Akşam eve çok düşünerek gittim.Demekki bizim varlığı mızdan haberdar olanlar var.Bizi kullanmak istiyorlar.Buna izin veremeyiz...
Şu Dena denen adamdan da şüpeliyim.Onu polise ihbar etmekle aradaki tek engel o siyah saçlı,bizi kaçırmaya çalışan adamla ilgili birşeyler biliyor olması.
Adam bana telefonunu vermişti.Sabah olmasına rağmen aradım.Uykulu biri açtı ve dünkü yerde beklemesini,onunla konuşacağımı söyledim.Hıhı diyip kapattı.Bende sanki özel bir yere gidiyormuş gibi kıyafet seçtim.Sanki o beni dün pijamalarımla görmemiş gibi...
Hiç kimseye haber vermeden gittim,ama dün balkonda unuttuğum hırkamı almak için gittiğimde yan balkonda Adam vardı.Beni görünce "Markete gidiyorum..." diyip geçiştirdim.
Sokağa çıkınca benim biraz önünde olduğunu gördüm.Bu taraftan mı geliyor muş?Ona yetişti ve hiçbir şey demeden o dünkü maceramızı yaşadığımız bina aralığına geldik.
Ben hemen:"O adam hakkında bildiğin her şeyi bilmek istiyorum.Seni,bizi nereden tanıyor?Onu nerde bulabiliriz?Neden bizi kaçırmak istedi,herşeyi anlat!"DENA'NIN AĞZINDAN:
Buraya gelir gelmez sorular sordu.Beni çok sıkıştırıyor!
Hemen konuya girmek için:"Adın?"
"Elif"
"Benimki..."
"Dena..."
"Evet"
"Herşeyi en baştan anlat!"
"Tamam.O gün bir ameliyat için para bulmaya çalışıyordum.Sonra belediye binasını gördüm.Belediye başkasının güvenliklerinden biri arka tarafta telefon konuşması yapıyordu.Adam çantasına eğilince babamın öğrettiği şah damarına vurup bayıltma yöntemini yaptım.
Sonra adama benzetim kendimi.Tam ön bahçeye yönelmiştir ki biri arkadan beni çekiştirdi.Sonra bana para karşılığı birkaç bilgi sızdırması istedi.Bende hemen
kabul ettim.İçeri girdim ve facebook üzerinden yorum yapan bir kaç kişi buldum.Diğerleri pek inandırıcı değildi o yüzden o Terra arkadaşının hesabına girdim.Konuşmalar ile onların bu tanıma uyacağını düşündüm.O kız konum belirtmişti.Bende DEADLY ile orada bukuşacaktım...Yer yakın olunca beraber gitmeye zorladı.Beraber gittik.Kendinin şüphe uyandıracağından falan bahsedip beni yolladı.Bende arkadaşını merdiven altına kadar getirdim.Onunda kızı poşetlediğini görünce şaşırdım.Ama küçük kız bizi görünce konuda yakalamak zorunda kaldık.Sonra kızın küçük olduğunu düşünüp kıza sussun diye süt aldık ama kızında gücü varmış...Sütle bize saldırdı.Sonra o hesap üzerinden o Soner'in getirmeniz söyledik.Ama sonrasını biliyorsun."
"Bir dakika bizden nasıl bahsetti?"
"Kineziler,bende sizinin gibi bir kinezi yım ama o daha uyanamadı Galiba.Yakında anlar.Galiba siz küçük çocuksunuz diye sizden başladı.Zaten 9-10 tane bulsa yetermiş."
"Adını demiştin?"
"DEADLY."
Bu bölüm kısa oldu ve bir müddet yapmayacağım çünkü TEOG
İşleri var ve gerçekten çok sıkı çalışıyorum.Anlayıßınız için teşekkürler ve lütfen başka arkadaşlara ismini verin....♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kinezi Takımı
ParanormalTeyzesinin işi sayesinde arkadaş edilen küçük Elif bir arkadaş takımı oluşturarak güçlerini geliştirir ve onların varlığından haberi olan bir efsanevi canavardan kaçmaya çalışırlar.Güçlerini kullanmayı becerdiklerinde onları bekleyen bu tehlikeye gö...