Cand iti va spune fiacare zodie "Te iubesc"
Taur: Taurii sunt foarte sinceri si stabili emotional. Iti vor spune "Te iubesc" atunci cand vor simti, fara retineri.
Berbec: Berbecii, la fel ca si taurii, sunt firi sincere. Actioneaza natural, instinctiv si doar pe baza sentimentelor.
Gemeni: "Cele 2 cuvinte" sunt la ordinea zilei. Le spun oricui fara implicatii, doar pentru ca suna frumos. Atunci cand se intampla sa se indragosteasca, oricat de dezinvolți ar parea, le e teama sa spuna "Te iubesc" si asteapta semne din partea celuilalt.
Rac: Racii au cel mai frumos si sincer "Te iubesc". Timizi din fire, ei asteapta persoana potrivita o viata intreaga si cand sunt 100% siguri ca au gasit ce cauta, ii spun persoanei iubite cele 2 cuvinte.
Leu: Leul, orgolios din fire, nu iti va spune "Te iubesc", decat atunci cand va fi mai mult decat convins ca te-ai indragostit de el irevocabil, ca nu cumva sa se izbeasca de un raspuns de genul "Si eu te iubesc, dar... doar ca pe un frate... sau prieten ceva..." (bad ass :)))
Fecioara: Desi, aparent, o fire rece, fecioarele traiesc iubirea cu o intensitate nebanuita. Se indragostesc greu, dar atunci cand o fac, isi impartasesc sentimentele fara ezitare.
Balanta: 800...000 de zile de relatie. Cam atat trebuie sa treaca pana cand balantele sa spuna un "Te iubesc" SERIOS. Balantele, aparent firi nepasatoare, sunt foarte sensibile, si nu isi vor impartasi sentimentele cu adevarat , decat atunci cand se vor afla pe un teren "extrem de sigur".
Scorpion: Scorpionii, experti in arta manipularii, vor incerca in fel si chip sa te faca sa spui tu primul. Nu ca lor le-ar fi greu, dar le place sa faca jocuri, pana in ultimul minut.
Sagetator: Aici nu sunt prea multe de spus. Dezinvolti din fire, sagetatorii merg pe principiul "Te-am vazut, mi-ai placut, Te iubesc! :))"
Capricorn: Capricornii pur si simplu (baietii in special) nu spun "Te iubesc". Nicidecum, niciodata, NEVER. Poti astepta ani de-a randul, sa mori in chinuri, ca iubitul Capricorn nu spune. Sunt extrem de timizi, desi par ca de piatra. Tu poti sa le adresezi cele 2 cuvinte si sa primesti in schimb doar un zambet. (care apropo, valoreaza mai mult decat orice raspuns :)
Varsator: Cel mai imprevizibil semn zodiacal poate fi extrem de deschis in ceea ce priveste exprimarea sentimentelor, daf pot fi extrem de ursuzi si reci. Nu stii la ce sa astepti. Cred ca trebuie sa te multumesti cu dovezile si sa astepti. (P.S. Nu va dura chiar mult pana la producerea magiei :)
Pesti: Pestii prefera sa lase timpul sa se scurga, decat sa se grabeasca in a spune " Te iubesc". Sunt foarte sensibili si cel mai mult se tem de respingere.
CITEȘTI
ZODYAK
Random#53 in Altele - 12.08.2016 #40 in Altele - 13.08.2016 #26 in Altele - 16.08.2016