Intai de toate, vreau sa va anunt ca acest capitol va avea mai multe parti, nu stiu exact cate. Dar imi place ideea si vreau sa o dezvolt. Sper sa va placa si voua. Stiu ca nu v-am obisnuit cu acea chestie pe care am intalnit-o in multe scenete de acest tip. Ma refer, desigur, la gruparea zodiilor dupa gen (adica sase zodii de fete si sase de baieti). In capitolul acesta voi incerca si eu acest lucru.
><☆><☆><☆><☆><☆><☆><☆><Fete: Gemeni, Fecioara, Leu, Scorpion, Sagetator, Pesti.
Baieti: Berbec, Taur, Rac, Balanta, Capricorn, Varsator.
P.S. In sceneta urmatoare le voi grupa tocmai invers, ca sa nu fie cu suparare. ☆♡
><☆><☆><☆><☆><☆><☆><☆><
~Zodiile în vacanta~
(partea 1)Intr-o zi torida de vara, cele douasprezece zodii s-au hotarat sa plece la plaja in L.A. intr-o mini-vacanta de doua zile.
Dupa ce au aterizat la aeroport, ei s-au hotarat sa inchirieze doua masini mai mari, astfel incat, sa poata incapea cu totii si sa ajunga si repede.Prima era condusa de Capricorn, in ea se mai aflau: Gemeni, Balanta, Scorpion, Pesti si Taur. Iar a doua era condusa de Varsator, in ea mai aflandu-se: Berbec, Rac, Leu, Fecioara si Sagetator. Doua combinatii total gresite!
Cea de-a doua masina a pornit direct cu 120 km la ora, pe Varsator, neinteresandu-l consecintele prea mult, pe cand prima condusa de Capricorn, a pornit cu 30 la ora si asa a tinut-o tot drumul.
Enervata la culme, dupa ce i-a spus de o mie de ori sa mareasca viteza, Gemeni ii zice Capricornului:- Mareste in mortii ma-tii viteza! Stiu ca esti cam lent in pat si ca nu mentii ritmu' , dar nu am crezut ca tot asa si conduci!
- Fraiero! Vrei sa faci accident!? Varsator a intrat de trei ori pe contrasens! Si deja l-a oprit politia! Si eu nu sunt lent in pat! Tu esti o ninfomana prima mana!
- Ma-ta-i ninfomana! Jur pe ce-am mai sfant ca nu mai fac in viata mea sex cu tine!
Capricorn a pufnit ironic la amenintarea ei si si-a vazut de drum gandind: "Vede Geamena diseara viteza in pat. Si daca nu vrea, o violez pe nemernica. Da n-are cum sa nu vrea. Sunt prea bun. Ah.. da si ea e buna..."
-Ati facut ce?? Intreaba Balanta, Scorpion, Taur si Pesti deodata.- Sex salbatic. Defapt, daca stau sa ma gandesc mai bine, eram cam beat. E foarte posibil ca ninfomana asta de Gemeni sa ma fi violat. Zice Capricorn pe un ton amuzat.
Geamana pufneste dezgustata.
- Numai prin viol poti sa faci ceva cu Capricorn. O are atat de mica incat e nevoie de efort.
Pesti si Taur izbucnesc in ras nervos la remarca Geamanei, gandind: "Cu ce fel de oameni stau in casa... Doamne fereste! O sa ajung si eu perte dintr-un viol la un moment dat! Poate..."
Balanță si Scorpioanca stau bosumflati, aparent fara motiv. Doar ei stiu ca baiatul Balanță o are crush pe Geamana si ca Scorpioanca il are crush pe Capricorn.
" Cum poate o fata ca Gemeni sa il placa pe maimutoiul rigid, retardat, care conduce cu 30 la ora, prostul de Capricorn. Adica ea e o tipa atat de... vesela, glumeata, simptatica, sexy... cam sictirita, putin usuratica, un pic obsedata de sex... lenesa, ce-i drept, mincinoasa, perversa... Stai! Mie ce dracu imi placea ea!? Pe naiba, e minunata! E chiar... foarte... Cred ca am o problema grava" Gandea extrem de incurcat Balanta, uitandu-se trist pe pe geamul masinii.
" NU E CORECT! Il stiu pe Capricorn de o gramada de timp, totul parea sa mearga bine si apare usuratica asta de Gemeni, i-o ia de vreo doua ori in gura si gata. Nici nu ma mai baga in seama. Dar el e atat de serios, demn si bun, iar ea e atat de curva, proasta si ... offf toate defectele!!!!! Si nici macar nu e mai frumoasa decat mine... O voi otravi! Cand ajungem la hotel o voi otravi! Asa, Capricorn ma va vrea DOAR PE MINE! Muahahahaha! HA!" Gandea intr-un mod extrem de infricosator, Scorpioanca.
Stand pe locul din dreapta, Geamana a vazut-o pe Scorpioanca mijind ochii la ea amenintator prin oglinda retrovizoare. Fata duala zambi ironic gandind:
"Nebuna asta chiar crede ca poate sa ma ucida sau ce naiba mai vrea ea sa-mi faca. Nicio sansa. Stiu ca e obsedata de Capricorn si in mod normal n-ar trebui sa-mi pese... dar nesuferitul ala de Capricorn, oricat de diferiti si nepotriviti am fi, mie imi place mult... Dar nu va auzi nemernicia asta de la mine niciodata. No no. Never ever... Nu stiu daca si el simte la fel... Dar nici nu-l pot lasa prada Scorpioancei... Nu, asta chiar nu. "
De-ar sti Scorpioanca ca inima Capricornului este in mainile fetei duale, Geamana, poate ca ar fi putin mai linistita si ar renunta la gandurile ucigase... Ba nu... O va omorî oricum. Sau va incerca, mai de graba.
In timp ce aceasta telenovela psihologica dintre Gemeni, Capricorn, Scorpion si Balanta ia amploare, iar Taurul si fata Pesti sunt victime colaterale, la sectia de politie din L.A., celelalte sase zodii dadeau declaratii, din cauza vitezei cu"," care Varsatorul a condus.
- Va mai intreb o singura data: De ce goneati cu 150 km/h pe o strada din centru, extrem de circulata, cu o masina inchiriata, care mai si duhnea a alcool? Il intreba politistul pe Varsator, care se uita la sergent ca la felul sapte.
- Fuck... pai... Dintr-un motiv foarte bun, iar principalul ar fi ca nu am permis...
Celelalte zodii isi dau palme peste fata si ofteza prelung. Rac a inceput sa-si spuna obsesiv: "nu-i adevarat... nu-i adevarat... din cauza boului astuia o sa ajung la puscarie". Leoaica a inceput deja sa inspecteze celulele, sa verifice daca au apa calda, aer conditionat, o oglinda macar.
"Ia stai asa! Adica eu am mers cu ăsta in masina si el nu avea perms? Il omor! " Gandeau Berbec si Taur concomitent.
- Mare natarau mai esti... au zis Sagetator si Fecioara la unison.
- Ce?? Zise stupefiat politistul.
- Ho! Calmati-va! La ce fata aveti, nici dumneavoastra nu pareti a avea permis. Spune Varsator, dandu-si ochii peste cap.
Saracele zodii... Cu intreaga telenovela, drama si posibilitatea de a ajunge la inchisoare, vor mai ajunge ei la plaja? Vreodata? :))
Continuarea in partea a doua.
Dragilor, nu stiu cat de inspirata este ideea, dar mie mi-a placut. Voi incerca sa postez mai des, asa ca, cel tarziu poimaine, voi posta partea a doua.
Rose ♡
CITEȘTI
ZODYAK
Random#53 in Altele - 12.08.2016 #40 in Altele - 13.08.2016 #26 in Altele - 16.08.2016