Inevitabil trebuia sa vina o chestie de genul asta! M-am distrat maxim scriind capitolul! Sper ca si voua sa va placa! :)
Zodiile in timpul orei de mate
S-a sunat de inceperea orei . Profesoara si cele 12 zodii intra in clasa .
- Buna ziua , elevi !
- Buna ziua , doamna profesoara !
Gemeni se trezeste vorbind :
- " tuse " doamna " tuse " Virginica " tuse "
Cu totii rad zgomotos , dar Taur rade atat de tare , incat se ineaca ( , ) cu hamburger-ul pe care il savura .
- Liniste , neobrazatilor ! Nu va e rusine ? Toata lumea 2 puncte la medie !
- Doamna Virgi .. adica profesoara , vreti sa ne dati la purtare 12 ? Sunteti mai generoasa decat imi aminteam !
- Gemeni , 3 puncte scazute ! In plus toata lumea scoate cate o foaie de hartie ! Test fulger !" Damn ! Damn ! Damn ! × 100000000000000000000 " gandeste Berbec .
" Asta e ... Unde mi-o fi punga cu alune ? " gandeste Taur .
" Oare noi avem chimie sau istorie ... nu ! Cel mai probabil franceza ! " gandeste Gemeni .
" Mi-o fi stand parul bine ? Macar sa iau un 2 cu stil ! Eh ! Mereu arata bine ! " gandeste Leu.
" Oare sa folosesc ala-bala-portocala sau un elefant se legana ? " gandea Rac
" Ce nasol e imbracata profa azi ! Parca a venit la circ ! Si mai are si fata aceea de hipopotam proaspat imbaiat ! " gandea Fecioara .
" Ar trebui sa ma ingrijorez ? Oare chiar am invatat ? Da... nu... Nu-mi amintesc ! " gandeste Balanta .
" Lua-l-ar dracu' pe prostul ala de Gemeni ! Nu stie decat sa se hlizeasca ca .... un BOU ce e ! " gandeste Scorpion .
'' Hmmm ... Oare daca pun caietul pe genunchi .... Sau imi scriu pe mana ... Mai bine as ... Eh las-o balta , iau 5 la urmatoarea ! :D)))) '' Gandea Sagetator . ( ador asta ! :D)))))))) )
" Am mai citit cate ceva acasa... Stiu titlul , autorul , primul vers , editura manualului ... O stai ! Aici suntem la mate ! Nu , e clar ! Am pus-o ! " gandea Capricorn .
" Oare daca scriu un rezumat al povestii despre cum am fost rapit de omuleti verzi de pe nava mama ... O ! Iau 10 sigur ! " gandea Varsator .
" CE DOAMNE , IARTA-MA , Sa ma fac acum ??? Ah , stiu ! Cred ca m-am operat de splina ! " gandea Pesti.
- Elevi , scrieti primul subiect ! Striga profesoara de mate .
Dintr-o data Pesti ridica mana.- Ce mai e acum , Pesti ?
- Pai ... Uitati cum sta treaba ... De dimineata de cand m-am operat ma cam doare splina si... n-am putut sa invat despre orice Doamne apara si pazeste , ne-oti mai fi povestit ora trecuta . Zice Pesti extrem de afectat , punandu-si mana pe cap , semn ca acolo il doare .
Profesoara incepe sa zambeasca ironic .
- Mai , Pesti , mai !? Tu ai splina in cap ?
Pesti se gandeste 3 secunde si spune :
- Da .... asa m-am nascut ! Doctorii erau sa faca infarct cand m-au vazut !
- Deci tu gandesti cu splina ?
- Da !
- Stai jos si termina cu prostiile ! Scrie ce stii !
Toate zodiile rad intruna !
Gemeni arunca cu avioane de hartie in Scorpion , simtind , prin telepatie , cum il injura in gand .
- N-ai ceva mai bun de facut ?
- Poti sa fii sigur ca am ! Dar nu ar fi la fel de distractiv ca asta !
- Fir-ai tu sa fii ! Zice Scorpion in timp ce un avion incasat de la Gemeni ii intra in ochi .
Lansatorul incepe sa rada zgomotos , aproape cazand de pe scaun .
In celalalt colt al clasei , Sagetator incearca sa imprumute ceva raspunsuri de la Fecioara .
- Ajuta-ma si pe mine la doi ! Da repede ca vede Virginica batoza !
- Esti doar prost , nu si invalid ! Descurca-te !
Sagetator ii scoate limba Fecioarei , primind in schimb o privire ironica ce spune : '' Sigur poate si singur ! E doar foarte lenes ! ''
In a doua banca , Leu nu are chef sa se gandeasca la test , in schimb nu mai conteneste sa enerveze Balanta :
- Spune-mi te roooog din nou ! Nu am auzit clar !
- Of ! Ti-am mai spus de o mie de ori !
- Dar am mare nevoie .... !
- Oooof ! Ok ok ... Iti sta biiiine parul ! Spune Balanta lenes .
- Multumesc ! Aveam mare nevoie a aud asta ! '' Fir-ar mama lui de test la mate ! Daca parul arata bine , viata-i miere si chisleag ! :D ))))) '' Gandea Leu .
In ultima banca Taur isi cauta punga cu alune , ce a fost subtilizata , cu mult talent de Berbec .
- Frate ! Berbec ! Mi-ai vazut punga cu alune ? Nu o gasesc nicaieri si mor de foame .
- Nu am nici o idee pe unde ar putea fi ! Spune Berbec in timp ce aseaza cu grija in gura pe sub banca , un pumn de alune .
- Ce mananci acolo frate ?
- Ah .. Nimic nimic ! Doar niste ........ ALUNE !
- Hotule ! Tradatorule ! Da-mi-o !
- S-o crezi tu !
Taur se smuceste atat de tare sa i-o ia din mana , incat ajunge cu spatele scaunului pe jos. Toti incep sa rada !
- Liniste ! Ochii in test ! Taur , ridica-te !
Profesoara il priveste cu mandrie pe Varsator , care scrie neincetat de o ora ...
- Bravo , Varsator ! Abia astept sa iti vad lucrarea !
- Multumesc , doamna ! Sigur o sa va placa ! Zice Varsator cu mandrie in glas .
Totusi , privind cu atentie lucrarea sa , nu pare chiar ce trebuie ...
'' SECVENTA DIN LUCRAREA VARSATORULUI
......... Si cum eram purtat pe nava mama , unul dintre omuletii mici si verzi , m-a intrebat de sanatatea cainelui meu , Azorel , pe care il rapisera saptamana trecuta , pentru experimente . L-au adus repede inapoi pe Terra , caci martienii nu stiu ca fiintele pamantene au nevoie la baie cam des . Dintr-un motiv asemanator m-au aruncat si pe mine din naveta . ......... ''
Pe randul din mijloc se discuta in soapta , teoria conspiratiei unui pix , intre Capricorn si Rac .
- Unde mi-e pixul verde ? Intreaba disperat , totusi in soapta Capricorn .
- Unde l-ai lasat ! Raspunde ironic Rac .
- Aha ! Nu cumva mi l-ai luat tu !? A ? Nu ziceai tu ieri ca e super ?
- Eu cred ca tu confunzi politetea cu parerea sincera !
- Plateste-l ! Acum ! 10 lei !
- Cat ? Un pix ? De ce atat ? Nici nu l-am luat eu !
- Era un pix bun ... Nici nu conteaza ca nu l-ai luat tu ... Cu siguranta ai vazut cine l-a luat ... Deci esti complice ! E mai rau decat daca ai fi facut-o tu !
Rac se incrunta exasperat si gandeste :
'' E asa zgarcit .... Chitra ambulanta ! ''
Dintr-o data se aude la caterda :
- Pixurile jos ! Aduceti lucrarile !
.........................................................
Spuneti-mi va rog parerea voastra despre sceneta si daca mai vreti sa fac ! Love you !
CITEȘTI
ZODYAK
Random#53 in Altele - 12.08.2016 #40 in Altele - 13.08.2016 #26 in Altele - 16.08.2016