Pevne som zovrela Unicorna a išla ku najbližšej rampe.
"Zvádnem to." hovorím si motivačne pre seba.
Vyštverala som sa na rampu a pozrela dole. "Toto je super pocit." povedala som a položila si jednu nohu na Unicorna. Všetky oči z Calumovej bandy na mňa pozerali. Posledný nádych. Ide sa!
Nebudem vám tu pomenovávať tie triky ktoré som robila, proste som spravila pár otočiek, skokov a jedno salto. Taká rozcvička. Z výsledkom som bola spokojná nakoľko som ani raz nespadla. Ku koncu som zišla z rampy.
Cieľ bol domov, nakoľko už bude desať. Keď mi sekuriťáci z vnútornej strany otvorili dvere tak som sa otočila.
"Hej Calum! Vyhrala som!" povedala som a víťazne som sa usmiala. Vybehla som von a odrazila sa od zeme. Mama bude šalieť! Nie že by mi to vadilo ale môže sa to odzrkadliť na niečom inom! Materialna suka je späť.
Je pól jedenástej a stále nie som doma. Mama bude robiť cirkus ale zablúdila som!
***
Je pól noc. Pomaly som otvorila dvere a hlavne potichu. Všade je tma, takže všetci spia.
Zrazu však niekto zapol svetlá. Od samotného návalu svetla som sa až zatáckala dozadu ale našťastie tam boli dvere a tak som nehodila držku.
"A kurva!" povedala som a zakrývala si oči z toho prudkého svetla.
"Dnes ti to ešte prejde. Mama aj otec išli na služobnú cestu." povedala pokojne Berta. Berta je niečo ako moja a Jamesova vychovávateľka, učiteľka, upratovačka v jednom. Taký multifunkčný balíček.
Mám ju rada! Hrozne si rozumieme. Je to moja dobrá kamarátka.
Potlesk plz.
"Ach Berta! Vieš ako som sa zľakla!" povedala som a išla do kuchyne. Kuchyňa má totižto niečo, čo nemá nikto iný. Jedlo.
"To mi hovor! Mala som ťa čakať ale nejako som tušila, že prídeš tak ako teraz." povedala a nasledovala ma do kuchyne.
"Čo tu buntošíte?" vyšiel zo svojej izby Kevin. Náš kuchár.
"Pšššt! James spí!" napomenula ho Berta.
"No a?" povedal náš 50 ročný kuchár. Dovoľte aby som vám ich trošku priblížila.
Kevin má 50 a je to úplny pohoďák. Mám ho rada, to on je ten ,ktorý so mnou vymýšľa pár žartíkov. Berta, ona je niečo ako vzorná poškoláčka. Snaží sa byť spravodlivá ale aj tak ju máme s Kevinom prekuknutú. Títo dvaja sú najlepší. Spoločné je však hlavne to, že neznášame Jamesa. Ja a Kevin to dávame najavo. To Berta, je to jeho vychovávateľka, takže musí byť spravodlivá, ale ani ona ho nemá rada.
"Som hladná." povedala som a otvorila chladničku.
"Choď spať zajtra ideš do školy." povedala šepotom Berta.
"Čo máš na zajtra prichystané?" povedal s úškrnom Kevin.
"No, ozaj! Potrebujem šľahačku." povedala som a hneď jednu vytiahla z chladničky.
"Tak to nie, mladá dáma! Matka mi povedala, že ti mám všetky tvoje žartíky zatrhnúť!" zvolala moja 50-ročná vychovávateľka a šľahačku držala pevne v rukách.
"Ale Berta! Nebuď suchár!" zvolal Kevin v tom svojom podarenom pyžamku aj s čiapkou.
"Neozývaj sa ty, ty, ty škriatok!" povedala adresovane na jeho pyžamo.
"Dievča musí urobiť prvý dojem." zastal si ma Kevin.
"Ale nie takýto, deti nosia cukríky a ona šľahačku!" povedala na obranu Berta.
"No a? Nech si ju pamätajú!" povedal Kevin.
"Ju si majú pamätať ako jendnotkárku a nie ako tá, čo mala 4 z chovania." povedala Berta a rozhadzovala ruky, vlastne šľahačku. Ja sa totižto učím veľmi dobre. Keď zoberieme do úvahy, že učebnice ani neotváram a nachádzam ich až na jarné upratovanie.
"Je fajn vás pozorovať." povedala som pomedzi smiech. Ty dvaja sú medzi sebou ako osiny v zadku ale nedokážu bez seba žiť.
"Prestaň sa rehotať a choď spať." prikázala Berta.
"Veď idem, idem." zdvihla som sa znudene a išla do izby. Tú šľahačku čornem ráno.
YOU ARE READING
Bad Bad Girl ►SK◄ °DOKONČENÉ°
Teen FictionPríbeh je o mladej divokej London, ktorá sa má na jej 20-tej škole skamarátiť s jej prvým priateľom- Jakeom. Neskôr sa ich crew rozširuje, až sa zdá, že všetko je tak ako má byť. London miluje cigarety, skate a hlavne žartíky na jej učiteľov. Írsko...