Rýchlo som sa rozbehla ku nákupným košíkom, a do jedného som sa hodila. Všetci utekali za mnou. Nehovoriac o ich vydesených ksichtoch.
SBS-kar nás už zachytil.
"Tlač!" prikázala som Anjelikovi, a on ako psíčatko poslúchol. Všetci utekali, a ja som spokojne vylihovala v košíku. Rýchlosťou svetla sme sa ocitli pred nákupným Tescom. SBS-kár nás stále naháňal, a tak Anjelik pokračoval. Jake sa rehotal, takže ledva stíhal lapať po dychu. Za to Lili vedľa košíku sa len obzerala za nákupným centrom a obéznym dôchodcom v policajnej uniforme. Podala som jej ruku, ktorú ona prijala.Prehodila sa cez kôš ku mne dnu.
"Ale noták!" povedal Anjelik. Kľúčkovali sme medzi autami na parkovisku, ako keby sme si to nacvičovali. Zabočili sme na nejakú lesnú cestičku a ešte sa pomotali za kríky a stromy. Anjelik odsunul drsne košík, a hneď sa podoprel o kolena. Mal splašený dych ako chrt po maratóne. Jake tiež, ale ten sa hlavne rehotal, div, že sa nezadusil. Na to som sa začala smiať aj ja. Lili oproti mne v košíku sa začala nenápadne smiať, ale aj tak to potom vypustila, a začala sa rehotať. "Čo je smiešne?" spýtal sa Anjelik, a už sa vystrel. Jeho nechápavý výraz skákal z nás všetkých. "Dali ste si niečo?"
"Všetko!" povedala som pomedzi smiech.
"Bola to prdel." mával rukami Jake. Nebolo mu takmer rozumieť z toho, ako nestíhal dýchať a smiať sa zároveň. Normálne som si kvôli nemu podvedomky opakovala kurz prvej pomoci.
"Veď hej." nakoniec sa vzdal aj Anjelik a začala sa smiať s nami. Aj keď, prísne si založil ruky na prsiach.
"Ako ťa toto mohlo napadnúť?" spýtal sa Jake ku mne.
"Neviem. Videla som to vo filme." mykla som plecami. Vytiahla som si cigaretu a zapálila ju. Stále som bola v košíku.
"Dáš aj mne?" spýtala sa Lili. Zdvihla som na ňu obočie, ale nakoniec som jej ju podala.
"Aj ja chcem!" natiahol ruku Anjelik. Prevrátila som oči a jednu mu podala, čo som trafika?
"Chceš aj ty?" spýtala som sa Jakea a natiahla k nemu krabičku. Zvažoval to. "Odpadne mi ruka." zastonala som.
"Fajn." vzdal sa a zobral si. Každý sme si prestriedali zapaľovač. Všetci sme už vyfukovali dym a nikto nič nevravel. To je to zase na mne?
"Chcela som vám ukázať, že Anjelik nieje taký kokot, ako sa na prvý pohľad zdá." potiahla som si.
"Kto je Anjelik?" spýtal sa Anjelik. Ja aj Jake sme sa usmiali. Lili bola mimo.
"Ty." povedal Jake a potiahol si.
"Prečo?" spýtal sa Anjelik.
"Blond vlasy, modré oči...fakt?" spýtala som sa, a dala si posledného praska. Špak som zahodila, a dúfala, že nevznieti v plameň. Fakt nepotrebujem ďalší požiar v registri.
"Si hrozná." prevrátil oči.
"Viem." usmiala som sa na neho.
"A vlastne, prečo tu je Lola?" spýtal sa Anjelik. Všetci sme sa pozreli na Lili.
"Som Lili." povedala a pomrvila sa v košíku. Cigaretu už tiež dofajčila.
"To tá tvoja skurvená partia."povedal Jake, a vypustil dym. Anjelik len zdvihol obočie.
"Nieje to moja partia." povedal Anjelik, a dal si praska. "Ja som len kamoš Caluma, kvôli ktorému si všetci myslia, že je to moja partia." začal vysvetľovať. "Ale samy vidíte, že neviem ani jej meno, a pritom patrí ku Amber, s ktorou spím skoro každú noc..." zahodil špak.
"Ja mám vlastnú partiu." prehodila som. "Skladá sa z Jakea, Lili a Anjelika." prehovorila som.
"Asi ťažko." povedal Anjelik. "Nemám vás rád. Neznášam vás. Mám svoju partiu." povedal, a založil si ruky na prsiach.
"Okey." vyliezla som z koša, a postavila pred neho. Založila som si ruky na prsiach. "Takže sme tam, kde sme boli." usmiala som sa. "Keď budeš hľadať priateľov, tak sa ozvi." bratsky som ho buchla do ramena, a vyšla z kríkov. Nasledovali ma aj Jake a neskôr aj Lili. Išli sme nejakou cestičkou, a dufám, že sa tak dostaneme ku mne.
"Čo to bolo?" spýtala sa Lili.
"Anjelik vo svojej trvdohlavej kráse." prehovorila som, a zohla sa pred nejakým veľkým konárom.
"Myslíš, že je na nás nasratý?"spýtal sa Jake.
"Nie. Je len zmetený. "prehovorila som. "Nevie, čo má čakať. Ale ako som vravela, sme tam kde sme boli. "prehovorila som. "Máte na dnes večer voľno?" otočila som sa k ním.
"Asi áno." povedala Lili.
"Čo mu chceš spraviť?" prevrátil oči.
"Mám dva žarty. Jeden pre Anjelika a druhý pre učiteľov. Bola som tak zameraná na neho, že som zabudla na našich drahých pedagógov." utrela som si neviditeľnú slzičku. "Som tu už týždeň, a mám len 3 zápisy." zamyslela som sa.
"Fajn." usmiala sa Lili. "Kde sa stretneme?" spýtala sa.
"Dnes o deviatej pred vašim domom."
YOU ARE READING
Bad Bad Girl ►SK◄ °DOKONČENÉ°
Teen FictionPríbeh je o mladej divokej London, ktorá sa má na jej 20-tej škole skamarátiť s jej prvým priateľom- Jakeom. Neskôr sa ich crew rozširuje, až sa zdá, že všetko je tak ako má byť. London miluje cigarety, skate a hlavne žartíky na jej učiteľov. Írsko...