Tanışma

466 15 3
                                    

Teyzesimin odasına paytak ve zıplar adımlarla girence beni gören teyzem:
"Elif!Bi sakin ol.Altı üstü gelenleri karşılayıp bilgi vereceğiz.Bikez gelmiştin zaten.Ama şanslısın bu sefer çocuklara da gezi için izin verildi.Belki arkadaş bulursun."
Bende daha çok zıpladım ve makyaj yapan teyzesimin kucağına atladım.
Evet...Bir kez teyzemle gelmiştim ama ozaman +18 yaş sınırı vardı.Şimdi ise yasak kalkmış,teyzem hemen bana haber vermişti.Bende sabahtan beri zıplayıp sırıtıyodum.Çünkü geçen sefer yaş sınırı olduğundan teyzemin beni görünmeden içeri alması zor olmuştu ve hep yaşlılar yanağımdan sıkıp duruyorlardı.Şimdi ise arkadaş bulma ihtimalim vardı.
Hemen koşup arabaya bindik.Yolculuk biraz uzun sürmüştü fakat uçak seslerini duyunca rahatladık.
Teyzem"Eğer çocuk sayısı fazla olursa top salonuna gidip oynarsınız,bende yetişkinlerle ilgilenirim.Eğer seni dilerlerse onlarla tanış"Tamam teyzeeeccciiimmmmmmm...
Belli bi süre sonra bir uçak indi.O sanıp koşa koşa kapıya gittim.Teyzem beni sürükleyerek ordan götürdü.
Sonra bir uçak indi.Bu sefer aynı hataya düşmek istemedim ama teyzenin gittiğini görünce koşarak yanına gittim.Önce yaşlı grubu indi.Anlaşılan yaşlılara saygıyı biliyorlarmış.
Sonra 7 yda 8 tane erkekli kızlı bir grup kapıda göründü.
Teyzem"Aha!Bak,sana göre bi grup çıktı.Ben bi konuşma yapayım,sende onları top oynamaya görür."Kafamı salladım.
Teyzem konuşmasında "İsterseniz çocuklarınızı ueğenim top sahasına götürsün merak etmeyin emin ellerdeyiz,burası7-24 izleniyor..." dedi ama bi abi bunu bilmediğim bi dilde bi şeyler dedi.Galiba aynı dilde konuşmuyoruz...
Elimle "Gelin!" işareti yaptım ve arkadaki sürüyle topların arasında kaybolduk.Ben topsuz olan daha yüksek bir yere çıktım.Biraz ürktüm ama sesinin çıktığı kadar yüksek sesle bağırdım ama korkudan sesim titriyordu.
Umarım beğenmişsinizdir...B-) Biliyorum arada O dilinde yazdığım olmuş...Lütfen mazurr görün. Teşekkürler:-) ♥


Kinezi TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin