58. Bölüm

1.1K 91 7
                                    

"Tiffany!Tiffany!Tiffany!" diyerek koşarak yanına gittim.

"Ne oluyor?Bir şey mi oldu?"

"Dün...Dün gece ne oldu biliyor musun?"

"Hayır bilmiyorum."

"Haa!Çok komik.Her neyse...Dün gece yürüyordum ve iki sarhoş tam bana bir şey yapacakken simsiyah giyinmiş , maske ve şapka takmış birisi gelip beni kurtardı.Sonra ona dönüp teşekkür ettim.O da ne dedi biliyor musun?"

"Hayır bilmiyorum."

"Dedi ki "Benden başka kimse sana kötü davranamaz." dedi."

"Ne?Chanyeol olabilir mi?"

"Bilmiyorum işte ondan sordum sana da."

"Olabilir.Yoksa neden öyle desin ki?"

"Tanrım!Umarım Chanyeol'dur.Fakat ben onu nasıl bulacağım."

"Merak etme.Chanyeol ise seni takip edip bulur."

"O da var.Neyse ben kafeye çalışmaya gidiyorum." dedim ve koşarak işe gittim.

Kasada bir şeyleri ayarlıyordum ki bir müşteri geldi ve kafamı kaldırdığım an kalakalmıştım.Yine simsiyah giyinmiş , maske ve şapka takmış biri karşımda duruyordu.

"Pasta satılıyor mu?"

"Sen...Sen dün gece beni kurtaran kişi olmalısın."

"Neyden bahsediyorsunuz?"

"İtiraz etme.Sen Chanyeol'sun!" dedim ve kasadan çıkıp şapkasını çıkardım.Bu Chanyeol değildi.Bana sinirle bakıyordu.

"Oops!" dedim ve şapkayı geri verip adama istediği pastayı verdim.Sanırım beni kurtaran Chanyeol değildi.Ama o adam da olamaz.Çünkü "Dün gece beni kurtaran kişi olmalısın." deyince hiçbir şey anlamadı.O zaman beni kurtaran kişi Chanyeol olabilir.Yani her gördüğüm siyahlı ve maske ile şapka takmışa Chanyeol diyemem.Ayy!Beynim sulandı.

Kapı sesi duyuldu ve içeri bir müşteri daha girdi.İşim olduğu için başımı kaldırıp ona bakmadım.Sandalye sesi gelince bir masaya oturduğunu anladım ve kendisine bakmadan sipariş almak için yanına gittim.Kafamı kaldırdığımda şoka uğradım.Bugün de hep siyahlı , maskeli ve şapkalılar beni buluyor.Tanrı aşkına kaç tane siyahlı adam var bu ülkede?

"Buyrun siparişiniz nedir?"

"Ben bir adet Suzy alabilir miyim?"

"Efendim?"

Ben ona şaşkınca bakarken şapkasını ve maskesini çıkardı ve bana gülümsedi.

"Chanyeol?"

"Seni aptal!Dün gece az kalsın tecavüze uğrayabilirdin.Ben olmasam ne olacaktı?" dedi ve masadan kalktı.Hiç düşünmeden sertçe boynuna sarıldım.

"Ahh!Suzy!Boğazımı sıkıyorsun.Suzy!Suzy!" Sarılmayı bıraktım.Sevinçten ağlamıştım.Sert bir tokat geçirdim.

"Niye tokat attın şimdi?Bir sarılıyorsun bir tokat atıyorsun."

"Aptal!Neden şimdiye kadar gelmedin.Salak!Öküz!Odun!"

"Suzy!Merak etme.Artık burdayım." dedi ve sarıldı.

"Bir daha gidecek misin?"

"Hayır." demesiyle daha sıkı sarıldım ve boğazını sıkmaya başladım.

"Suzy!Boğuyorsun.Suzy!"

    Finale çok az kaldı arkidişler ^^

ZORBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin