G.N. Fermecatorul prezentator este in zodia Sagetator, de aceea el nu va fi intervievat. Fiecare parte va fi relativ scurta (undeva intre 500 si 1000 de cuvinte). O parte va cuprinde aprox. 4 zodii, astfel incat sa fie cuprinse toate cele 12. Sper din suflet sa va placa. Stiu ca am lipsit ceva timp, dar chiar am muncit mult la proiectul asta. Pupici. Rose ♡
Fermecatorul prezentator: Astazi le am alaturi de mine pe cele douasprezece zodii, care ne vor impartasi din experientele lor de viata si despre cat de greu este sa fii, practic, o zodie.
Leu: Sa fii Leu este foarte greu...
Fermecatorul prezentator: Leu, nu este vorba doar despre tine.
Leu: Ă, ba da. Tu nu stii nimic?
Fermecatorul prezentator: Taci. Eu pun intrebarile aici.
Leu: Ce sa-ti povestesc, Foarfecatorule...
Fermecatorul prezentator: Fermecator. Fer-me-ca-tor. Daca nu taci, iesi.
Leu: Bine, bine, Foarfecatorule.
Fermecatorul prezentator: Sa trecem mai departe, dragi telespectatori, ignorand acest moment penibil.
Leu: Ei, p**a.
Fermecatorul prezentator: NU! NU INJURA IN EMISIUNEA MEA!
Leu: P**a, p**a, p**a, p**a
Fermecatorul prezentator: Sa nu indraznesti sa o mai spui inca o data!
Leu: ...
Fermecatorul prezentator: Vezi ca poti fi politicos...
Leu: P**a.
Fermecatorul prezentator: Taci. Taci. Gata. Mi-a ajuns. Ne vedem la tribunal.
Leu: Deci, dupa cum spuneam, sa fii Leu este foarte greu... Toti sunt invidiosi...
Fermecatorul prezentator: PAZAAA
* leu este ridicat pe sus cu forta de paznici *
Leu: Ma voi intoarce, Foarfecatorule! Emisiunea asta este doar despre mine! Muahahaha! P**A, P**A, P**...
* paznicii reusesc in sfarsit sa-l scoata afara pe Leu *
Fermecatorul prezentator: Vai de viata mea... In fine, sa trecem la adevarata emisiune. Gemeni, spune-ne, cum te simti fiind o fata duala? Este greu, usor?
Gemeni: In primul rand, frate, de ce pnm, toata lumea imi spune "fata duala"? Ce dracu?
Fermecatorul prezentator: Ă, dă!? Pentru ca esti in primul rand fata, evident, si esti si foarte duala. Evident. Stai. Eu pun intrebarile aici!
CITEȘTI
ZODYAK
Acak#53 in Altele - 12.08.2016 #40 in Altele - 13.08.2016 #26 in Altele - 16.08.2016