Diğer gün herkes uyurken yani saat sabah 7'de uzayla sahilde buluştuk.
Uzay beni kapının önünde bekliyordu ben evden çıktım ve..
uykulu bir tavırla
Galya:
-neden bu saatte kalktık uzay dedim ve merdivenden indim tam son basamaklarda ayağım yan döndü
Düşüyordum ki uzay beni tuttu ve.
Uzay:
-seni bu saatte kaldırmak hataydı galiba haline bak sersem dedi ve ardından yürüyüş yapicaz sabah kahvesi içeceğiz ve birlikte kimse kalkmadan önce kahvaltı yapicaz dedi yani bugünü baş başa gecirecektik .
Galya:
-ben kendime geldim hadi koşalım.
Uzay:
-heyy sakin ol yürüyüş yapicaz sadece .
Galya:
-ya hadi oyun bozanlık yapma uzay benimle yarışmaktan mı korkuyorsun yoksa yapma böyle çok ilerlersem dönüp sana el sallarim gelmeni de bekleyebilirim.
Uzay:
-kendine fazla güveniyorsun bal konteynırım .seni yenecegim haddii başla diyerek koşmaya başladı ve birsure koştuktan sonra uzay .
Uzay:
-tamam tamam sen kazandın yeter kızım ne bu enerji spor yapan ben dinamik olan sen diyerek kuma uzandı.
Galya:
-bal konteynırın seni yendi .diyerek yanına uzandım sonra gökyüzüne baktık ve hayaller kurmaya başladık uzay bana dönüp.
Uzay:
-tam karşımızdaki kocaman bulutu görüyor musun?
Galya:
-evet ne olmuş .
Uzay:
-o bulut bizim bulutumuz içindekileri sadece biz görebiliriz.
Galya:
-hafif bir gülümsemeyle ne varmış içinde diye sordum.
Uzay:
-onun içinde bir ev var evde galya ve uzay adında bir çift yaşıyor iki çocukları var evlerinin kocaman bir bahçesi var bahçede salıncaklar, çiçekler var .
Galya:
-ne güzel bir aile onlar böyle özendim doğrusu.
Uzay:
-şu anda üniversitedeyiz üniversite bittikten sonra ikimizde islerimizin başına geçtikten sonra evlenebiliriz öyle degil mi?
Galya:
-evet öyle bizde iyi bir aile kurup mutlu olacağız ben buna inanıyorum.
Hadi uzay kahve zamanı sonra biraz yüzeriz .ve kahvaltı ederiz öğleden sonra da çarşıyı falan gezeriz be dersin .
Uzay:
-olur.hadi o zaman.
Kahve içmek için cafelerden birine oturduk bar gündüzleri cafe akşamları bar ve cafe oluyor .oraya gittik ve birer kahve aldık içimizde öyle bir enerji var ki kahveleri oturduğumuz yerde icemedik dışarı çıktık ve birden karşımıza uzay'ın annesi babası ve benim annem ve babam çıktı ardından derin'in mert'in ayaz'ın su'nun aileleri de geldi tekne turuna çıkıp bir yerlerde kahvaltı yapacaklarmış akşama kadar ada'da yoklarmış bizi de davet ettiler fakat biz istemedik onlar gittikten sonra bizde kahvelerimizi bitirdik ve yüzmek için denize doğru yürüdük yarım saat aralıksız yüzdükten sonra kahvaltı yaptık ve üzerimizi değiştirmek için evlere doğru yol aldık .geri döndüğümüzde arkadaşlarımız uyanmışlardı ve kahvaltı yapıyorlardı .
Herkes ayrı masalarda oturuyordu yani mert ve su ,derin ve ayaz
Mert:
-su biz neden bu kadar birbirimize zıt insanlarız ve neden arkadaşlarımız çift olarak dolaşırken biz zorunlu olarak birlikteyiz .
Su:
-ne yapalım ki ayaz ve derin sevgili değil ama hep birlikteler birbirlerini seviyorlar. Bizde iyi arkadaşız seninle ben seninle zaman geçirmekten hoşlanıyorum senin için öyle değilse benim yanımda kalmak zorunda değilsin etrafta o kadar kız varken kendine neden bir kız arkadaş edinmiyorsun?
Ayaz:
-ben seninle halimden mutluyum da ondan canım. Dedi ve su'nun yüzünde şapşal bir gülümseme belirdi sonra.
Derin ve ayaz.
Ayaz:
-bugün ne yapsak .
Derin:
-galyalar birlikte çarşıya gidecek mertle su'da plan yapıyor gibiler bizde bir yerlere gidelim.
Ayaz:
-olur mantıklı da biz nereye gideceğiz ben daha önce güneş adasına gelmedim ki.
Derin:
-önce biraz yüzeriz sonra yıkanıp çıkarız evlerimizden ve seni bu lokantanın kapısında bekliycem saat iki gibi gel.
Ayaz:
-tamam .o zaman kahvaltın bittiyse hadi biraz kitap okuyup yüzelim.diyerek lokantadan çıktılar ve denize doğru gittiler.
Uzay ve galya
Galya:
-saat 12'ye geliyor güneş tam tepede çarşıya simdi çıkmayalım bir iki saat sonfa çıkarız.
Uzay :
-tamam hadi serinlemek için dondurma yiyelim.
Galya:
-tamam ama ben ısmarlıycam.
Uzay:
-olur hadi gidelim. diyerek dondurma yemek için kalktık ve dondurmalarla geri döndük dondurmalar bittikten sonra biraz kitap okuyorduk ki birden.
Galya:
-uzaaay!uzaaay!diye bağırışıyla uyandım. Uzay:
-ne oldu galya.
Galya:
-uyuya kalmışız canım hadi gidip giyin burda buluşalım sonra çarşıya gideriz.
Uzay:
-tamam dedi ve giyinip aynı yerde buluştuk .sonra bizimkilere çıkacağımızı söyledik ve ada'dan çıktık adanın her yanında gezilecek birsürü yer oturulacak ta birsürü cafe vardı yemek yenilecek te çok güzel yerler vardı. Ben ve uzay yavaş yavaş caddelerde gezinip duyuyorduk ben her mağazaya,dükkana girip etrafı inceliyordum .yürürken önünde muhteşem deniz kabukları olan bir dükkana girdim uzay beni kapının önünde bekliyordu ben dükkandan çıktığımda uzay kapının önünde değildi etrafa baktım uzay yoktu biraz ilerledim ama uzay etrafta görünmüyordu tam onu telefonla arayacakken birden biri gözlerimi kapattı bn korku içinde kıvranırken gözlerim açıldı ve önümde bir buket çiçek gördüm korku ve sevinç içinde uzaya sarıldım .
Uzay:
-özür dilerim seni korkuttum .
Galya:
- hastalığımın geçmediğini düşündüm bi an .önemli değil seni kaybettim sandım .diyerek çiçekleri kokladım ve uzaya teşekkür ettim sonra yemek yemek için bir yere geçtik ve hamburger söylettik yemeğimiz geldi ve yedik ..
Ayaz ve derin
Ayaz:
-nereye gideceğimizi söyler misin?
Derin:
-ya hayır hem madem sen buraları iyi bilmiyorsun.gideceğimiz yeri de bilmiyosundur gidince görürsün. Yürü şimdi.
Ayaz:
-bide yürüyerek mi gideceğiz .arabayla gidelim.
Derin:
-ayaz arabalar burada değil unuttun mu?
Ayaz:
-ne yöne gideyim derincim?
Derin ayaz'ın elini tutarak yürümeye başladı ee ayazda onun peşinden sürükleniyordu. Bir süre yürüdükten sonra derin ayaklarını kaldırarak ayaz'ın gözlerini kapattı ve bi yere geçtiler.
Geçtikleri yer cafe tarzı bir yerdi ama onlar yemek yiyeceklerdi .derin ayazı cafenin bahçesine doğru yürüttü ve bir masaya oturdular ardından ayaz'ın gözlerini açtı ve .müzik çalmaya başladı etrafta onlardan başka kimse yoktu derin ayaz'ın boynuna sarılarak kulağına hastalığım az da olsa gerilemiş hastalığım devam etse de çok büyük bir tehlike olmadığını öğrendim diye bağırdı. Dün doktorum aradı hayati tehlikem olmadığı için seninle sevgili olmayı kabul ediyorum dedi ve ayaz ona sarıldı sonra da siparişleri verip dans etmeye başladılar yemekler geldi ve masaya oturdular etrafta onlardan başka kimse yoktu derin burayı ayaz için kapatmıştı derinin nerden bu kadar parası var derseniz bizim kızların üçüne de burs bağlanmıştı. Ayaz ve derin yemek yedikten sonra ayaz masadan hemen geliyorum diye kalktı ve garsonlara bir pastaneden muzlu pasta getirmelerini istedi ve tekrar derinin yanına döndü bir süre sonra muzlu pasta geldi .
Derin:
-ayazzz.çok teşekkür ederim.
Ayazz:
-asıl ben sana teşekkür ederim bütün bu gün için. Derin kırılma ama bişey soracağım.
Derin:
-sor
Ayaz:
-hesabi
Derin:
-bitirme .o cümleyi bitirme hesabı ben hallettim seni buraya getiren benim .
Ayaz:
-tamam ama diğer gelişimizde.
Derin:
-diğer gelişimizde bakarız. Dedi ve pasta yedikten sonra da kalktılar.
Mert ve su
Mert ve su bugün birlikte yüzdüler,kahvaltı yaptılar ve tenis oynadılar sonra onlar da çarşıya gittiler su merti ordan oraya aldı bütün çarşıyı gezdiler su her tarafı gezip alışveriş yaptı ve birşeyler yediler ve en güzel kısıma geçtiler lunapark.birlikte lunaparka gittiler ve binmedik oyuncak bırakmadılar sonra adaya geri döndüler ve akşam bara gitmek üzere sözleştiler.ikisi de biraz dinlenmek için odalarına gittiler .galya,uzay,ayaz ve derinde sahilde biraz sohbet ediyorlardı derin galyayı aldı ve olanları anlattı.
Galya:
-yani şimdi siz bildiğin çıkıyorsunuz.
Derin :
-aynen öyle çok güzel bir gündü. Çok güzel zaman geçirdik. Ee siz ne yaptınız dedi bende olanları bir solukta anlattım.
Derin:
-yaa sizde çok güzel zaman geçirmişsiniz .
Galya:
-evet çok güzel bir gündü. Su'yu gördün mü? Nerelerde?dedim ve su'nun odasına doğru yürüdük kapıyı çaldık su uykulu bir halde ne oluyor kızım ya işiniz yokmu sizin ben yorgunum uyuyacağım dedi. bizde olanları anlatınca su bir ne oluyor havasına girdi sonra çok sevindi ve birlikte serinlemek için yüzüp ,birşeyler içmek istiyorlardi bu yüzden sahilde indiler. Bizim üç öküzde oradaydı. Birlikte denize girdiler.
Mert:
-hadi deve güreşi yapalım.
Uzay:
-mantıklı dedi ve galyaya bakarak korkan varsa yapmayalım dedi sonra galya yanına yüzdü ve uzay'ın başını suyun altına doğru itti ve omzuna bindi.sonra mert su'yu omzuna aldı. Derini'de ayaz omzuna aldı ve güreş başladı
Derin,galya ve su birbirlerini itip duruyorlardı ilk olarak su'nun itmesiyle derin denize düştü .geriye galya ve su kaldı uzay:
-galya hadi aşkım yaparsın sen diye bağırdı ve arkadaşları "oooow"diye bağırdılar,sonra mert'te su'ya destek vermeye başladı ve en sonunda galya'nın itmesiyle su denizr düştü ve güreşi galya kazandı ve uzay onu geriye doğru denize attı sonra biraz daha yürüdükten sonra denizden çıktılar . Soğuk birşeyler içmek için kurundular ve mayolarının,bikinilerinin üstlerine kıyafetlerini giydiler ve cafe'ye doğru yürüdüler. Biraz cafe'de oturup limonata içtiler ve akşam için dinlenmek üzere evlerine çekildiler.
En uzun bölüm bu olduu kolay gelsin okuyuculara.ama güzel oldu sanki yorum yaparsanız anlarım güzel olup olmadığını
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iyiydik biz üçümüz
Rastgelekitabıma pek oy gelmedi.ben kitabın güzel olacağına dair söz vermiştim ve bence güzel de oldu okuyan arkadaşlarım çok beğendiler.lütfen kitabın ilk bölümünü okuyun inşallah beğenip diğer bölümleri de okursunuz. LÜTFEN OYLAMAYI UNUTMAYIN!