derinden sonra bende mi?

18 5 0
                                    

Birinin beni tuttugunu ve ağzımı kapattığını farkettiğimde arkamı dönmeye çalıştım fakat dönemedim sonra....
Birden kendi evime uyandım ve yanımda uzay vardı ben uyanınca birdenbağırmaya başladı sonra içeri mert,ayaz,derin ve su girdi iyi olup olmadığımı sordular bende birinin beni tuttuğunu söyledim onlarda anlatmaya başladılar.
Derin:
-uzay hani sen galyayı bulduğunda baygındı .
Uzay:
-evet öyleydi ben galyaya bakmak için sahile indim ve onu gördüğümde baygın dı hava kararmak üzereydi bu yüzden yemek saatinde onu kimse görmemiş galiba.
Galya:
-bi dakka ya biri beni tuttu ben hareket edemedim diyorum size hâlâ biri tutuyor beni hâlâ hareket etmekte zorlanıyorum.
Mert :
-bence acilen bir psikoloğa gidip olanları anlatalım .
Uzay:
-galya bunun için itiraz etmeyeceksin hadi gidiyoruz.diyip beni yani galyayı kucaklayıp arabaya aldı .akşam akşam gidip psikolog bulmak tabiki zordu biraz internetten araştırdık ve bir psikoloğa rastladık onu telefonla aradık ve bizi evine çağırdı evine gittik hepimizi salonuna davet etti ve olayı anlatmamızı istedi.
Galya:
-ben sahilde yürürken birden biri beni tuttu ağzımı kapattı hareket etmeye çalıştım ama edemedim sanki kilitlenmiştim .
Psikolog güneş hanım :
-ee sonra ne oldu da buldunuz galyayı.
Uzay:
-ben buldum galyayı yerde yatıyordu harektsiz bir şekilde sonra onu hemen evine götürdüm 1-2saat uyanmadi uyandığında zor hareket etti bir süre kendine gelemedi.
Galya:
-hâlâ birinin beni tuttuğunu hissediyorum.
Sema hanım :
-bu bir tür hastalık çocuklar ne yazık ki çok kötü bir hastalık ben olayı size şöyle anlatayım .
Bu tür hastalarda halüsinasyonlar  sık sık görülür hareket edememe gibi vücutta kilitlenmeler de görülür bunları bir psikologun anlatması saçma ama psikolojik bur durum hastalar kaybetmekten korktukları kişileri başkalarından kıskanınca bu durum cinayete kadar gidebiliyor arkadaşınıza iyi bakın çocuklar diyerek bize kartını verdi o arada ben ağlamaya başladım ve ....
Galy:
-ben evime dönmek istiyorum ben delirdim mi yani hayır bu hastalık nasıl geçecek ben kimseye zarar vermem istemiyorum.
Uzay ona sıkı sıkı sarıldı ve ben yanındayken ne kimse sana zarar verebilir ne de sen kimseye merak etme geçecek hepsi.
Sema hanım :
-merak etmeyin geçmeyecek bir hastalık değil ama zor.
Mert:
-geçmesi için ne gerekiyorsa yaparız yeter ki siz bize ne yapacağımızı söyleyin.
Derin:
-gerekli olan herşeyi elimizden gelenin de fazlasını yaparız biz.
Sema hanım:
-çocuklar onu hergün yanıma yarım saatliyine getiriceksiniz ben sizebir program yaparım. Almanız gereken ilaçlar var gitmeniz gereken yerler var eğer herşeyi yaparsanız olay kendi kendine geçecektir arada hepinizden nefret ettiğini ve bunun gibi çirkin tabirler kullanacak ama siz ona karşı sabırlı olun.dedi tabi bunları galyanın yanında söylemedi. Sonra eve döndük tabi sema hanımdan programı almıştık .
Eve yetiştik herkes içeri girdi
Mert ve su mutfağa geçtiler ve hepimize kahve yaptılar .
Uzay:
-galya biraz konuşalım mı?
Galya:
-hayır.
Bu arada yanlarındaki arkadaşları olup biteni biliyorlardı yani elif konusunu.
Onlar kahvelerini alıp balkona çıktılar
Uzay:
-sana daha fazla kendimi savunmak istemiyorum ama adresi annem vermiş hatta kanıtım var diyerek elindeki telefondan annesinin ona yolladığı mesajı gösterdi .
Annesinin mesajı :
-oğlum elif beni aradı izmirdeki ev adresini istedi hastaymışsın yani ayaz ona senin hasta olduğunu ve sana bakacak kimse olmadığını söylemiş . sana bakmak istemiş bende verdim oğlum doktora git iyi beslen kendine iyi bak bana haber ver sık sık ara seni merak etmiyim .
Uzay:
-işte bu mesaj bana geldiğinde sen çoktan gitmiştin .hem adresi benimle çıkarken almış olsa da bu bizi ilgilendirmiyor geçmiş olsun der giderdi.
Galya:
-uzay bu hep böyle mi devam edecek ben seni yanlış anliycam sen bana açıklama yapamayacaksın sonra kendini temize çıkaracaksın ben seni affedicem elif bir süreliğine de olsa bizi birbirimizden uzaklaştırdığı için mutlu olacak.uzay ben senden hoşlanıyorum galiba bunu hastalığımdan sonra söylüyorum sana ama daha önce soyleyemezdim çünkü elif etrafımızdayken biz olamayız bide o ayaz olacak salak neden böyle bişey yapmış olsun ki yani neden söyledi hasta olduğunu neden beni görmezden geldi ve üstelik geleceğimi söyledim onlara ben adresi falan da onlardan aldım biz ona arkadaşımız diyelim o ne yapsın derin bunu duyarsa çok üzülecek .
Uzay:
-ben konuşucam onunla da şimdi zamanı değil eve gidelim konuşurum ben.onları bırak ta biz eliften kurtulabiliriz oda sevgili olarak biz sevgili olursak o elbet benden vazgeçmek zorunda kalır tabi sen o her yanımıza geldiğinde bana küsmezsen sen bana küstüğünde ona ümit vermiş oluyoruz sen hep benden açıklama bekliyorsun ne var ki geçmiş olsuna gelmiş sen böyle herşeyi büyüt sonra elif neden hep dibimizde de
Galya:
-of uzatma uzay.dedim sonra onlar evlerine gittiler bizde uyuduk ben duş aldım ve uyudum kızlar da öyle yaptılar .
Bi sonraki günün olayları diğer bölüme bu uzun bir bölüm oldu...

iyiydik biz üçümüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin