derin bizim için önemli

34 6 0
                                    

Bu kadar aksiyondan sonra dört gözle eve gidip dinlenmeyi bekledim. Okul çıkışı eve gider gitmez derin bize kızlar biraz konuşalım mı?dedi.bizde olur diyip ne konuşacağız dedik.o da en son ki doktor kontrolünde pek olumlu sonuçlar almadım bunu size söylemedim ama söylemem gerektiğini düşünüp şu anda söylüyorum. Şimdiye kadar gizli saklı bişey kalmadı aramızda bu yüzden söyledim ve ayaza gelince ben onunla bu akşam bulunşacağım ama onunla sevgili olmayacağım ona zarar vermek yani onu üzmek istemiyorum dedi. Ben ve su onu bidaha doktora götürüp tam olarak öğrenmek istiyorduk neler olacağını ama derin bunu kabul etmedi de biz aklımıza koyduk o doktora gidilecek derin için ne gerekiyorsa yapılacak diye konuştuk su ile sonra derini akşam için hazırlamaya koyulduk önce giyeceği kıyafetleri hazırladık biz üçümüz her zaman yani genellikle ciddi ciddi giyinmek yerinetatlı şeker renkli giyinmeye özen gösteriyoruz ama bugün derin öyle olmak istemedi daha çok ciddi olup şeker kıza değilde bir kadına benzemek için hazırlandı çünkü ayaz ile ciddi konular konuşacaktı.derine siyah yarım önden fermuarlı siyah yarım bi bistüyer ve siyah yırtık yırtık bi pantolon seçtik ayakkabısı topuklu ve siyahtı saçlarını düz yaptık ve atkuyruğu olarak yüksekte bağladık önden kakülleri vardı onları da düz yaptık hafif makyaj yaptıktan sonra bordo rengi çantasını alıp takılarını taktıktan sonra artık çıkmak için hazırdı derin hazırlandık tan 5-10dk sonra ayaz onu almak için geldi derini doğru kararlar vermesi için uyardık ve her zaman onun yanında olduğumuzu söyledik ve evden çıktı.

iyiydik biz üçümüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin