Hastenede , doktorlar tekerlekli yatakla beni taşıyorlardı ve hızla koşuyorlardı.Arkamda koşan ablamın sesini duyabiliyordum.
"Chanyeol!Chanyeol!Chanyeeolllll!" Bağırıyordu ve kendini yırtıyordu.Ben ise gözlerimi bile açamıyordum.Doktorların konuşmalarını anlayabiliyordum.
"Ameliyata ihtiyacı var.Çabuk koşun."
5 SAAT SONRA
Gözlerimi açtığımda seruma bağlı olarak bir yatakta , hasta odasında yatıyordum.Başımda ablam vardı.Başımı okşadı ve gözümü açtığımı görünce birden sevindi.
"Chanyeol!Chanyeol!Sen iyi misin?Öleceğini sandım.Ya ölseydin?Nasıl içki içersin bilerek ya?Ya ölseydin?Napardım ben?"
"Suzy iyi mi?"
"O mu?O hala uyuyor.Belki yarın uyanır."
"Yanına gidebilir miyim?"
"Hayır bu halinle olmaz."
"Of!Peki ben burdan ne zaman çıkacağım?"
"Sen yarın akşam gideceksin.Birkaç gün de okula gitmeyeceksin koca adam."
"İyi bare.Okula gitmeyeceğim.İyi ki atlamışım."
"Sen manyak mısın?Az kalsın ölüyordun.Doktorların ne dediğini duydum biliyor musun?"Eğer hemen ameliyata girmese ölebilir.Ölme ihtimali %80." Sen bunun ne demek olduğunu biliyor muydun?Kıl payı kurtuldun."
"Abla tamam sakin ol.Bak!Ben iyiyim."
"Amma da iyisin.Hıh!"
"Neyse ben uyuyacağım.Sen de artık gidebilirsin.Ben iyiyim."
"Tamam.Zaten 1 saat sonra toplantım var.Görüşürüz!" dedi ve gitti.
Ben ise uyumaya çalıştım ve tam uykuya dalacakken bir kapı sesi duyuldu.İçeri biri girmişti.Kim olduğunu umursamadım ve gözümü açmadan uyumaya çalışmaya devam ettim.Gelen kişi yanıma çöktü ve saçlarımı okşamaya başladı.Mırıldanmaya başladı.
"Ne kadar endişelendim.Nasıl olur da bilerek içki içersin?Neden ölmek istedin ki?Anlayamıyorum." Bu ses Suzy'nindi.Uyanmış mıydı?Birden şaşırmıştım.Ne çabuk?Gözlerimi açmadım ve başımı okşayan elini tutup kalbime götürdüm.
----2 gün boyunca evde olmayacağım ve yeni bölüm yazamayacağım.O yüzden 2 güne kadar bekleyiniz---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA
FanficÜzgünüm Chanyeol...Ben iki kişiyim.Suzy olarak senden nefret ediyorum , Bilinmeyen olarak seni seviyorum.