κεφάλαιο 7ο

318 21 0
                                    

Ανέβηκε πάνω μου και έβαλε το χέρι του μέσα από την μπιτζαμα μου οπου και άρχισε σε χαϊδεύει το στήθος μου...έβαλε το άλλο χέρι του κάτω από τοκεφάλι μου και το κρατούσε...

Μου έβγαλε την πάνω μπιτζαμα όμως εγω ντράπηκα τόσο πολύ που δεν έχω ντραπει ποτέ στην ζωή μου και καλυψα το στήθος με τα χέρια μου...ο Βαγγέλης σταμάτησε να με φιλάει και κοίταξε τα χέρια μου

"καλα βρε...εμένα ντρέπεσαι?"

Του εκάνα θετικό νεύμα και κοκκινησα

"χαχαχαχ μικρούλα μου,δεν θέλω να με ντρέπεσαι..."

Μου έπιασε τα χέρια και τα έφερε στο ύψος του κεφαλιού μου κρατώντας τα γερά...ύστερα φιλούσε τον λαιμό μου κατεβαίνοντας μέχρι την κοιλιά μου έπιασε με τα δάχτυλα του την αρχή της μπιτζαμας μου και ύστερα σηκώθηκε και έβγαλε την μπλούζα του...ξαναεπεσε πάνω μου και πήγε να μου βγάλει την μπιτζαμα όμως...

"γαμωτο!!"

" τι εγίνε?" ρώτησα παραξενεμενη

"προφυλακτικά!....έχω στο αμάξι!"

"θες να πάω εγω?" του είπα για να τον διευκολύνω

"οχι μωρο μου....πάω κιερχομαι" έβαλε την μπλούζα του και έφυγε

Μεριά Βαγγέλη
Πάνω που ειχα ανάψει και είμασταν σχεδόν έτοιμοι να...μου ήρθε η αναλαμπή...πωω πουστη μου...αλλα και γω που να ξερα...πάλι καλα που τα έχω στο ντουλαπακι του αυτοκινητου...τα πήρα όμως ξενερωσα...φτου ρε γαμωτο....τώρα που ηταν έτοιμη δεν μπορω εγω...παεί ο "βαγγελαρας" κοιμήθηκε
Ανέβηκα στο δωμάτιο (δεν ειχαμε αναμμένα φωτα...μας φωτιζε μόνο η λάμπα του δρόμου και το φεγγάρι) άνοιξα την πόρτα αλλα δεν την είδα στο κρεβατι...πήγα μπροστά από το κρεβατι αναζητώντας την μέχρι που...
Μεριά Λένας
Κατάλαβα οτι ξενερώσει μέχρι να κάνει αυτήν την διαδρομή και έτσι είπα να τον φρεσκαρω...κρύφτηκα πίσω από την πόρτα ενώ ειχα βγάλει τα υπόλοιπα ρούχα από πάνω μου...τον είδα που μπήκε μέσα και πήγα από πίσω του τυλιγοντας τα χέρια μου γύρω από την λαιμό του....πετάχτηκε ελάχιστα αλλα του έδωσα ενα φιλί...γύρισε να με κοιτάξει και δεν νομίζω να περίμενε αυτό που είδε...

"δεν σε ντρέπομαι..."

Έπιασε με δύο του χέρια τον λαιμό μου και με φίλησε με πάθος...κόλλησε πάνω μου και ένιωσα το άλλο αγόρι από κάτω...με έσπρωξε απαλά προς το κρεβάτι ξαναεβγαλε την μπλούζα του αλλα και τον παντελόνι του και έμεινε με το μποξερακι ...πάλι καλα που δεν σκιστηκε...έπεσε πάλι πάνω μου ανάμεσα από τα πόδια μου...έπειτα από αρκετή ώρα σηκώθηκε και έβαλε το προφυλακτικό...ήρθε πάλι πάνω μου και ένιωθα το όργανο του να με πιέζει...

"φοβάσαι?"

"λίγο..."

"με εμπιστεύεσαι?"

"απόλυτα!"

"σαγαπαω" μου είπε κοιτάζοντας με στα μάτια...

"και γω μωρο μου...και γω"

"πάρε μια ανάσα και συγκρατησου!"

Έσπρωξε προς τα μέσα ...δεν τα κατάφερε...το ξανά έκανε όμως πάλι τίποτα...την τρίτη φορά κατάφερε να μπει και εγω έβγαλα μια κραυγή πόνου

"ααααααα"

"πονάς???θες να βγω?? Πες μου!"

Ειχε τρομάξει τόσο πολύ η ψυχούλα μου...είδα τόσο τρόμο και αγανάκτηση στα μάτια του

"Βαγγέλη...σε θέλω"
Οταν κατάλαβε πως είμαι καλά μου χαμογέλασε και συνεχίσαμε στον δικό μας ρυθμό...πλέον ειμασταν ένα και κανείς δεν μας εμπόδιζε .... Οταν τελείωσε άφησε το βάρος του πάνω μου...εγω ειχα τα χέρια μου στον σβέρκο του και έμεινε στην μέση μου...ηταν πάνω μου ολη νύχτα χωρίς να βγει από μέσα μου....το απολάμβανα...το πρωι ξύπνησε πρώτος και οταν ξύπνησα τον είδα που φόραγε κατι μπιτζαμες του (παντα άφηνε στο σπίτι μου ενα ζευγάρι) και έτριβε την μύτη του στην δικιά μου...

"καλημέρα πριγκίπισσα μου"

"μμμμ...ψυχούλα μου"

τον τράβηξα στο κρεβάτι και ανέβηκα πάνω του

"μμμ να τα κάνεις αυτα τα ξαφνικά"

"μωρο μου...."

"πες μου"

"θέλω να γνωρίσω τους φίλους σου...τον Άρη και τον τζιμι!"

" θα τους γνωρίσεις...αλλα μην φανταστείς δεν χάνεις και τίποτα"

"χμμ....ειναι ωραίοι?"

"τι?!"

"ειναι ωραίοι λεωω?" μου αρέσει οταν τον κάνω να ζηλευειιι είμαι κακια

"άσε με.." με κατέβασε από πάνω του και γύρισε από την άλλη κάνοντας τον θιγμενο

"ενταξει βαγγελακη" του είπα προσπαθώντας να καταπιώ το γέλιο μου...πήγα να σηκωθώ αλλα με έριξε στο κρεβάτι και άρχισε να με τσιμπάει και να με γαργαλαει ενώ ξέρει οτι τα μισώ και τΑ δύο!!

"ιιιι σε μισωωω ...φύγε από πάνω μου κτηνος"

"αχαχαχαχ"

" τι γελάς ρεε"

"αααα με ειπε ρε? Με ειπε ρε!" καθώς κοιταζε τον τοίχο....γυρνάει με ξανακοιταει και αρχιζει πάλι τα ίδια

''ιιιιιι άσε μεεε γουρουνιιι ....αααα θα σε σκοτωσωωω"

"μαγαπας!"

"ΠΟΛΥΥΥΥ"
...................
Όντως τον αγαπουσα...ακόμα τον αγαπαω...όσο κανεναν άλλο...μακάρι να μην ειχα φύγει ποτέ από κοντά του...τώρα θα ειμασταν μμαζι αγκαλιά και θα κάναμε σχέδια για το καλοκαίρι...ολα χάλια...κοίτα τον κλαίει...κλαίνε αυτα τα όμορφα ματάκια...κλαίει για μένα....η ξαδέρφη μου του τρίβει την πλάτη δίνοντας του κουράγιο...εκείνο κάθετε μπροστά μου με κοίτα και βυθίζει το κεφάλι του στις παλάμες του...εδω είμαι μωρο μου!δεν με βλέπεις? Σε ακουμπάω ζωή μου ! Δεν με νιώθεις?.....τι γίνεται?

Heyyyyy έβαλα και ντερτιιι...

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ?...ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ