"Mám plán!" vyštartovala som na chudáka Jakea. Mal Chemiu a ja Matiku, ale kedže mi Anjelik na odplatu ukradol skate, tak som mala hlavu plnú zúrivosti z čoho vyšiel dokonalý plán. Z hodiny som sa teda nenápadne vytratila zo slovami, že ich jebem a počkala pri skrinkách na Jakea.
"Pokoj, okey?" hovoril kým sme kráčali ku skrinkám.
"Teraz máš telesnú, nie?" prikývol. "No a ...s Anjelikom, že?" spýtala som sa lišiacky.
"Možno." povedal neiste. "No veď hej." priznal porazene kým vkladal knižky do skrinky.
"No, a po telesnej sa sprchujete..." zasekla som sa dúfajúc, že potvrdí moje slová.
"Možno."zase povedal neisto a zvraštil na mňa obočie alá čo máš zase za lubom.
"Ježiši, Jake, chcem mu ukradnúť oblečenie za ten skate. Bude sranda, keď tu bude pobehovať len v uteráku." mávala som rukami.
"Ako to chceš urobiť? Aj vy máte telocvik- a tiež sa sprchujte." povedal zmätene.
"Jake?" pozrela som na neho so zdvihnutým obočím. "My sa môžme vyhovoriť na ženské problémy." dala som úvodzovky na ženské problémy.
"Jasné!" konečne mu to došlo. Ach Jake , si trošku spomalený.
***
"Pani učiteľka?" prišla som ku žene podobajúc sa skôr na chlapa, ale tak čo už. "Mám ženské problémy." chytila som sa za brucho nech to vyzerá uveriteľnejšie.
"No, dobre, tak budeš sedieť." usmiala sa milo.
"Díkes." pozrela som na ňu spokojne. "Ešte si musím odskočiť." povedala som a ona prikývla. Hodina síce len začala, ale všetci sú už nastúpení.
Rýchlo som vbehla do chlapčenských šatní a hrabala sa v oblečení. Ktoré bude to jeho? Počkať! Zamyslela som sa, čo mal dnes na sebe. Čierne tričko a džíny. Sexi jak dva keksy. Prevrátila som oči nad mojou myšlienkou a schmatla jeho oblečenie. Dala som si ho do batohu, a nasmerovala do telocvične za babami. Tie už poctivo cvičili gymnastiku. Neznášam ju. To len na škole vám oznámkujú rozťahovanie nôh.
***
*pomyselný nepríjemný školský zvonček, ktorý sa zvykne vyznačovať citoslovcom "crrr" ale ja hodím poučku*
Ide sa na vec.
Všetky baby sa pobrali von z telocvične rovno do šatní. Ja som však vybehla smerom ku skrinkám. Netrvalo dlho a v dverách som uvidela škeriaceho Jakea.
"Máš?" zneli jeho prvé slová.
"Poznáš ma." preniesla som a prevrátila oči. Potľapkala som na batoh a naďalej sledovala, ako sa postupne žiaci vynárajú spoza dverí zo šatní. Uznávam, trvalo to dlho. Ale nakoniec sa dostavil Anjelik len v uteráku. Bol celý mokrý, z vlasy mu stekalo a jeho tehličky perfektne vynikli. Keď vyšiel na hlavnú chodbu, tak sa iba z uterákom okolo pasu poobzeral. Tlmila som smiech aj s Jakeom, ale pohľad mu zastavil na nás. Všetky baby na chodbe iba vyvalili oči na polonahé telo Anjelika, ktorý sa ku mne približoval.
"Si trošku vlhký." povedala som s úšrnom, keď stál asi meter odo mňa.
"Naval oblečenie." vypľul na mňa znechutene.
"Čo zato?" spýtala som sa a zdvihla oblečenie. Zdvihol obočie, a aj kútiky. "Chcem rande." povedala som a dala úvodzovky nad slovom rande. Celej chodbe vrátane Jakea a Anjelika sa otvorili ústa. Prevrátila som oči. Vytiahla som veci z batohu a podala ich Anjelikovi. Neodpustila som si pár viet do jeho ucha, ale len aby ich počul on. "Dnes o siedmej v Tescu, regál- cereálie.." povedala som a odišla. Za ruku som po ceste zdrapila Jakea, ktorý stále vyvaľoval oči.
Vytiahla som ho až ku jeho auta. Odomkol ho a my sme v tichosti nasadli. A áno, Jake má auto.
"Rande?" spýtal sa až v aute. Nakopol motor a premával sa ulicami.
"Nie tak ako si myslíš, dnes sa stretneme o siedmej v Tescu, regál z cereáliami." povedala som načo on prikývol.
"Prečo?" spýtal sa a neodrhol oči od cesty.
"Iba tam príď." povedala som a zvyšok cesty bol v tichu. Spravíme si trojité rande. Hurá!
YOU ARE READING
Bad Bad Girl ►SK◄ °DOKONČENÉ°
Teen FictionPríbeh je o mladej divokej London, ktorá sa má na jej 20-tej škole skamarátiť s jej prvým priateľom- Jakeom. Neskôr sa ich crew rozširuje, až sa zdá, že všetko je tak ako má byť. London miluje cigarety, skate a hlavne žartíky na jej učiteľov. Írsko...