и си изкарах дънки и бяла блуза с картинка на Айфеловата кула на нея. Бях си купила тази блузка вчера, когато обикаляхме. Взех дрехите си и влязох банята. Съблякох се и влязох под душа. Когато се изкъпах, се подсуших, облякох си дрехите и отидох до мивката. Измих си зъбите и взех чантичката ми с аксесоарите. Сложих си спирала и гланц, след което си вчесах косата и я оставих пусната. Излязох от банята, а Найл вече беше буден.

-Добро утро!- казах и отидох до него да го целуна.

-Добро утро, слънчо! Какво става? Защо си станала толкова рано?- попита и се изправи.

-Днес е бъдни вечер и Луи има рожден ден.- казах и седнах на леглото до него?

-Моля? Бъдни вечер? 24 декември? Рожденият ден на Луи? Кога дойде този ден? Мили боже... - каза и се изправи.

-И аз реагирах така. - засмях се. - Слизам долу. Люси иска да правим специална закуска за Лулу и отивам да й помогна. Ще те чакам там. - казах, а той кимна и влезе в банята.

Слязох по стълбите надолу, внимавайки да не събидя Луи. Точно отивах към кухнята, когато вратата на стаята на г-н Хоран се отвори и от там излезе той.

-Добро утро!- казах и се усмихнах.

-Добро утро, Джудит! Как спа?- попита, усмихнат.

-Много добре. Благодаря! А вие?- попитах, вървейки с него до кухнята.

-Аз също.- отговори.

Влязох в кухнята, където видях Люси да приготвя закуската.

-Защо не ме изчака?- попитах, а тя сви рамене и продължи да подрежда в чиниите разни продукти за закуска.

Аз взех една табла и сложих вътре чиния. Отворих един от шкафовете и взех чаша, която напълних със сок. Люси беше сложила продукти в чинията. Отидох до мивката и си измих ръцете. Точно тогава усетих две ръце около кръста ми. Найл. Той ме целуна по бузата и попита:

-Готово ли е всичко?

-Да, сега отиваме да занесем нещата в стаята на Луи и Люси.

-Хайде тогава.- каза и ние тримата тръгнахме нагоре по стълбите. Спряхме пред вратата и се приближихме по близо един до друг.

-Сега, влизаме в стаята и започваме да пеем честит рожден ден. Разбрано?- попита Люси. Ние кимнахме и преди да влезем, Найл извади телефона си и започна да прави клипче.

Отворихме леко вратата и влязохме вътре, след което затворихме тихо след себе си.

-На три. - прошепнах. - Едно... две... три. - казах и им направих знак.

По средата на песента Луи се събуди и се усмихна като ни видя. Изправи се и се облегна на стената зад леглото.

Когато приключихме, Люси отиде и занесе храната до Луи като го целуна и му пожела честит рожден ден. После беше Найл, който го прегърна и го потупа по рамото. И накрая аз. Отидох до него и го прегърнах.

-Честит рожден ден Лулу. Пожелавам ти всичко най-добро. Още много успехи в живота и любов с Люси. - казах.

-Много ти благодаря.- каза. - Много благодаря и на тримата. Толкова ви обичам.- каза, изправи се и дойде до нас. Прегърнахме се четиримата заедно.

-Хайде да слизаме долу.- каза Луи, взе своята храна и тръгна надолу.

-Ама ние си мислихме, че ще закусиш в леглото.- казах.

-О не... искам при вас. - провикна се отдолу.

Влязохме в кухнята, където г-н Хоран закусваше.

-Луи, момчето ми, честит рожден ден!- каза и се изправи подавайки ръката си.

-Благодаря! - каза и се здрависаха, усмихвайки се. След което всички седнахме на масата.


Shards IceWhere stories live. Discover now