Genç kız boş sokakta sırılsıklam bir halde yürüyordu, ayakları sert zeminde tok sesler bıraktığında yere çömeldi ve topladığı çakıl taşlarını rastgele etrafa attı. Çıkan ses onu tatmin etmemiş görünüyordu. Ağzını açtı ve çığlık atmaya çalıştı, sonuç değişmemişti, boğuk bir hırıltılıdan başka bir ses duyulmuyordu bilinç altı kendini kusarken.
Tekrar yere çömeldi ve tırnaklarını sert toprağa bastırdı, akan gözyaşları toprakta birikinti yaptığında boş sokak da insanlarla dolmaya başlamıştı. Kızın yaptığı hareketler çevredeki ön yargılı insanları ürkütüyordu.
Kulağına dolan siren sesi iyiye haber değildi, aceleyle toparlanmaya çalışsada artık çok geçti.
Kızın yanına yaklaşan polis memuru kızın yanına çömeldi, kıza sorduğu sorular ürkek bakışlarla karşılanıyordu. Kızın kollarından tuttu ve onu kaldırmaya çalıştı. Çelimsiz beden direnmeden yapılanlara itaat etti, polis durmadan sorular soruyor bir bilgi edinmeye çalışıyordu.
Artan kalabalık genç kızı iyice telaşlandırmıştı. Polis onun deli olduğunu düşünüyordu ya da içip sızan bir serseri.
Arabaya taşınan ürkek beden sıcaklıkla gevşediğinde bayan polis yanına oturdu ve o da sorular sormaya devam etti. Aynı şekilde cevapsız kalan sorular polisin ağzından çıkan buharla uçup havaya karışıyordu. Sıkıntıya kızın yüzüne baktı konuşmaması
durumu daha fazla zora sokuyordu, en azından bir şey bulurum umuduyla kızın üzerini aramaya başladı, araba içerisindeki dar alanda bunu yapmak için kızı biraz sarsmak zorunda kasada sonuç değişmemişti. Kızın yüzünde durumu yansıtacak bir ifade aradığında çabası yine sonuçsuz kalmıştı.Sıra kızın kollarına bakmaya geldiğinde kolundaki demir bileklik dikkatini çekmişti bayan polisin, daha çok kelepçeye benziyordu bileğini sarmalayan demir halka, kızın kolunu kaldırdı ve bilekliğe baktı. Kız durgun bir şekilde olacakları bekliyordu, tek düşündüğü bir an önce üzerine dikilen baskılardan kurtulmaktı.
Bayan polis kaşlarını çattı, karşında duran kız çelişkiler içerisindeydi, kızın üzerindeki giysiler garipsenecek kadar pahalı ve temiz duruyordu.
Kadın polis bilekliğe dikkatle baktı, bilekliğin üzerindeki rakam topluluğu dikkatini çektiğinde kısa sürede bunun bir cep telefonu numarası olduğunu farkedip kazınan telefon numarasını telefonuna tuşladı.
Genç kız bu duruma alışık olduğu için rutin olayların yaşanmasını bekliyordu. Yorgun bedeni bitkin ve yorgun düşmüştü. Gözlerini kapattı ve kim olduğunu umursamadan başını yanındaki kişinin omzuna yasladı. Zaten en iyi yaptığı şey bu değil miydi; umursamamak.
Soğuk hava genç kızın teninde iğne etkisi yarattığında gözlerini araladı, biri onu kucağında taşıyordu. Daha net görebilmek için gözlerini birkaç kez kırpıştırdı. Genç bir polis memuru titreyen kızı sarsmadan taşımaya çalışıyordu. Kollarındaki ürkek beden, acımaktan çok merak uyandırıyordu genç adamda.
Genç polis bakışlarını kızın üzerine çevirdi. Ürkek bakışlar onda şefkat duygusunu uyandırmıştı.
Gözlerini güven vermek istercesine açıp kapattı. Kızın kasılan bedeni eski şeklini almaya başladığında güçlü kolların onu güvende hissettirdiğini farketti. Önceden hissetmediği güveni..Kız suyu içtikten sonra aranan kişinin gelmesini bekledi. İstemsizce genç polise kayan ürkek bakışları az önceki güvenin açlığıyla tekrar hissetmek istiyordu kalbini saran papatya kokulu duyguyu.
Sonunda aranan kişi gelmişti. Orta yaşlı adam göz kenarlarını kaplayan çizgilerle yaşadığı geçmişin izlerini taşıyordu. Endişeli bakışları aradığı hedefi buldu. Genç kıza sarılan adam, gerekli işlemleri hallettikten sonra kızın elini tuttu ve çıkışa doğru ilerlemeye başladılar.
Genç kızın son kez genç memurla buluşan gözleri bir çok şeyi içinde barındırıyordu, bir kere tatmıştı güveni ve sadece kısa bir hisse sığmıştı o dakikalar. Toprağın kendinden parçalar armağan ettiği ellerine dikti bakışlarını, keskin taşların yaptığı sıyrıklar kırmızı sıvıyı hapsetmişti kurumuş kenarlarına.
Yaşlı adam kızın kolunu çekiştirirken, genç kızı arabaya bindirdi kızın bilinci yavaş yavaş ayık soluklar alırken, yaşadığı kriz gözlerinin önünde acının resmini çiziyordu adeta.
Yaşlı adamın ellerini direksiyona sıkıca bastıran beyaz boğumlarına odaklandı kız, anlaşılan onu büyük bir sorgu bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mehlika
General Fiction¤ Çoğu insan sessizlikte huzur bulurdu ama benim sessizliğim bana acı veriyordu. ¤ Artan kalabalık genç kızı iyice telaşlandırmıştı. Polis onun deli olduğunu düşünüyordu. Ya da içip sızan bir serseri. Arabaya taşınan ürkek beden sıcaklıkla gevşediği...