Gençler odalarında dinlenirken aileleri onlara mesaj bıraktılar. Ve akşam gezisi için gittiler.
Çocuklar biz kardeslerinizi de alıp geziye gidiyoruz. Ne gezisi diye soracak olursanız;şehrin turistik yerlerini gezecegiz .birkaç gün oralarda konaklayacağız .eğer sizde gelmek isterseniz bize haber verin sizi de aldıralım yanımıza. Diye bir toplu mesaj atıp gitmişlerdi .bizim gençler dinlenmek için odalarına gittiler de uyandıklarında sabah olmuştu hepsi ilk uyandıklarında önce saate baktılar saatin 11 olduğunu anlayınca birden yataklarından fırladılar. Sonra telefonlarına baktılar ve gelen mesajı okudular.sonra telaş içinde hazırlanıp lokantaya gittiler. Gençler akşamdan saat 10'da kahvaltı için sözleştiler fakat hepsi de geç kalktı.kahvaltıya indiklerinde şok yüz ifadeleriyle birbirlerine baktılar .sonra herşeyi anladılar hepsinin geç kalktığını ve telaş içinde hazirlandıklarını falan .kahvaltı yaptıktan sonra ..
Ayaz:
-bugün dalış yapıp deniz kabuğu çıkarmaya çalışalım mı?
Derin :
-neden olmasın ki .kimse oyun bozanlık yapmasın.herkes geliyor diyerek evine doğru dalış kıyafetlerini almak üzere yürüdü .ayazda arkasından gitti tabi .
Su:
-o zaman yarım saat sonra bizim şezlonglarda buluşuyoruz dedi .ve oda odasına doğru gitti .
Yarın saat sonra söyledikleri yerde buluştular dalmak için onları bir tekne götürecekti sonra onlar dalarken tekne onları bekleyecekti yani kapatan bekleyecekti .tekneyle dalış yapacakları yere gelince teker teker denize atladılar.herkes birbirini unutmuş en güzel deniz kabuğunu veya canlısını bulmaya çalışıyor. 1-2saat boyunca bazen tekneye çıkıp bazen suyun üstünden yüzenler oldu ve en sonunda hepsi teker teker çıktılar. Önce teknede yemek yediler sonra buldukları canlıları ve kabukları masaya koydular.herkes teker teker birbirinin bulduklarına baktı ve en güzelini seçtiler.
Galya:
-hadi başlayın en güzel kiminki .
Derin:
-bence su'nun buldukları en iyi dedi ve herkes ona katıldı çünkü su resmen yeni bir dünya bulmuştu .renk renk kabuklar,taşlar,farklı güzellikte yosunlar rengarenk yosun türleri.
Su:
-çok teşekkür ederim arkadaşlar. Dedi ve artık ada'ya dönme vakti gelmişti. Adaya döndüler herkes her zamanki gibi yorgundu bu yüzden hepsi odalarına çekildiler.ben gitmeden önce onlara .
Galya:
-arkadaşlar akşam gazi caddesindeki leylak cafe&bar'da dans gösterileri olacak ben ve uzay hepimiz için yer ayırttık. Kimse itiraz etmesin akşam saat 10'da burda olun birikte gidelim .ve unutmadan çift olarak dans edeceğiz. dedim.
Saat gece 02:15
Herkes odalarında dinlenirken su ve mertin uykusu kaçtı ve sahile indiler.tabi birbirlerinden habersizdiler. Su yavaş yavaş bara doğru yürüyordu.mert'te arkasından yürüdü sonra su'yu farkedince ona seslendi ama müzik sesinden hiçbirşey duyulmuyordu .su içeri geçti mertte arkasından gidip onu durdurdu.
Mert:
-su hayırdır? Gece gece uyku mu tutmadı?
Su:
-evet uyuyamadım.birşeyler içmek için geldim.sanırım sende bu yüzden geldin.
Mert:
-evett.biraz dans edelim mi?sonra ne içeceksek içeriz.
Su:
-"olur"dedi ve dans etmeye başladılar .birsure boyunca su mertin omzuna çıktı ve dans etmeye devam ettiler.
Mert:
-suuu!haydi yeter dans ettiğin birşeyler içelim sonra uyumaya.
Su:
-sıkılgan bir tavırla tammaam.dedi ve içeceklerini içtikten sonra dışarı çıktılar. Fakat bir sorun vardı su içkiyi fazla kaçırmıştı. Ve tabi sarhoş olmuştu.
Mert onu zar zor eve götürdü .su içeri girer girmez lavaboya gidip kusmaya başladı .sonra yatağına uzandı. Mert o uyuyana kadar yanında bekledi.su uyuyunca mert evine gitti ve oda hemen uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iyiydik biz üçümüz
De Todokitabıma pek oy gelmedi.ben kitabın güzel olacağına dair söz vermiştim ve bence güzel de oldu okuyan arkadaşlarım çok beğendiler.lütfen kitabın ilk bölümünü okuyun inşallah beğenip diğer bölümleri de okursunuz. LÜTFEN OYLAMAYI UNUTMAYIN!