Μου έδωσε ενα απαλό φιλί στο μάγουλο και έφυγε....
Εγω γυρίζοντας σπίτι ήμουν μες το άγχος...και αν τον ξενερωσω? Αν βαρεθεί? Που σίγουρα θα βαρεθεί...τόσο μπαζο που είμαι...αχχ τι θα κάνω θεε μουυ...
Η μαμά μου κατάλαβε οτι κατι έχω και έτσι είπε να πάρει μέρος σε αυτό που μου συμβαίνει ~κλασσική μαμά παντού να χώνει τη μύτη της~
"Λέναααα...έλα λίγο"
Με φώναξε στην κουζίνα όπου βρισκότανΠήγα...
"κάτσε λίγο να μιλήσουμε"
"ωωωωωχ" ψελισα
" τι σου συμβαίνει? Τι έχεις?"
"εγω? Τι-τιποτα δεν έχω ....πως σου ρθε"
" έλα πες μου...το ξερω...τι συμβαίνει?"
" ναα...απλά ...μου ζήτησε ενα αγόρι να βγούμε...καιι...έχω πολύ άγχος!"
"μην έχεις άγχος ...δεν θα χρειαστεί να κάνεις πολλά...αν ειναι τζέντλεμαν θα σε καθοδηγήσει αυτός..."
" πφφφφ...δεν έχω τι να βάλω"
" σ'αυτό δεν μπορω να σε βοηθήσω..." και σηκώθηκε και πήγε να πλύνει τα πιάτα...
" μας υποχρεωσες" ψιθύρισα και ανέβηκα να κάνω μπάνιο....μόλις βγήκα ομολογώ είδα κατι που δεν περίμενα!! ...
Ενα καταπληκτικό φόρεμα...δεν το πίστευα...που να ξερα οτι οταν θα φόραγα αυτό το φόρεμα για δεύτερη φορά θα.....τέλος πάντων...άλλη στιγμή αυτά...οταν σας αποκαλύψω το τέλος...
Δίπλα ειχε ενα γράμμα...
{φορεσετο και κατέβα να σε καμαρωσουμε...οι γονείς σου}
Το φόρεσα εκάνα ελαφριές μπούκλες και βάφτηκα ανάλογα...κατέβηκα κάτω...
"ποποπο...το κοριτσάκι μου...εγίνε γυναίκα..." και ενα δάκρυ εσταξε..
"ουαουυυ αδερφούλα εισαι και πολύ πρώτη"
"άντε βρε νιανιαρο" του είπα και του στρίψει το κεφάλι
Ο πατέρας μου με πλησίασε με έπιασε από τα μπράτσα ....κατι πήγε να μου πει όμως έπεσε στην αγκαλιά μου...
Ντιιιιιιιν νταααααν
Κουδούνι?! Αφού εγω θα πήγαινα από το σπίτι του....
Οταν άνοιξα το θέαμα ήταν...απιστευτο...είδα τον Βαγγέλη με ενα καταπληκτικό κουστούμι και να κρατάει ενα άσπρο τριαντάφυλλο....
"γεια σας!" αποκριθηκε στους γονείς μου
" γεια σου παιδί μου" του είπε ο πατέρας μου και του ψιθύρισε κατι στο αυτι
" να την προσεχεις"
Δεν άκουσα τι είπαν..." πάμε?"
"πάμε!!"
Πήγαμε στο αυτοκίνητο μου άνοιξε την πόρτα και μπήκε και αυτόΣ στην θέση του οδηγού...
" καιιι....που θα πάμε?"
" έκπληξη"
Γεια σας κορίτσια μουυ...ήταν αρκετά μεγάλο...τα επόμενα θα εχουν πιο ενδιαφέρον και θα εχουν και ενα dirty όμως ρομαντικο...vote και comment αν θέλετε<3
YOU ARE READING
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ?...ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!
RomanceΗ Λένα ενα κλειστό σε χαρακτήρα κορίτσι με ενα αξιοθαύμαστο ταλέντο στο βιολοντσέλο γνωρίζει τον έρωτα της ζωής της...έναν ροκα...τον Βαγγέλη Κακουριωτη..στην αρχή ολα κυλούν ομαλά...τι θα γίνει όμως στην συνέχεια? θα έρθει ένας μεγάλος διχασμός ανά...