13. Bölüm

1.6K 146 14
                                    

      4 SAAT SONRA

Bilinmeyen: Ne oldu?Suzy'i iyice dövdün mü?

Bebek: Evet

Bilinmeyen: Hımm..

        Bir de bana yalancı diyordu.Asıl kendine baksın.

Bilinmeyen: Ona ne yaptın?

Bebek: Birkaç dayak işte.


OKULDA

Sınıfa girdim ve sırama oturdum.Birden herkes etrafımda toplandı.Herkes aynanda konuşunca bir şey anlayamamıştım fakat bir kız sesiyle tüm herkes birden susmuştu.Herkese "Susun!" diye bağıran kız kalabalığı aştı ve yanıma geldi.Bu havalı kız Kim Yoora'ydı.Gerçekten gıcık bir kızdı ve kendi arkadaşları hariç herkese kötü davranırdı.

"Suzy'cim!" dedi ve dirseklerinden birini masama dayadı.Diğer eliyle ise saçımla oynamaya başladı.Cebinden telefonu çıkardı ve "Bu ne demek oluyor?" dedi.Telefonda ben ve Chanyeol'un resmi vardı.Dünkü olayın resmi...İnanmıyorum!Okula nasıl ulaşmış bu?Doğru ya!Başkanın oğluysan kameramanlar durmaz.Cevap vermedim ve sadece ezercesine güldüm."Sana bu ne demek oluyor dedim!Cevap vermeyecek misin?" dedi bağırarak.Sırf kıskandırmak için "Her şey belli olmuyor mu?" dedim.Çünkü Yoora , Chanayeol'u seviyordu.Bir yandan saçımla oynadığı eliyle birden saçımı çekti."

"Benimle geliyorsun!" dedi ve sürüklemeye başlayıp sınıftan çıkardı.

EVDE

Eve gelince teyzeme görünmeden tuvalete gittim ve dudağımdaki birkaç kanamaya tedavi yapmaya başladım.Birden aklıma bir şey geldi ve dudağımı silmeyi bırakıp hemen telefona yapıştım.Artık tüm okul bana sarıldığını bildiğine göre , bilinmeyen de bunu biliyordur değil mi?Hemen Chanyeol'e mesaj yazmaya başladım.

Bilinmeyen: Hıh!

Bir de bana yalancı diyorsun.

Suzy'e sarılarak mı dövdün?

Bebek: ...

Bilinmeyen: Neyse seni takmayacağım.

Ne yaparsan yap!!!

Bebek: Kıskanıyor musun?

Bilinmeyen: Hayır!Bana yalan söyledin Chan!

Yalan!

Yalan!

Yalan!

Bebek: Evet yalan söyledim.

Çünkü bu olay herkese söylenebilecek bir şey değil.

Kim olduğunu bile bilmezken sana özelimi mi söyleyeceğim?

Bilinmeyen: Afedersin de şimdi özelini tüm dünya biliyor.

Sadece ben bildiğimde ne olacaktı sanki?

Bebek: Benim suçum mu?

Başkanın oğluyum diye kameramanlar ne özelim varsa gizlice gelip habersiz çekiyorlar.

Bunu çok mu seviyorum sanıyorsun?

Bilinmeyen: Bir de Suzy'e çirkin diyordun.

Çirkinlerden mi hoşlanıyorsun?

Bebek: Hayır adını bilmediğim şahıs!!!

Ben söylemek istememiştim.Aslında bence dünyanın en güzel kızı o.

Bilinmeyen: He o da yalandı yani!

Onu sevdiğin için mi sadece daha çok onunla uğraşıyordun???

Bebek: Hayır!

Sevdiklerime zulüm çektirmem.

Onu sevdiğim için zorbalık yapmıyordum.Beni hayatında hiç unutmasın diye uğraşıyordum.

Eğer bir gün olur da yollarımız ayrılırsa , beni asla unutmasın diye yapıyorum.


İşimi halledince tuvaletten çıktım ve odama gidip kapıyı kapatıp kilitledim.Daha çok şok olmaya başlıyordum.Tüm her şeyin nedenini birkaç mesajda öğrenmiştim.Ve Chanyeol'un Bilinmeyen adındaki şahsın ben olduğunu düşüneceğini hiç sanmıyorum.Çünkü bayağı gerçekçi konuşmuştum.En azından bence öyle konuştum.

YORUM İSTİYORUMM :)

ZORBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin