Осма глава: "Благодаря Луи! За всичко! Ти си най-добрия!"

134 15 2
                                    

Гледна точка на Найл.

Проснах се на удобното легло на Джуд и въздъхнах.

-Най-сетне.- каза тя, също като мен въздъхвайки и лягайки на леглото, след успешно направения доклад.
-Да! Мисля, че се получи добре. Според мен ще изкараме добри оценки.- казах, поглеждайки я. Тя кимна и също извърна глава към мен. Лицата ни бяха на нищожни милиметри. Започнах да гледам ту към очите й, ту към устните й. Мамка му... какво по дяволите става сега? Без да се усетя премахнах разстоянието помежду ни и я целунах. А странното е, че тя ми отвърна. Когато останахме без дъх се отделихме и се погледнахме. Тя се усмихна и стана.

Тъкмо бях на път да й се извиня, когато телефона ми звънна. Станах и го взех от бюрото й. Беше Луи.

-Кажи брато.- казах като натиснах зелената слушалка.
-Какво правите? Свършихте ли с доклада по физика?- чу се гласа на Луи от другата слушалка.
-Да, току що.- отговорих.
-Окей! Тогава с Люси идваме и ви вземаме, а след това отиваме на ледената пързалка.- каза.
-Добре Луи, ще ви чакаме.- казах и затворих.

Погледнах към Джудит, която стоеше на леглото и гледаше към мен.

-Беше Луи.- тя кимна. - Каза, че идват да ни вземат и отиваме на пързалката.- допълних.
-Ооо, добре.- каза и стана, отивайки към гардероба и изкарвайки от там кънките си, чисто бяла кърпа, черен клин и бяла тениска с картинка на... Спондж боб?
-О, боже. Това Спондж Боб ли е?- казах смеейки се.
-Да! И какво от това. Обичам Спондж Боб.- каза, усмихвайки се, а аз продължавах да се смея, клатейки глава. - Да, Найл, браво. Много смешно. Отивам да се преоблека.- каза и влезе в банята.

Седнах на леглото. Това момиче е много забавно и красиво. Чувствам нещо. Нещо непознато за мен. Сериозно не знам какво е...

Джуд излезе от банята, облечена в клина и тениската на Спондж Боб. Беше си завързала косата на конска опашка. Дойде до мен на леглото. Взе кънките и кърпата и ги сложи в чантата си. Отиде до гардероба и си изкара нови дрехи, които също сложи в чантата и я затвори.

-Готова съм- съобщи и се усмихна. Кимнах и станах от леглото.
-Хайде тогава да излизаме навън.- казах и взех якето си, излизайки от стаята. Слязохме долу и видяхме майка й.
-Къде отивате?- попита мило тя.
-На пързалката.- каза Джуд и ме погледна, а аз кимнах.
-О, добре. Между другото, аз съм Грейс.- каза жената и си подаде ръката към мен. Усмихнах се и подадох своята, за да се здрависаме.
-Найл.- казах и се усмихнах.
-Много ми е приятно.- каза тя, усмихната.
-На мен също.
-Хайде Найл, да тръгваме, Луи и Люси дойдоха.- каза ми Джуд. Кимнах. Тя си взе довиждане с майка си и излязохме от къщата.

Shards IceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora