Kiracının kapısını tıklatalatalı 2 saat oldu!Derken yavaş yavaş dışarı çıkanlar oldu.Korkmuştum.Ya ikna olmazlarsa?
1-2 saat sonra herşey açıklığa kavuştu.Artık yan binamızda yeni arkadaşlarım vardı.
Adam(Edım diye okunuyor.)en üst katta yani, hemen bizim terasımızla onların terası bitişik.Yani neredeyse yanyana duruyoruz.Bir alt katta Soner,bir alt kat Peny,bir altı Emily,bir altı Harry ve Mark,ve bir altı Violet ve Terra'nın oturduğu kat.
Zaten buralar arasokak olduğu için boş oluyor binalar.Herşey kusursuzdu...--------▪
DEADY'NİN AĞZINDAN(KÖTÜLER):
"Lanet olsun,herşey bu kadar saçma olmak zorunda mı?
Altı üstü bir harita,neden bu kadar zorlandık?Eshlin,yardım etsene!" Bir insanın bir kız kardeşi olması sınır bozucu.Hiç yardım etmiyor.Bu işe onu hiç ...of... karıştırmamalıydım!
"Ama abi sende çok baskı yapıyorsun."
"Bari şu feneri düzeltde...Bir şey görünmüyor artık!"
Kardeşim feneri eline aldı.Adımları yavaşlamaya başlamıştı.
Sonra artık her ne yaptıysa fener bir anda çok parlamaya başladı.Gözüm kör oldu nerdeyse.Güçlerimizi keşfettiğimizden
beri birbirimizden azda olsa korkmaya başlamıştık.
Eshlin'in gücü elektrikli aletlerle oynayınca onları çalıştırıyor,kapatıyor yada telefonumu şarj ediyor.En azından onunki faydalı...Benimkisi ise... Kabus gibi.
Çocukken köpeğimle oynarken ayakkabımı ısırmış,bende sinirlenmiş ve onu öldürmüştüm.Daha sonra bayramda yeteri kadar harçlık vermediği için dedeme bağırmış ve kavga edip onuda gözümün önünde öldürmüştüm...
"Artık bu işten sıkıldım,sırf dedemin son isteği diye 2 aydır bu işle beyin patlatıyoruz.Eğer bu iş olursa derin bir nefes alıcam...........................
Eshlin,seninde içinde kötü bir his yokmu?"
Eshlin "evet"anlamında kafa salladı.
Dedem ölürken son isteği olarak en genç olan yanı benim, verdiği haritada gösterilen sonyer olaran bir gizli mağaradan bahsetmiş ve içinde hapsedilen hayvanı serbest bırakmamızı istemişti.İlk önce hamister gibi bişey diye düşünmüştüm ama bu kadar korunan bir mağaraya bir hamister koymak(ve bunu Dünya'nın en büyük mağarasının en dibindeki saklı büyük bir odada olması) biraz saflık olur.
İçimde gerçekten kötü bir his var...
ELİF'İN AĞZINDAN(İYİLER):
Artık taşınma olayları bittiğine göre birbirimizi tanımaya bolbol vaktiniz var.Bu sayede de Emily'i kardeşimle tanıştırabilirim...
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.KÖTÜLER YAVAŞ YAVAŞ ORTAYA ÇIKACAK.BUARADA ADAMIN ADI DEADLY VE ESHLİN ONUN KIZ KARDEŞİ.BİR ANDA 4 YIL SONRA DİYECEĞİM OYUZDEN UMARIM BEĞENRSİNİZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kinezi Takımı
FantastiqueTeyzesinin işi sayesinde arkadaş edilen küçük Elif bir arkadaş takımı oluşturarak güçlerini geliştirir ve onların varlığından haberi olan bir efsanevi canavardan kaçmaya çalışırlar.Güçlerini kullanmayı becerdiklerinde onları bekleyen bu tehlikeye gö...