Шестнайста глава: "Весела Коледа на всички!"

67 4 0
                                    

Гледна точка на Найл

След партито по случай рождения ден на най-добрия ми приятел, аз заедно с Джуд, Люси и Луи останахме да почистим. Вече е светло навън, а ние все още висим в този бар. Но пък не мога да се оплача, тъй като си прекарахме страхотно.


Родителите на Джуд, Люси и Луи отседнаха в хотел в близост до къщата, където сме ние, а баща ми се прибра в къщата много преди това.


Бяхме разпределили задачите, за да става по-бързо и след около час всичко беше изметено, подредено по местата и изхвърлено.

Вече капнал от умора, придърпах един стол и седнах, въздишайки от удоволствие, че най-сетне приключихме.

-Защо седна?- засмя се Луи.- Хайде, ставай, тръгваме.


-Не мога да си мръдна краката, тъпако, изчакай малко.-изпуфтях аз и го погледнах на криво, а Луи просто се засмя по-силно.


-Дъртак.-подигра ми се, а аз не издържах и станах от стола, тръгвайки към изхода на сградата. Преди да изляза навън, чух как Джуд скастри Луи и се усмихнах съвсем леко. Нямах сили дори за това, а изглежда досадника Луи кипи от енергия.


Влязох в колата си и изчаках другите да се довлекат до колата и след секунди вече потеглях към къщата.


-Предлагам да влезем в басейна като се приберем за малко релаксация, предполагам, че няма да спите?- попита Люси.


-Съгласен съм.- казахме с Луи в един глас.


-Аз също.-измърмори Джуд и разтри главата си.


-Какво има?-попитах я и хванах ръката й.


-Боли ме малко главата, но като пия хапче ще ми мине, спокойно.- отвърна, усмихвайки ми се. Доближих ръката й до устата си и поставих целувка без да отделям поглед от пътя, но знам, че усмивката й стана по-голяма.


-Лелее, хора, съвсем забравих. Весела Коледа на всички!- след минута мълчание продума Люси. Добре, че беше тя иначе нямаше да се сетя.


-Веселаа Коледа.- извика Луи след това, а ние се засмяхме.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Shards IceWhere stories live. Discover now