κεφάλαιο 10ο

263 20 3
                                    

Ξύπνησα από τις ακτίνες του ήλιου που χτυπούσαν κατευθείαν μέσα στα μάτια μου....ξέχασα να κλείσω το βράδυ τα παντζούρια...ο Βαγγέλης δεν ηταν δίπλα μου....εγω σηκώθηκα από τα σκεπάσματα και κατεβηκα βαριεστημένα κάτω....κοίταξα λιγο από την κουρτίνα και είδα γύρω στα 7 κορίτσια από έξω....ξέρουν μόνο το δικό μου σπίτι αλλα έτσι κιαλλιως ο Βαγγέλης όλη μέρα εδω είναι....βέβαια δεν ξέρουν για την σχέση μας και αυτό με ανησυχεί στο τι μπορεί να κάνουν αφού τον θεωρούν ελεύθερο....

Μυρισα καφέ μμμ πήγα στην κουζίνα και είδα την καφετιέρα γεμάτη...έβαλα στην κούπα μου με τα λεοπαρ σχέδια ( η αγαπημένη μου) και σκεφτόμουν αυτή την υπέροχη βραδιά που είχαμε περάσει με τον Βαγγέλη ...γεμάτη πάθος έρωτα και φιλια....όμως το χάλασε οταν σηκώθηκα το πρωι και δεν ηταν σπίτι....τις σκέψεις μου διέκοψε το κινητό μου ηταν η ξαδέρφη μου

"έλα αγάπη μου"

"που σαι μωρή"

"εδω πίνω καφέ"

"χωρισα!"

"τιιι γιατι?"

"με απατησε"

"μην κάνεις τιποτα έρχομαι από κει" είπα και έκλεισα το τηλέφωνο

Αφού ντυθηκα και βγήκα από το σπίτι δίνοντας εξήγηση στα κορίτσια οτι ο Βαγγέλης δεν ειναι μέσα έφυγα.....

________________

Οταν γύρισα αφού εδω και 3 ώρες παρηγορουσα την Χρύσα είδα ένα γράμμα κάτω από την πόρτα....."ακαδημία Αμερικής"

Δεν το πιστεύω ήρθε η απάντηση!! Παναγία μου....φοβαμαι να το ανοίξω...φφφ....

Το ανοιξα σιγά σιγά και οταν είδα τι έγραφε γουρλωσα θεοπλατα τα ματια μου....δεν μπορει κάποιος νου κανει πλακα.....η απάντηση ηταν θετική και οχι μόνο αυτό!
Πέρασα με υποτροφία....
Άρχισα να χοροπηδαω κάνοντας γύρους από τον εαυτό μου και τσιριζα....θα πάω αμερικηη....ααααα..

Όλη αυτή η χαρά και το χαμόγελο σβήστηκαν οταν μπήκε μέσα ο Βαγγέλης.....ωωωχ ο Βαγγέλης?? Τι θα κάνω με τον Βαγγέλη???!

"αγάπη μου γύρισα!!"

Παρολαυτα είπα να του το πω να χαρεί μαζι μου

"μωρο μου κοίτα ηρθ..."

"δεν μπορΩ μωρο μου τώρα με περιμένουν τα κορίτσια θα έρθω σε λίγο" και έκλεισε την πόρτα

"βα..Βαγγέλη..." οταν ενα δάκρυ μου ξέφυγε.....

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ?...ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!Onde histórias criam vida. Descubra agora