altıncı kayıt

277 45 18
                                    

Bebeğim. Sana böyle söylememi severdin. Daha doğrusu hiç söyleyemedim, hep yazdım. Hala seviyor musun bilmiyorum. Ama sanırım böyle söylemek daha hoşmuş. Lanet olsun ben nasıl bir adammışım? Neden konuşmadım seninle hiç? Lanet olsun. Tanrı beni sevmiyor. Tanrı hiçbirimizi sevmiyor. O bencil bir deli. Sıkılmış, eğlence arayan. Ve seni alarak kendi için en doğru olanı yaptı. Seni benden kıskandı. Seni yanında istedi. Onu beni sevdiğin gibi sev, onunla benimle ilgilendiğin gibi ilgilen istedi. Güzelliğini ondan başka kimse daha fazla göremesin istedi. Şiirlerini istedi. Çünkü o bunlara muhtaç bir zavallı. Ama sen asla onun olmayacaksın. Olamazsın. Ruhun, şiirlerin, güzelliğin, sevgin, ilgin... Her şeyin benim. Hem sen benden başka kimseye şiir yazmasın. Yazamazsın. Sen benden başka kimseyi sevmezsin. Sevemezsin. Sana kimse benim baktığım gibi bakamaz. O yüzden güzelliğini göremezler. Tanrı bile. Hah, o kimmiş?

Tanrı biliyor seninle yaşadım.
Tanrı biliyor öldüm. Sensiz geçen her gün.
Tanrı biliyor yalvardım. Geri gelmen için.
Yalvardım ve ağladım.
Tanrı biliyor sevdim. Kimsenin kimseyi sevmediği kadar.
Tanrı biliyor yalan söyledim. Sensiz geçen günler nefes alıyorum diye.
Tanrı biliyor kaybettim.
Tanrı bana hayat verdi. Ve o sensin.
Ve tanrı biliyor denedim.
Tanrı bebeğimin gittiği günün en karanlık gün olduğunu biliyordu.
Ve benim daha fazla dibe battığımı.
Tanrı her şeyi biliyordu. En başından beri. O yüzden aldı seni benden. Her şey benim suçum. Sana bir özür şiirim yok. Bu ses kayıtlarını özür kabul etsen?

Ve bebeğim, seni duyuyorum. Dizlerimin üstüne her çöküşümde ettiğim dua sensin. Ama tanrıya değil.

lana del rey-god knows i tried, the blackest day ve religion'dan esinlenilmiştir.

Üzgün Ses Kayıt CihazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin