-3-

5.2K 315 17
                                    

Ráno som zobudila na ten otrasný zvuk. Budík. Vybehla som z postele a išla do môjho šatníka. Nie ako každý, môj šatník je ďalšia miestnosť. Mama tvrdí že ak si to môžme dovoliť, tak budem mať všetko. Tak prečo nie šatník? Nabudúce to bude Zoo a Nemocnica pre postihnuté tulene.

Natiahla som na seba červené roztrhané džíny a čierne tričko kde je potlač cigariet. Navrch som si dala čiernu mikinu. Vlasy som si vyžehlila. Namaľovala som sa a zakončila to červeným rúžom. Spokojná so svojim vzhľadom som vyšla z izby. 

Smer kuchyňa.

"Zdravím všetkých pozostalých." povedala som a komicky sa uklonila v kuchyni.

"Ja som už dávno po smrti." zamumlal si popod nos Kevin a hodil mi na tanier toast spoza pultu.

"Vďaka." povedala som a pustila sa do toastu. Kevin je dobrý vo všetkom čo robí. Zrazu predo mňa postavil šľahačku.

"Urob správny dojem." povedal a uškrnul sa, prisahala by som, že mu z jeho slabej plešinky vykukli dva rohy. Ja ho milujem!

"Nepovieš to Berte?" povedala som a šľahačku dávala pod mikinu. Aspoň si zväčšímt ie moje koláčiky alias prsia.

"Tej sucharke? Neomrzel ma život." povedal a zase sa točil okolo linky.

"Vďaka Kevin, idem sa pobaliť." povedala som a vybehla hore.

Do tašky som si dala nejaké učebky a zošity. Nebudem sa hrať na to, že viem aký máme rozvrh. Pridala som samozrejme šľahačku, niť, pero a umelú knihu. Viete ako to chodí, už mám prax. Moja taška bola teda z väčšej časti skôr výbava na môj žartík ako samotné učebnice.  

"Decká! Ide sa." volala Berta z dola. Ako hodinky!

Zobrala som ruksak a skate. Pegasa. Samozrejme na moje šťastie som narazila do Jamesa.

"Dávaj pozor!" zhúkol po mne môj 12-ročný brat.

"Kurva, staraj sa o seba." odfrkla som mu.

"Nevyjadruj sa vulgárne!" napomenul ma.

"Staraj sa o seba!" začala som sa obraňovať.

"Hej vy dvaja! William čaká v aute." povedala Berta. Stála zrazu pred nami. Je ako duch. 

"London sa vulgárne vyjadruje!" žaloval James.

"James zo seba robí Gaya!" žalovala som. No čo, mal ružový štrikovaný sveter, bledo hnedé nohavice, lakovky a ulízané vlasy. Človek čaká, kedy sa začne maľovať a pobehovať tu v podväzkoch! 

"Hej! To poviem mame!" zhúkol na mňa ten...satan.

"Dosť. William čaká v aute. Ak chcete stihnúť školu tak pridajte." povedala Berta. Pre objasnenie- môj malý braček chodí na súkromnú školu, mňa odtiaľ vykopli. On je proste ten vzorný.

Zbehli sme dole a bez slova sme nasadli.

"Ahoj William." pozdravila som sa. Brat len sedel vedľa mňa a pozoroval hrozne zaujímavú zem.

"Ako London?" spýtal sa. William je tiež menší suchár ale dá sa s ním pokecať.

"Žijem a ty?"

"Zatiaľ tiež."pousmial sa. "Máš nejaký žartík?"

"Len jeden, taký lite začiatok." zaškerila som sa.

"Aha, no nezabúdaj že sme v Anglicku a nie v Írsku, tu sa možno nebudú s tebou mazliť."

"To ani nechcem, to ja sa budem mazliť s nimi." zasmiali sme sa ale James len prekrútil oči. Suchar.

"Sme tu." povedal a vyšiel z auta aby mi otvoril. Tak sa u nás žije. Vyšla som z našej limuzíny a všetky pohľady smerovali na mňa. To som až taká neodolateľná? Pff, prosím vás. 

"Vďaka." povedala som a vytiahla si cigaretu a zapálila ju. Zase všetky pohľady na mňa. Div že im nevypadli očné bulvy z dierok. Pozbierala by som ich a dala do zbierky. Hah, to bol žart! Bulvy nezbieram už vyše roka...

Išla som smerom ku škole. Pomaly som fajčila. Keď som zrazu videla jednu pipku. Bola zmachlená ako kurva. Nespustila zo mňa jej znechutený pohľad. Keby sa dal Aids prenášať očným kontaktom, bola by som pravdepodobne Charlie Scheen.

Zastavila som a otočila sa aby som jej bola oproti. Bolo medzi nami pár metrov. Cigaretu som si držala v hube a vytiahla môj reprák. Malý ale výkonný. Napojila som si mobil a pustila som si Cry Baby. "Toto je venované tebe." sladko som sa usmiala a vypeckovala to. Jej pohľad onemel a tak som cigaretu odhodila a vošla do školy. Pesnička mi pomohla zvládnuť tu kurvu, ak by som nemala hudbu, tak ju tam zmlátim. 

S tým tiež nemám problém. Pár ľudí to schytalo, pár zlomených nosov, nôh, rúk, rebier a tak. Jeden dokonca skončil v kóme. Nemali si začínať, viem sa biť a nemám problém to dokázať.


Bad Bad Girl ►SK◄ °DOKONČENÉ°Where stories live. Discover now