κεφάλαιο 18ο

231 23 4
                                    

Βγήκα από το σπίτι κοπανοντας την πόρτα πίσω μου φανερά εκνευρισμένος...μα τι περιμένει για να μου εμφανιστεί?? Αφού το ξερω οτι έχει γυρίσει!!

Έφυγα και περπατούσα στο κέντρο της πόλης...σκεφτόμουν ολα αυτά τα γεγονότα...ειχε τόσο πολύ κόσμο...ούτε στις συναυλίες μας δεν είχαμε τόσο...αππ...δεν σας είπα τι εχει απογινει το συγκρότημα!... Από τότε που έφυγε η Λένα εγω δεν έχω ξανατραγουδισει...μόνο μαζι της τραγουδούσα...το αγαπημένο μας τραγούδι ηταν το "all if me" ενώ το τωρινό αγαπημένο μου ειναι το "here whithout you" ...
Εγω δεν ειχα ξαναβγει από το σπιτι έτσι το συγκρότημα διαλύθηκε όμως με τα παιδιά δεν παύουμε να είμαστε "αδέρφια"...

Καθόμουν και παρατηρούσα μικρές,ασήμαντες στιγμές ,καθημερινές,όλου αυτού του κόσμου...

Μαμάδες με τα παιδάκια τους,να κοιτάζουν τις βιτρίνες,να πίνουν καφέ,να μιλάνε στο τηλέφωνο,να γελάνε,να σχολιάζουν,κορίτσια με τις φίλες τους να λένε αστεία και τα αγόρια να τα παίρνουν από πίσω...στιγμές που κανείς δεν παρατηρεί όμως όλοι τις κανουν...

Τι μου κρύβουν??που είναι η Λένα? Ποτε θα μου εμφανιστεί?που εχει εξαφανιστεί η μαριαλενα?

Όσο σκεφτονουν ολα αυτά την είδα μπροστά μου!! Είδα την Λένα μου! Ηταν αυτή!! Μέσα στο πλήθος των ανθρώπων διέκρινα την παρουσια της!! Γύρισε μου χαμογέλασε και συνέχισε...ηταν η Λένα μου!!!

"Λένα!!...περίμενε!!"

Είπα τρέχοντας και κανοντας μου χώρο να περάσω από ολον αυτον τον κόσμο

"Λένα...στάσου!!!"

Δυστυχώς όμως ειχε εξαφανιστεί...

Γύρισα σπίτι απογοητευμένος που δεν την πρόλαβα...τουλάχιστον όμως τώρα ειμαι πλέον απόλυτα σίγουρος οτι έχει γυρίσει!!

Μπήκα μέσα και είδα την μαμά μου

"καλώς τον μου!"

"γεια"

"εγινε κάτι?"

"μαμά...άσε τις ερωτήσεις!! Ξέρεις πολύ καλά τι εγινε!!!"

"εεμ...γι...για ποιο πράγμα μιλάς?" μου ειπε ταραγμένη

"τα ξερω όλα!!...την είδα!!"

"ποια?"

"την Λένα μαμά!! Ξερω οτι γύρισε αλλα δεν μπορω να καταλάβω γιατι μου το κρύβεται!"

"Βαγγέλη..."

"άσε με!"

Είπα και πήγα στο δωμάτιο μου....έκατσα κάτω στο πάτωμα και μου ήρθε μηνυμα από την μαριαλενα

"γεια σου Βαγγέλη μου ...συγνωμη που έχω εξαφανιστεί....αλλα θα τα πούμε ολα από κοντά...οταν έρθει η ωρα...η αλήθεια θα αποκαλυφθεί"

Αυτό το μήνυμα με παραξένεψε...ποια αλήθεια? Δεν ξερω αλλά μου εχει έρθει μια υποψία στο μυαλό οτι Λένα + μαριαλενα = ένας άνθρωπος...

Το απόγευμα θα πάω απροειδοποίητα στην Χρύσα...μήπως την πετύχω εκεί...

____________

Έφτασα όμως δεν χτύπησα κουδούνι...θα ανοίξω με τα κλειδιά μου...ανοίγω και τους βλέπω όλους μαζεμενους εκεί...την Χρύσα,την μαμά μου,τον μπαμπα μου,τον Άρη ,τον τζιμι και .....

Καιιιι?? Ποιον είδε?? Στο επομενο κεφάλαιο όλη η αλήθεια θα αποκαλυφθεί...τι συμβαίνει επιτέλους? Τι θα γίνει στο τέλος??

See you later <3

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ?...ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant