-7-

4.7K 301 2
                                    

Netrvalo dlho a už sme boli pred našou malou skromnou vilou. Wiliam nám otvoril dvere a my sme sa mohli kochať barákom, ktorý by dokázal svojou cenou zachrániť Somalčanov od hladu. 

Cez čerstvo pokosený trávnik sme vošli do domu.

"Zdravím." zazjapala som na celú vilu. 

"Mama ešte neprišla a dúfam, že ťa hneď nevykopli!" ozvala sa Berta z kuchyne.

"Nie od nikiaľ ma nevykopli." prevrátila som oči a smerovala do kuchyne kde ma poslušne nasledoval Jake. Prišiel ako môj chvostík. 

"Zatiaľ." povedal so smiechom a s varechou v ruke Kevin. Ten zmrd sa vyškieral spoza linky.

Zasmiala som sa s ním a sadla som si za stôl. Počkať! Jake!

"Ehm,toto je môj spolužiak Jake, ideme robiť projekt, ale sme hladní." povedala som a ukázala Jakeovi nech si sadne za stôl. 

"Teší nás, toto je Kevin a ja som Berta. Sme radi že ťa spoznávame." povedala milo Berta. Snažila sa nenápadne premeriavať Jakea, čo mi prišlo kurva nudné. 

"Zbila si ho?" spýtal sa Kevin zatiaľ čo nakladal niečo na tanier.

"Nie!" povedal zarazene Jake a vydesene sa slabo odsunul od stola.

Kevin a Berta sa len udivene pozreli raz na mňa a raz na Jakea. Berte sa ale začal rozprestierať široký úšrkn.

"Nie! Nie! Nie! tak to kurva nie je!" zhúkla som a záporne mávala rukami. Takmer som spadla zo stoličky. 

"Nie naozaj, ja totižto, ehm...nie som na dievčatá." povedal zahanbene Jake.

"Aha, no nevadí, priateľstvo je dôležitejšie ako láska." povedala Berta. Akoby sa prepla z moodu podozrievavej pestúnky do moodu uznávačky homosexuálov s dúhou na tričku.

"Ale mi nie sme ani kamoši." opravila som ju. Sme ako srnky. Stretli sme sa pri napájadle a na obdobie páranie si pôjde každý iným smerom. 

"Veď dobre..." povedala Berta a podala nám od Kevina chlebíčky. "Ponúkni sa." povedala povzbudivo Jakeovi. 

"Ďakujem." povedal a pustil sa do chlebíčkov. Vysávač jeden.

Keď sme jedli tak bolo ticho. Nebolo na to čas. Moje ústa spracovávali pečivo, ruky sa sústredili aby mi nič nevypadlo a môj mozog spieval ódu o obloženom chlebíčku. 

Po dojedení sme sa obidvaja ako na povel zdvihli.

"Ideme robiť ten projekt. Keby niečo, tak tu nie som." povedala som a išla hore do svojej izby s Jakom.

"Tu by som sa dokázal stratiť." povedal udivene Jake. Nad jeho poznámkou som sa len zasmiala.

"Vítaj v mojom kráľovstve." povedala som keď som otvorila dvere a hneď sa vrhla na posteľ ako na bagetu obloženú šunkou.

"Ty kokos! Veď ty máš izbu väčšiu ako náš barák." povedal z otvorenými ústami Jake.

"Nalietajú ti tam muchy." povedala som posmešne a robila anjelikov do posteľnej bielizne.

"Poďme sa do toho vrhnúť." povedal a zložil si batoh na môj stôl. Vyložil z neho nejaké pero, papier a školské potreby- blbosti. "Čítala si to?" spýtal sa keď bol vybalený. Človek by ani neveril, čo všetko sa do jeho tašky zmestí. Haul na téma Čo mám v  kabelke by sa u Jakea natiahol na celovečerný film.

"Nie, ale google hej." povedala som a otvorila môj notebook. Naťukala som tam názov diela,  autora a zatým dala slovíčko súhrn. "Tadá." povedala som a otočila notebook ku Jakovi.

"Čo s tým?" spýtal sa so zdvihnutým obočím.

"Umyjeme s tým okná..." povedala som a prekopírovala som to na USB-čko. USB som dala do tlačiarne a vytlačila 2 strany. V respektíve náš projekt. "Na." podala som mu našu prácu, ktorá by obyčajne trvala minimálne pár dní urobenú za pár minút.

"Nieje to tak trošku podvod? " spýtal a čítal obsah strán.

"Nie trošku, ale celkovo - ale tak čo." mykla som plecami a uložila USB na svoje miesto na poličke.

"Tak fajn." povedal a vložil si prácu do tašky. "Ja to obkecám so slovami, že si to písala hlavne ty." povedal a zvalil sa na posteľ.

"Okey." pozrela som na neho prekvapene. "Už môžeš ísť." povedala som mu svoje tajné želanie.

"Ale noták. Buďme kamoši." povedal a dal si ruky za hlavu.

"To sotva. Ja ich nepotrebujem." povedala som a sadla si na sedačku.

"To nemyslíš vážne!" posadil sa prekvapene. "Ty nemáš kamošov?" vyvalil na mňa tie jeho kukadlá.

"Nepotrebujem ich." zopakovala som.

"Každý potrebuje priateľov." povedal a zase si ľahol a uprene pozoroval môj biely strop.

"Ja nie." doplnila som ho. Potrebujem jedlo, Wi-Fi, skateboard a cigarety- kamaráti, sú výdavky navyše.

"Aj ty." povedal.

"Žijem bez nich už 17 rokov. Ver mi, nepotrebujem." oponovala som.

"Wow! Ja som bez kamošov len 2 roky. Odkedy som sa priznal že som gay, tak som mal studenú sprchu. " mykol plecami.

"To je hnusné, prestať sa kamošiť len preto, že si iný. Iný je zaujímavý. A tých je málo. " povedala som mu moje motto. Okey, možno som to práve vymyslela,...

"Takže preto hráš nedostupnú a drsnú?" venoval mi úškrn.

"Ja sa nehrám." povedala som a úškrn mu opätovala.

"Ty nikdy!" povedal ironicky.

"Máš nejaký problém?" spýtala som sa ho už vážne. Pekne ma sere. Zbijem ho.

"Prepáč ja len som sa ešte nestretol s nikým ako si ty." povedal a posadil sa. Zdvihol sa a prehodil ruksak cez plece. "Už pôjdem keď ma tu nechceš." povedal a už išiel stlačiť kľúčku.

"Nechoď!" zhúkla som po ňom. Čo to do mňa vošlo? 

"Žeby sa tu niekomu zapáčilo mať konečne po 17-tich rokov kamoša?" spýtal sa s úškrnom.

"Možno." povedala som a pretočila očami. Ale má pravdu. Kamoša potrebuje každý aj ja. A s ním nie je nuda. Nebojí sa ma. Dokonca máme obidvaja rovnakého nepriateľa. 

Kamarátov si treba hľadať podľa nepriateľov.

"Fajn máš tu hry?" spýtal sa keď si odkladal na stôl svoj batoh, zase.

"Jasné, twister?" spýtala som sa vyťahujúc hru ktorú som nehrala už asi 5 rokov spopod mojej postele. Jediná hra, ktorý mi pri balení udrela do očí.

"To beriem, ale len dvaja?" spýtal sa smutne.

"Keby len dvaja." schmatla som ho za ruku a išli sme dole. "Berta? Kevin? Ten kto vyhrá, dostane deň voľna!" zhúkla som a už boli nastúpení.

"Čo sa deje?" spýtala sa Berta.

"Ten kto vyhrá twister, dostane deň voľna." povedala som zatiaľ čo som s Jakom rozprestierala ten koberec, alebo ako to nazvať. Plastový koberec, ktorý sa bude rozkladať ešte ďalších pt generácii. 

"Fajn, ale ak sa mi niečo stane, tak mám mesiac voľna." dodal Kevin.

"Platí." uvážlivo som povedala.

Hra sa začala a na to,  že majú tak 40, sú ohybný ako gumy. Pochopiteľne, niekto padnúť musel a ten niekto bola Berta. Potom som padla ja a nakoniec Kevin, takže víťaz je Jake. Bola to prdel. Raz sme sa dokonca zrúbali všetci naraz!


Bad Bad Girl ►SK◄ °DOKONČENÉ°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora