-13-

3.9K 311 6
                                    

JAKE POV'

Vystúpila pred jej vilou, a už jej nebolo. Princezná zo skateom. Tak ju volám ja. Je to zvláštne dievča, nebojí sa pred vami najesť, nebojí sa udrieť a nenechá so sebou manipulovať. Ťažko povedať, ako vidí ona seba. Okolie sa jej bojí. Ale čo tým myslela? Tým obchodom? Súvisia s tým nejako tie cereálie? A rande? S anjelikom?! Keby že viem, čo mu vtedy pošepkala, ale ona je tajomná. Anjelik, vlastne Niall. Grrr! To dievča ho volá Anjelik a ja sa namotávam. No, proste Niall, určite nepríde nakoľko je,  ako som už niekoľko krát spomínal, z vyššej vrstvy.

Idem akurát v mojom aute domov. Som zvedavý ako dopadne to dnešné stretko. Na London mi naozaj záleží. Je pre mňa ako sestra. Poznám ju len pár dni, ale nevtiera sa a robí si zo všetkého srandu. Mám ju naozaj rád. Kebyže som není Gay, tak by som jej určite prepadol. Ale mne stačia tie pohľady chalanov okolo, London si ani neuvedomuje, koľko má nápadníkov. Ale ona nehrá na lásku.

"Som doma." zavesil som kľúče do skrinky a vyzul sa. Čiapku som si stiahol viac na uši a prebehol do skromnej obývačky. "Ahoj zlatko." pribehol som a čupol si ku mojej 4-ročnej sestre Victorii. Je to zláte dieťa.

"Ahoj Jake. Lili neprišla stebou?" spýtala sa ustarostene mama, zatiaľ čo utierala tanier. Asi umývala riad. Záporne som pokýval hlavou a ona si len povzdychla. Ach Lili. Vláči sa s tou pochybnou partiou, a tak to dopadá. Ťahajú ju dole. Vždy sme si hovorili všetko a boli najlepší súrodenci, ale potom som povedal, že som Gay a ona sa odo mňa odtrhla kvôli sláve. Áno, presne kvôli tej školskej sláve spolu s Missi a Amber, zobrali mi sestru.

Vybehol som hore po schodoch. Vošiel som do svojej izby. Zhodil som sa na posteľ. Bola neustlatá, a to presne pre toto. Zababušil som sa poď preinu spolu aj s mojím batohom. Džíny mi síce neboli pohodlné, ale nechcelo sa mi ich vyzliekať. Čiapku som si stiahol cez oči a následne ich zavrel- Neviem či som nezaspal alebo prežil len mikrospanok, ale rozhodne ma z neho vyrušila hádka. Hádka medzi Lili a mamou. Zase. Ale táto bola rozhodne hlasná. Prevrátil som sa, ale keď som počul ako sa niečo sklenené rozbilo, tak som vyskočil na nohy a vyštartoval z izby do obývačky.

Videl som Lili s rozmazanou maskarou. Asi plakala. Ona? Ona!? Tá drsná? Wow, muselo sa stať niečo fakt zlé. Mama zbierala črepy z toho, čo sa rozbilo. Bola to váza. Nebola vzácna, ale aj tak. Lili cezo mňa prešla rovno do svojej izby. Zase ma odignorovala ako ducha. Čupol som si ku mame a pomáhal jej s črepinami. Nikto nič nehovoril nakoľko, okey, hádajú sa stále, dokonca možno aj každý deň a vždy sa rieši: kde toľko bola, že sa oblieka a aj správa ako kurva: ale toto bolo už určite cez hranicu. Mal som chuť sa spýtať, o čo ide tentokrát, ale nenašiel som odvahu a ešte by som sa mohol pohádať aj ja s mamou, nakoľko s Lili sme vlastne pohádani už rok. 

Už rok sa totižto vie že som gay.


Bad Bad Girl ►SK◄ °DOKONČENÉ°Where stories live. Discover now