AUTHOR POV
Sehun pon melepaskan ciuman mereka..Yunmi pula terus mengambil oksigen dgn sebanyak-banyaknya kerana dia tidak mendapat oksigen yg cukup gara-gara Sehun..Kemudian baru dia perasan yg semua mata masih lagi memandang mereka tidak berkelip..Akhirnya Yunmi terus berlari keluar dari court kerana mukanya sudah setebal jalan tar macam kat depan rumah Song Ahjumma..
"Daebakkkk!!! Yunmi baru kiss Sehun ke tadi?" Soal Chanyeol kepada Yeri..
"As you can see Mr.Park..Aku betul-betul tak sangka yg Yunmi berani macam tu..Aku je tak berani tau.." kata Yeri kemudian tersenyum takjub kerana mengingat perlakuan sahabatnya itu..
"Hahaha..Tak sangka Yunmi tu nakal jugak kan chagi?" Tanya Kai kepada Yeri..
"Yup..Yunmi tu selalu kata Sehun tu tak romantic tapi tengoklah apa yg jadi tadi..Both of them are so sweet..." jawab Yeri kemudian menepuk tangan dgn riuh..
Sementara itu...
"Ishh menyampah pulak aku tengok si Yunmi tu.." kata Naeun sambil melipat tangan di hadapan dada..
"Kenapa kau nak menyampah pulak?" Tanya Eunji..
"Yelah..Kau tengoklah tadi siap kiss bagai..Hati aku ni sakit tau tak..Yg si Krystal ni pon satu dia kata dia nak cuba buat Yunmi dgn Sehun putus but apa sekarang ni? Siap kiss depan public lagi..Arghhh shit.." marah Naeun..
"Kau kan cantik Naeun tapi kenapa kau macam desperate sangat kat Sehun tu aku tengok?" Soal Eunji pelik..
"Ishh kau ni...Aku dh lama suka si Sehun tu..And no matter what happens i will try to destroy their relationship." kata Naeun lalu memberikan smirk kepada Eunji..
"Eiiiii menakutkan lah kau ni..Look like a psycho.. " kata Eunji lalu membuat aksi ngeri...
AUTHOR POV END
TAEHYUNG POV
Kenapa Yunmi kiss Sehun? Jujur hati aku memang sakit sangat..Aku memang dh mula suka dia sejak dari hari pertama aku jumpa dia lagi..Aku ingat dia jodoh aku sebab aku tak sangka yg aku sama sekolah dgn dia..Huh..
"Sweetnya Sehun dgn Yunmi tu kan? Dah lah sorang handsome sorang cantik..Sesuai sangat.." kata yeoja yg berjalan di hadapanku..
Aku sekarang berada di loker untuk mengemas barangku..Sekejap lagi waktu persekolahan akan tamat..And today was a bad day for me...
"Aku nak buat fan club untuk diorang berdua lah..Apa nama yg sesuai ea?" Kata kawan kepada yeoja tadi..
"Sehun and Yunmi so why not HUNMI?" Soal kawannya pula..
"Yup Hunmi...Wahh kena cepat buat ni.Kekeke.." kata yeoja yg berambut pendek pula dan mereka terus berlalu dari hadapanku..
"Macam artis pulak siap ada fan club bagai..Huh rupanya Yunmi tu dah ada namjachingu..Memanglah muka cantik takkan lah takda namjachingu kot..Kalau takde nampak sangat menipu..." keluhku dan berlalu pergi dgn langkah yg lemah...
TAEHYUNG POV END
AUTHOR POV
"Kau kenapa pandang aku macam tu eo?" Soal Yunmi kepada Yeri yg dari tadi asyik merenungnya lepastu sengih-sengih..Serious menakutkan..
"Makin galak kau sekarang ea Yunmi..hahaha.." kata Yeri kemudian ketawa dgn kuat...
"Kau mmg nak kena kan..Dah lah tu bukan aku nk sangat pon kiss dia tadi tu..Ish kau ni menyampah lah aku.." ucap Yunmi kemudian merajuk..
"Aigoo uri Yunmi merajuk lah...Gwenchana nanti unnie Yeri panggilkan Oppa Sehun ne?"
"Kau kann eiiiiiii!!!!" Marah Yunmi lalu mencubit lengan Yeri kuat-kuat..
YOU ARE READING
My Ice Prince Boyfriend [Sehun FF]
DiversosMengisahkan tentang Sehun si Ice Prince yang mempunyai kekasih si comel Yunmi..Sehun yang sangat dingin tu selalu membuatkan Yunmi geram... "Sehun tak boleh ke awak layan saya sekejap..Dari tadi awak buat saya macam tunggul tau tak.." - Yunmi "Bu...