♥Chapter 18♥

2K 126 3
                                    

AUTHOR POV

"Pakai lipbalm sikit,pakai bedak sikit,hmm nak pakai reben warna apa ea?" Soal Yunmi kepada dirinya sendiri..

"Hah pakai warna pink lah..Baru comel.." sambungnya lagi lalu memerhatikan penampilannya di hadapan cermin..

"Okayy baru cantik.." pujinya pada diri sendiri..

Setelah itu Yunmi pon turun untuk breakfast..Selalunya waktu macam ni Mummynya memang belum pergi ke boutique lagi..Kalau unnie pulak sekarang ni ada photoshoot kat Jeju..

"Morning my beloved and prettiest mummy.." ucap Yunmi lalu mengucup pipi mummynya..

"Morning too dear..Dah breakfast cepat.." kata Mrs.Hwang dengan lembut..

"Okay..Ah mummy harini Yunmi balik lambat tau..Sebab malam tadi Yeri ajak pergi makan kat restaurant appa dia..Sebab appa dia ada bukak branch baru..." terang Yunmi..

"Wahhh yeke...Tak sangka mummy yg Mr.Lee dah ada branch baru kan..Makin kayalah kawan Yunmi tu ye.." gurau Mrs.Hwang..

"Hahah..Yang kaya dia bukan Yunmi.." jawab Yunmi lalu menyuap sepotong epal ke dalam mulut..

"Yunnmi agasshi ada orang nak jumpa" ucap Song Ahjumma..

"Nuguya?" Tanya Yunmi lalu mengerutkan keningnya...

"Dia kata dia buah hati Cik Yunmi.." ucap Song Ahjumma sambil tersenyum..

"Mwo?" Ucap Yunmi dgn terkejut..

"Oh tu mesti Sehun..Suruh dia masuk je..Boleh breakfast sekali.." arah Mrs.Hwang..

'Omooo aku ni masih malu lagi pasal semalam..Eottheokea??' Ucap Yunmi di dalam hati..

"Annyeong haseyo aunty and good morning.." ujar Sehun lalu membungkukkan badannya..

"Wah Sehun handsomenya harini..haha..Kajja makan sekali.." pelawa Mrs.Hwang dengan ramah..

"Ne.." ucap Sehun lalu duduk di hadapan Yunmi..Sengaja dia melanggar bahu Yunmi kerana ingin mengusik Princess hatinya itu..

Malangnya Yunmi hanya buat-buat tak tahu je atau bahasa kasarnya buat-buat macam tak kenal..

"Aunty Sehun nak mintak izin aunty.." kata Sehun..

"Permission for what?" Tanya Mrs Hwang..

"Sehun nak ajak cuteheart Sehun ni pergi sekolah sama-sama..Boleh tak?" Soal Sehun dan terus merenung Yunmi yg sedang sibuk menguis-nguis makanannya..

"Oh boleh je..Lagi bagus so Jung Ahjusshi tak payahlah hantar Yunmi pergi sekolah..Lagipon Jung Ahjusshi kan kena hantar Song ahjumma pergi pasar lepas ni.." jelas Mrs.Hwang..

"Mummy Yunmi dh kenyang..Annyoeng.." ucap Yunmi lalu mencium pipi Mrs.Hwang dan terus berlalu pergi..

"Sehun pergi kejar si Princess tu cepat..Nanti dia mengamuk kalau Sehun lambat hantar dia pergi sekolah.." arah Mrs.Hwang..

"Ne..Sehun pergi dulu..Annyoeng aunty.." ucap Sehun penuh hormat..

Mrs.Hwang tersenyum melihat gelagat anak kesayangannya bersama namjachingunya itu..Baginya both of them are so cute together!!!!

AUTHOR POV END

SEHUN POV

"Woi budak pendek.." panggilku..

Dia hanya memandang dgn pandangan seperti ingin memakanku..

Tiba-tiba muncul satu idea di otakku..
Aku melihat Yunmi yg sedang bersandar di pintu keretaku sambil bermain dgn iPhonenya..Aku pon mendekatinya dan aku sengaja melihatnya dari atas hingga ke bawah.Lalu aku ulang dan ulang sampai dia berhenti bermain iPhonenya dan memandangku dgn tatapan pelik..

My Ice Prince Boyfriend [Sehun FF]Where stories live. Discover now