YUNMI POV
Aku melangkah ke arah Sehun dan yeoja yang tak dikenali tu dengan wajah yg penuh senyuman..Haha..
"Best peluk?" Tanyaku kepada yeoja itu..Tetapi yeoja itu hanya menjeling..Kurang ajar punya pompuan..
"Sehun wae awak peluk dia eo? Sampai hati awakkan..Saya tak pernah pon nak peluk namja lain depan awak tau.." kataku dengan nada yang perlahan..
"Mianhea sebenarnya ni salah saya sunbae..Saya nak terjatuh tadi tapi nasib baik Sehun sunbae ada..Kalau tak mesti saya dah jatuh dah tadi..." kata yeoja itu..
"Aku tak tanya kau pon so kau tak payah sibuk okayy.." balas aku dengan suara yg sengaja ditekankan..
"Err...Ne.." katanya sambil menunduk..
'Amboi tadi bukan main kau jeling aku ye..Sekarang nak buat-buat suci pulak.. Maigaddd permainan apa yg kau tgh mainkan ni perempuan..Urghh..' kataku di dalam hati..
"Sehun awak memang tak sayang saya ea? Kalau macam ni lah perangai awak saya memang dah tak tahu nak cakap apa lagi.."
"Yunmi stop lah aku rimas lah kau asek membebel je..Setiap hari ada je bende kau nak bebelkan..Aku rimas tau tak..RIMAS!!! " Jerit Sehun.. Semua pelajar di situ terkejut dengan suara tengkingan Sehun itu...
"Mwo?? Rimas? So awak dah bosan lah dengan saya ea? Okay fine kita putus..." kataku sambil menjerit juga biar satu sekolah dengar..
"Sunbae ni semua salah saya..Tapi janganlah sampai putus..Nanti saya yg rasa bersalah.." ucap yeoja itu sambil menahan air matanya..
"Gwenchana ni bukan salah awak pon..Saya memang dah tak tahan dengan hubungan ni.." jawab Sehuj datar tanpa memandang wajah Yunmi langsung..
"Oh Sehun mulai harini kita STRANGERS!!" Jeritku dan terus berlalu dari situ..Aku tidak akan sesekali menangis di hadapn orang ramai dan itu salah satu kelebihan yg aku ada...Dan aku hanya berjalan dengan tenang keluar dari kantin..Buat apa nak lari buat penat je..
YUNMI POV END
YERI POV
Aku sangat terkejut dengan apa yg terjadi..Setahu aku Yunmi sangat sayang kan si Sehun tu tapi kenapa dia yg mintak putus oh silap kenapa dia yg putuskan Sehun pulak ni..
Aku memilih untuk mengikut Yunmi ke rooftop..And see Yunmi memang yeoja yg kuat dia memang takkan menangis depan org lain..Tengok sekarang dia masih boleh layan runningman dalam iphonenya..
"Yunmi ah gwenchana?" Tanyaku lembut..
Yunmi hanya menggelengkan kepalanya..
"Arraso..kau mesti dah tak tahan dengan perangai Sehun tu kan?"
"Humm..Sebenarnya dah lama aku nk mintak putus tapi aku terlalu sayang kan dia..Kau tahukan Naeun dengan Krystal tu selalu sangat kacau hubungan aku dengan Sehun so sekarang ni biarlah Sehun pilih antara diorang berdua yg mana lagi sesuai jadi yeojachingu baru dia nanti.." kata Yunmi perlahan.
'Aku pon terus memeluk Yunmi untuk memberi semangat..Kesian Yunmi tapi takpe dia cantik and baik mesti ramai yg suka..Kan??' Kataku di dalam hati sambil tersenyum melihat Yunmi yg terlelap di dalam pelukanku..Dialah sahabat terbaik yg pernah aku ada..Yes she is..
YERI POV END
AUTHOR POV
"Kurang ajar punya perempuan sebab dialah aku putus dengan Sehun..Arghhhh Stresssnya..."
"Hah bagoslah jerit lagi biar satu kawasan ni dengar..." kata Tiffany..
"Unnie.." panggil Yunmi perlahan..
YOU ARE READING
My Ice Prince Boyfriend [Sehun FF]
DiversosMengisahkan tentang Sehun si Ice Prince yang mempunyai kekasih si comel Yunmi..Sehun yang sangat dingin tu selalu membuatkan Yunmi geram... "Sehun tak boleh ke awak layan saya sekejap..Dari tadi awak buat saya macam tunggul tau tak.." - Yunmi "Bu...