sonunda bulduk onu

24 5 0
                                    

Birden önlerine derin çıktı etraf karanlık bu şehrin en güzel sokağıdır insanlar buraya öylesine dolaşmak için gelirler sokak karanlık ama etrafta birsürü pastane, cafe,yemek yenilecek yerle falan var gündüz gözüyle bakılırsa çok ta bakımlı bir park etraftaki renk renk bank geceleri parlıyor çeşit çeşit türden ağaç var birsürü çiçek küçük bir ağaç var fakat büyük bir kovuğu var ağacın etrafı tel örgüyle sarılı ve icinde sincaplar yaşıyor neyse biz konumuzdan uzaklaştık önümüze derin çıktı önde beyler gittiği için ilk onlar gördüler derini etraf karanlık olduğu için derin birden çıktı karşılarına bu yüzden ona çarpacaklardı.ama son anda durdular.ayaz hemen indi ve ağlayarak ona sarıldı bizde hemen indik ve sonra bizde derine sarıldık ve özür diledik sonra arabaları park edip bizde biraz dolaşmaya karar verdik. Ben ve uzay dondurma yerken dolaştık derin korktuğu için banka oturdu ayaz da onun yanına oturdu mert ile su da biraz yürüdüler.sonra herkes evine gitti biz derinden yine özür diledik.
Galya:
-derin bitanem bidaha özür dilerim lan bizim yüzümüzden gittin evden .
Su:
- evet derin affet bizi bidaha kavga falan yokk.
Derin:
-ben uyudum..!!zaten uykum var!bide bu gereksiz konuşmalarla o tatlı beynimi yoramam!.diyerek bizi öptü ve odasına gitti.böylece bugün de bitmis oldu .
Su:
-bugün mert falan da yardımcı oldu bize bn bi arayıp teşekkür ediyim en iyisi .
Galya:
-heee yani sadece yardım etti yoksa başka bişey falan yok bide sadece o yardım ettii dimi.
Su:
-tabiki öyle oldu başka ne olacak kii canım. Galya:
-peki,ben yatıyorum bebek. Iyi geceler salak.
Su:
-"gitsene artık ya "der .ve su merti arar.
Mert:
-alo!aloo!!su orda mısın?
Su:
-ayy şey yani pardon ben burdayım. Şey ben bu saatte seni rahatsız ettim de ben sana teşekkür edicektim bugün bizim için yaptıklarından dolayı.
Mert:
-su sen iyimisin?saat daha 9
Su:
-hani benden başka konustuğun vardır diye öyle dedim ben.
Mert :
-istediğin zaman ara konuştuğum başka arkadaşlarım yok!:)
Su:
-of tamam be teşekkür edelim dedik!
Mert:
-tamam ya ne kızıyorsun .!
Su:
-neyse teşekkür ederim yanımızda olduğun için.iyi geceler.
Mert:
-rica ederim.iyi gecelerr.der ve telefonu kapatırlar sonra su odasına ders v
Çalışmak için geçer derin yorgun olduğu için hemen uyur ben yani galya ise birkaç saat ders çalışıp uyudum.

iyiydik biz üçümüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin