Źródło #5

379 39 9
                                    

Witam się z Wami w ten niedzielny wieczorek, mam nadzieję, że humorki dopisują!

Jak się pewnie spodziewacie, po tym kiedy zakończył się kolejny tydzień, nadeszło... kolejne źródło!

Dokładnie tak, jak się spodziewaliście. Dzisiaj nadeszło ono od Czekoo_Ninja, a ja zwyczajnie pokażę Wam, jak ujęło to źródło w słowach.

"Ej, bo... Nie wiem czy to jest wesołe. To zależy od człowieków. A jak oni są smutasami to nic wesołego z tego nie wyjdzie... I zależy od pogody. W sumie już sobie przygotowałam dawno temu źródełko jakbym została wylosowana xd Ale teraz do końca nie jestem jego pewna, bo... Mam pewnie tylko jedną szansę, a chcę żeby było to coś niezwykłego, a jednocześnie, żeby było dość optymistyczne. Chmury. Moim źródełkiem są chmury. Niech ludzie nauczą się patrzeć i widzieć. Niech czasem idąc, jadąc czy cokolwiek robiąc spojrzeli w górę, bo to co tam się kryje to jest magia! To jest tak cudowne, że osobiście zawsze jak spojrzę w niebo mam już w głowie tysiące scen, które nadawałyby się na epopeję. Nawet kiedy niebo jest bezchmurne. To też jest jakiś stan, który może stać się inspiracją do czegoś niezwykłego."

Tak więc, źródłem są chmury. No i mam nadzieję, że nie nadejdą same pesymistyczne prace :o

Proszę Was o zgłaszanie swoich prac do mnie!

Pozdrawiam i polecam

Nari aka freaksallaround


Nauka KreatywnościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz