SAKİN YILLARDAN SONRA...

68 10 0
                                    

4 YIL SONRA...
   

Bugün gerçekten çok sıcak.
Ama bugünü iyi kılan tek şeyyy
  Arkadaşlarımla tanışmamın tam 4.üncü yılı!!!
Gerçekten çok mutluyum.Ben hayatın "arkadaşlığın"bir parçası
olarak görmüşümdür.
  Ayrıca yarım Emily'ni doğum günü.Kardeşinden partide olacak.Çünkü Emily kardeşinin enn iyi sırdaşı ve dostu.
E bizahmet...


Ayrıca ben ve arkadaşlarım bayağı bir büyüdük.Özellikle ben.
Tanıştıktan sonraki yaptığımız toplantıda çekilen fotoğrafa bakınca kendim bile şaşırıyor un doğrusu...

Bu 4 yıl içinde hem iyi hem kötü hemde korkutucu şeyler oldu.
Tabiki korkunçlar bana oldu.
İyi olan:Mark,Violet,Harry,Adam ve Peny'nin sanki türkçe'yi anadilleri gibi konuşuyor olması.Soner'e ihtiyacım kalmadı.
IQ'ları baya yüksek.Sadece Terra ve Emily'den sorun yaşıyoruz
okadar.Ve bu sayede azimli çalışmanın başarmak üzerindeki etkisini bir kez daha kanıtlamış olduk.

En korkutucu olay ise bu konu üzerinde durmak istememe rağmen araştırmam ve kâğıt bardak,kalemler,pipet yada ince İngilizce hikâye kitaplarını hiçbirşey yapmadan uçurmam.
Bunda birşey yok diyorsanız geçen gün ekmek doğrarken bıçağın uçup askalsın boynuna saplanması gerçekten korkunçtu.Buna da LEVİTASYON deniyor.Bunu bulmamın üzerinden 3 ay geçmesine rağmen hala şokunu üstümden atamadım.Bunun dışında Adam'ın parmağını çevirince küçük bir hortum oluşturabildiği öğrendikten sonra benim de deneyip hortum oluşturabildiği mi,bıçakla olan sıcak ilişkimi arkadaşlarıma anlatınca sanki aramızda bir duvar varmış gibi hissediyorum.
Ayrıca sakarlığımdan dolayı oluşması gereken binlerce yara izinin iyileşmesi kendimle olan barışıklığımın bitirmesine yetti.
Kendime bunları aynı film gibi söyleyince aynaya korkuyla bakıyorum.Aynı filmlerdeki gbi ben farklıım.En azından öyle hissediyorum.Bunun kaynağını bulacağım...

ERTESİ GÜN:

Yaşasın!Happy bhirtday to you!Bende fısıltıyla"çişini yaptı uyu!"
Emily'ni muma üflemesiyle büyük bir curcuna koptu.Emily artık 10 yaşında!!!!
"Artık fotoğraf çekme vakti!!" dedi Peny.

Kinezi TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin