CARACTERIZARE

1.6K 120 78
                                    

Hey , dragalasilor ! : D)))

Acesta e primul capitol propriu-zis si chiar .... SPER SA VA PLACA !!! Deci ... Light ! Camera ! Action !

☆ BERBEC - Are un caracter extrem de puternic . Cu adevarat EXPLOZIV ! (^o^) Orice lucru oricat de nesemnificativ se transforma intr-o tornada ! Sunt super pasionali si stiu sa ''excite'' prin aproape orice gest ! Chiar stiu sa iti trezeasca toate simturile la viata ... Sunt firi loiale si sincere . Au insa un defect major : sunt foarte suparaciosi , mai ales cand ii insulti sau afla ca i-ai mintit . O clipa le trebuie sa i-a foc ! Pe deasupra , nu isi recunosc greselile niciodata , nici de e ultimul lucru facut ! Dar cum am mai spus ... Sunt super pasionali
( ^.^) si asta eclipseaza orice defect !

P.S. Niciodata , dar niciodata , sa nu te certi cu un berbec ! :o )))

☆ TAUR - Sunt puternici si extrem de hotarati in a-si atinge scopurile ! Nu calca pe cadavre , sunt onesti si isi recunosc greselile . Sunt foarte chibzuiti , poate prea mult uneori si pot parea zgarciti . :^) Stiu sa ii determine pe cei din jur sa se alature si sa se dedice muncii . Sunt firi indraznete , dar se enerveaza usor si pot fi pesimisti si antipatici . Sunt foarte muncitori si la acest capitol sunt lideri !

P.S. Nu incerca sa darami munca unui taur ! Te vei alge cu un dusman permanent !

☆ GEMENI ( eu :) ) Sunt firi extrem de creative si inteligente . Sunt firi deschise , putand aborda aproape orice subiect . Isi fac prieteni cu multa usurinta , fiind axati pe socializare in principal . Din pacate , nu sunt buni ascultatori , ci mai degraba vorbitori ! Le place barfa si nu prea sunt genul care pastreaza secrete ... Stiu sa cucereasca din vorbe si sa se faca repede placuti . Sunt falsi si nu sunt statornici !! Se indragostesc zilnic !

P.S. Nu te indragosti de un geaman , daca nu vrei sa ai parte de cea mai scurta relatie din viata ta ! : D

☆ RAC - Sunt atat de sensibili si usor de ranit incat devin adorabili dupa ce apuci sa ii cunosti ! Stiu sa iubeasca extrem de patimas si se ataseaza repede de oameni , desi la inceput sunt extrem de nesiguri pe ei . Sunt firi devotate si iubitoate , care stiu sa isi lase amprenta in vietile oamenilor pe care ii intalnesc . Daca ii ranesti tind sa se inchida in ei si risti sa ii pierzi pentru totdeauna ! Sunt persoane creative , foarte copilarosi , cu o puternica inclinatie spre orice este legat de arte .

P.S. Nu rani un rac , TE ROG ! Sunt prea dulci ca sa fie raniti !

☆ LEU - Un rege e un rege ! Ce mai ? :)) Sunt puternici , devotati si neasteptat de cinstiti ! Te vor surprinde cu spiritul lor de lider si vor face in asa fel incat sa nu treaca zi in care simpla lor exiatenta sa insemne ceva maret . Sunt razbunatori si maniosi ! Nu ti-ai dori un astfel de duaman , ce iti poarta pica pana la sfarsitul zilelor sale !!! Sunt super creativi si vin mereu cu cate o idee ingenioasa . Daca nu ar fi insetati dupa glorie , ar fi liderii ideali !

P.S. Fereste-te de '' oportunitatea '' de a avea un dusman leu ! Te va bantui si noaptea in vise !

☆ Fecioara - Sunt firi extrem de organizate si punctale , ajungand mereu cu cel putin 5 min. inaintea tuturor la scoala , la intalniri etc . Muncesc din greu ai chiar suplimentar pentru fiecare reusita . Au o mentalitate fantastica si o stapanire de sine de neegalat ! Trateaza viata cu calm si reticenta . Sunt totusi firi reci si critice , intotdeauna reusind sa isi aduca aportul cu ceva nevativ . Sunt pesimisti si anosti , avand o un comportament rigid . Cand isi doresc cu adevarat, totusi , ofera caldura cu toata inima !

P.S. Nu critica o fecioara , daca nu vrei sa ti se intoarca inzecit !

☆ SAGETATOR - Sunt personalitati extrem de vulcanice si nelinistite . Ei sunt caracterizati de dinamism si pretind o tona de libertate si intelegere . Se fac usor placuti intr-un colectiv nou , adunand laurii mult cautati de pe unde pot . Sulerficialitatea le confera un aer neserios , dar odata ce ajungi sa-i cunosti , realizezi ca sunt persoane calde si iubitoare . Le place sa fie spontani , dar sunt uneori nechibzuiti si risipitori .

P.S. Nu ii dezvalui vreun secret vital sagetatorului ... Nu e in stare sa pastreze ! :b

☆ SCORPION - Stiu sa se faca placuti intr-un colectiv nou , fiind destul de sociabili si prietenosi . Se incred cu greu in oamenii recent intalniti , fiind reticenti mai mereu . Nu prea au incredere in fortele proprii , de aceea sunt nesiguri . Inainte de a merge pe un drum nou , calculeaza intreg traseul , avantajele si dezavantajele , astfel incat sa fie pe deplin siguri de succes . Arma pe care o au la indemana este veninul , pe care nu ezita sa il raspandeasca .

P.S. Nu supara un scorpion , daca nu vrei sa ti se infiga un ac in spate cand ti-e lumea mai draga !!!!

☆ BALANTA - Persoane extrem de iubitoare , ce se afla in permanenta cautare a echilibrului suprem . Le place sa aiba o tona de prieteni ,, alaturi de care sa vorbeasca ore in sir la telefon sau prin mesaje . Nu le place cearta , preferand sa se lase pagubasi decat sa auda tipete . Sunt persoane extrovertite si vesele . Sunt buni ascultatori , dar au convingeri ferme despre viata pe care si le impun imediat . Tind sa fie indecisi si aerieni , putans fi considerati neseriosi . Sunt superficiali si trateaza viata cu lejeritate .

P.S. Nu dezechilibra o balanta ! In interiorul sau e pregatit sa se dezlantuie !

☆ CAPRICORN - Sunt firi muncitoare si mereu pregatite sa infrunte provocarile vietii ! In aparenta lor calmitate , sunt ca un foc mocnit . Sunt misteriosi si plini de secrete bizare . Au un suflet enorm , dar de teama de
a fi raniti , isi pun o masca de otel .... Ei par rigizi si imbufnati tot timpul , dar sunt persoane extrem de analitice . Pretind si ofera respect . Se ataseaźa greu de oameni , dar pentru toata viata ! Tind sa fie materialisti si prea chibzuiti .

P.S. Daca vrei sa-ti fie bine , respecta capricornul si nu il insulta , iar el va face la fel pentru tine !

☆ VARSATOR - O zodie extrem de libertina !! Sunt copii pentru totdeauna si tot ce isi doresc este distractie ! Petrec toata ziua . Au cele mai nastrusnice idei si cele .mai bizare obiceiuri . Pot crea fantezii din cele mai neortodoxe si emana veselie peste tot ! Au un aer superficial . SUNT IMATURI si niciodata pregatiti sa se ancoreze intr- o relatie serioasa !

P.S. Nu scoate un varsator din ale lui ! Lasa-l sa ziseze in pace !

☆ PESTII - Pe langa raci , ei sunt sensibilii zodiacului . Sunt firi introvertite , greu de inteles . Sùnt extrem de creativi si sunt admirati de cei din jur pentru talentul lor . Sunt mai mereu sfiosi si greu de abordat , fiind atat de inchisi in ei ! Au o inima mare si sunt foarte generosi ! Defectul lor major este naivitatea . Ajung sa aiba incredere prea repede in oameni si sunt extrem de usor de ranit ... Sunt totusi adorabili si foarte intelegatori . Arma lor defensiva este minciuna !

P.S. Nu zdrobi sentimentele pestilor ! Sunt prea vulnerabili !

Sper ca va plact ! Vreau cat mai multe pareri !! Bye , dragalasilor ! ♡♡♡

ZODYAKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum