"Ach Jake, neviem, čo ideme s ňou robiť." prehlásila mama po pár minútach zbierania črepín. Bola utrápená. V poslednej dobe ju takto vidím často. Láme mi to srdce, ale mám pocit, že s tým nemôžem nič spraviť, ani keby som sa nakrájal.
"Možno ak by si si s ňou pohovoril..." pozrela s nádejou do mojich očí, ale neodvážila sa dokončiť vetu. V tejto miestnosti vedeli všetci prítomní, že Lili je tá posledná, ktorá by ma vypočula.
"Ty vieš, že to nemá zmysel." povedal som a črepy s mamou v pätách išiel vyhodiť. Celá debata touto vetou padla. Nerád to priznávam, ale myslím, že mojej sestre už nič nepomôže. Je to stratený prípad. Ako keď sa snažíte naučiť starého psa novým kúskom.
Vybehol som do izby. S kľúčkou od dverí do mojej izby som sa zahľadel na dvere. Počul som ako Lili plače. Lili som nevidel- alebo skôr nepočul- plakať už nejaký ten piatok. Naše odcudzenie z nás spravilo čisto len okoloidúcich. Srdce mi to nedalo, a tak som ruku uvoľnil a obrátil sa ku dverám oproti tým mojim.
Čo povedať? Nerozprávali sme sa rok. A ako mi to chýba, je ti stále moja mladšia princezná.
*klop klop*
Odvážne som otvoril dvere, no moje hrdinstvo sa vytratilo. Sedela tam uplakaná s hlavou v dlaniach. Keď som vošiel tak len zdvihla pohľad, no aj tak ho hneď vrátila do dlaní. Jje rozmazaná špirála, rozcuchané vlasy a celé to okolo, pôsobilo to na mňa dosť smutne.
"Čo sa stalo?" prisadol som si k nej. Objatie je vyšší level.
"Ja...ja...mám hrozný život." prehlásila a pozrela do mojich očí. Prvý očný kontakt. Čím to je, že ich ma stále také modré? Človek by povedal, že tak jasná modrá nie je ani farba.
"Ako to myslíš?" spýtal som sa zase šepotom a dal jej prameň vlasov za ucho. Aj rozmazaná je krásna.
"Simon. Ja...som sa s ním vyspala. Myslela som že ma miluje ale on si zo mňa spravil kurvu. Ale veď ja sa vlastne chovám ako kurva." povedala a začala mi plakať na rameno. Objala ma! Ona ma objala! Bol som prekvapený ale hneď ako som sa spamätal, tak som jej objatie opätoval.
"Som rád, že si to pochopila." zlá podpora? "Teda, nemyslel som to tak." hneď som dodal šepotom a v mysli si vlepil facku.
"Jake? Prepáč za to, že som sa ti otočila chrbtom." povedala a pozrela mi do očí.
Usmial som sa. Ona tiež a je to doma. Milujeme sa. Zase tu mám doma Lili. Tú dokonalú Lili. Viem, že ju musím odtrhnúť od Amber a tak. A viem ako...teda, ona vie ako.
"Odmaľuj sa. A potom pôjdeme niekde..." postavil som sa. "...aj s London." usmial som sa.
"Fakt?" pozrela zmätene. "Ale ona je. Ona...je...strašidelná." odmlčala sa.
"Asi ako úžovka." úprimne som sa zasmial. Reagovala rovnako. Odišiel som z jej izby do svojej. Spokojne som si prešiel do vlasov.
Mám zase svoju sestru. Moju malú veľkú princeznú.
Netrvalo dlho, a už sme sedeli v mojom aute. Ideme do Tesca. Stále mi to vrtá v hlave. Toto celé, tá London je asi fakt strašidelná.
LONDON POVMeškajú. Obidvaja. Zase. V diaľke už vidím Anjelika. Ide tou svojou dokonalou chôdzou, po ceste stihol žmurknúť na niekoľko báb. Iba som nad tým prevrátila oči. Keby som tak často žmurkala aj ja, asi mám tik.
"Meškáš." založila som si ruky na prsiach. Nemám čas na zvýš.
"Pokoj. Hlavne že som tu." vopchal si ruky do vreciek na džínsoch. Vyzeral sexy s tým jeho kukučom. Žiaľ.
"Pre mňa je čas dôležitý." uvoľnila som ruky a poobzerala sa. Kde toľko ten Jake trčí?
"Čo si chcela?" spýtal sa.
"Ešte nie sme všetci." žmurkla som na neho. Vyviedlo ho to z mieri. Chlapec je tak čitateľný. Zrazu som videla ako prichádza Jake a nijaká špinavá blondína. Zdvihla som na neho obočie.
"Zobral som Lili." povedal hneď Jake a objal ma. Hnusné gesto.
"Ahoj." pozerala do zeme. Tak toto je tá dokonalá Lili? Vyzerala dosť vydesene a nie ako miestna kurva.
"Čo tu robia oni?" spýtal sa Anjelik.
"To by som sa mal pýtať ja!" prehovoril Jake. Vidno, že sa nemusia. No túto ich hádku musím -aj keď nerada- prerušiť.
"Viete bežať?" spýtala som sa. Všetci a aj Lili na mňa zdvihli pohľad aj obočie.
"Eee...prečo?" spýtal sa Jake.
"3...2...1..." rozbehla som sa ku nákupným košíkom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Bad Girl ►SK◄ °DOKONČENÉ°
Fiksi RemajaPríbeh je o mladej divokej London, ktorá sa má na jej 20-tej škole skamarátiť s jej prvým priateľom- Jakeom. Neskôr sa ich crew rozširuje, až sa zdá, že všetko je tak ako má byť. London miluje cigarety, skate a hlavne žartíky na jej učiteľov. Írsko...