-11-

4K 311 2
                                    

Veľká prestávka alebo inak aj čas odplaty. Jakeovi som kázala aby ma čakal pred skrinkami inak ho vlastnoručne vypáram, a z jeho žalúdku si spravím misku na cereálie. Fakt sa vydesil. Nechápem. Prečo ľudia tak desia? Nemám dostatočné náradie na páranie žalúdkov, nehovoriac o tej krvi, ktorá ide dosť ťažko z oblečenia. A určite by som nejedla cereálie z cudzieho žalúdka, je to maximálne nehygienické. 

Už tu však na neho čakám vyše dvoch minút, kde toľko trčí?

"Hurá!" zjapem na neho zatiaľ čo sa ku mne rúti z druhej strany chodby. 

"Noták prepáč! Ale Swanová nás nechcela pustiť." vyhováral sa. Kecy. Swanová je stará, slepá a pravdepodobne chlap.

"To je fuk! Kde sú kurva roztlieskavačky?" spýtala som sa a zvierala knihy v ruke. 

"Na súťaži." povedal, a ja som sa na neho div nevyklopila moje očné bulvy.

"Čo?! To si mi chcel kedy povedať?!" vybehla som na neho.

"Tak sorry, že som nebol zasvätený do tvojho plánu." povedal sarkasticky a mal pravdu.

"Tak inak." začala som tuho rozmýšľať. Fakt, že pár metrov odo mňa bola skupina Anjelika a na niečom sa tam smiali vo mne vyvolal plán číslo B. "Viem ako to spravím..." povedala som a vtisla Jakeovi moje knihy. Amber bola medzi nimi, takže by ten plán hypokokoticky mohol dopadnúť dobre.

"Čo chceš robiť, London?" spýtal sa zhrozene Jake.

"Chcem, aby sa ti Amber ospravedlnila. Nič viac." povedala som mu do očí, pokojným tónom.

"Ako to chceš urobiť?" spýtal sa zmätene. 

"Sleduj." povedala som a nahodila široký úsmev. Zábava začína. 

Postavila som sa na lavičku, a tak si získala pozornosť celej chodby vrátane ich skupiny. "Úprimné povedané, táto škola stojí za hovno. Na každom rohu sa niekto kurví a kurva ku kurve sadá. Zaujímavé je, že všetky tieto kurvy však majú niekoho nad sebou. Niekoho viac napiču ako oni." povedala som prechádzajúc sa po lavičke. Po dokončení tejto vety som z nej zoskočila a nahodila ešte širší úsmev. Pozerala som sa priamo do tých modrých očí. Tých diabolských modrých očí. "A ten niekto je v tomto prípade ten najväčší skurvysyn na svete." povedala som, nespúšťajúc pohľad z Nialla. "Áno, presne o tebe hovorím Niall, ty si ten skurvy..." nestihla som dopovedať nakoľko sa po mne rozbehol a tresol ma o skrinku. Tlačil ma proti skrinke a celé jeho telo ma obaľovalo zo všetkých strán. Cítila som ako ma jeho dych väzní.

"Čo si to povedala?" spýtal sa nazúrene. Aj keď sa hneval, tak vyzeral, že by nezabil ani muchu. Dokonca som mala chuť ho pohladiť a pochváliť za ten pekný chvat.

"Si hrozne sprostý." povedala som po tichu a úsmev mi nezmizol. Pomaly som rukami prechádzala po jeho tele až som sa dostala ku zadnému vrecku na džínsoch. "Až to bolí!" zhúkla som tak nahlas, že sa odtiahol. No bolo neskoro. V ruke som totižto mávala z jeho mobilom. Ešte lepšie ako cígy. Viem aký bude postup.

"Ty suka!" zúrivo na mňa pozrel. "Daj ho sem!" povedala a začal sa približovať. Šikovne som sa mu vyhla.

"No... a teraz ja. Takže, ak chceš ten mobil zdravý a z kontaktami, tak ma počúvaj." povedala som a dostala sa mu do mobilu. Ako fakt? Žiadne heslo? Chlapec ma v hlave nasraté.

"Čo chceš?"spýtal sa znechutene.

"Prepáč. Od Amber. Pre Jaka." povedala som s dramatickými pauzami a kývla na Jaka. Zhrozene na mňa pozrel, ale podišiel ku mne.

"V žiadnom prípade." povedal Anjelik a založil si ruky na prsiach.

"Kto bol Adam Joss? Vlastne to máš fuk nakoľko jeho číslo už nemáš." povedala som a Adama úspešne vymazala.

"Ty suka!" zhúkol zase. Asi to bol niekto dôležitý. Snáď žiadny díler. To by mi možno aj bolo ľúto.

"Čo už narobíš." povedala som sarkasticky a mykla ramenami.

"Amber!" zhúkol Anjelik a zmachlená Amber už pri ňom stála. Je až neuveriteľné, ako sme si ako dva levy označili naše teritórium a navzájom sa zvolili za gazely. "Ospravedlň sa!" prikázal jej autoritatívne.

"Nikdy!" povedala afektovane. Div, že sa jej tie dva veľké nádory nerozleteli cez výstrih po celej chodbe. Silikón som ešte nezoškrabávala zo skriniek.

"Simon Oukly. Bohužiaľ, jeho číslo si budeš musieť zase zohnať." povedala som z priedstieraným plačom.

"Amber!" nazúrene vraždil Amber pohľadom.

"Ale ja..." skočil jej do reči.

"Neser ma aj ty!" zhúkol po nej a mňa to prestalo baviť.

"Amber. Posledná možnosť. Mám označené všetky kontakty a stačí len jedno kliknutie, tak si pohni." povedala som a ukázala Anjelikovi z diaľky jeho označené kontakty. Asi ho to nakoplo. Amber vyslal pohľad masového vraha a ona pre zmenu pohľad vydesenej obete. 

"Prepáč." povedala napokon Amber. Jake sa usmial. Za toto mi to stálo.

"Jake..." naklonila som sa aby počul len mňa. "Utekaj!" zhúkla som. S Jakom sme sa rozbehli. Mobil som rýchlo hodila po Anjelikovi a myslím, že ho chytil.

S Jakom sme zdrhali zo školy a v pätách nám bolo pár chalanov z Anjelikovej bandy. Aj keď som mohla zdrhnúť na skate, tak som tu nechcela nechať Jakea. Zdrhli sme im až niekde, boh vie kde, ale zdrhli. Dali sme si s Jakom high- five a doširoka sa usmievali. Vyšlo to na jednotku, aj keď tá naháňačka nemusela byť. Ešte schudnem, čo potom?

Bad Bad Girl ►SK◄ °DOKONČENÉ°Onde histórias criam vida. Descubra agora