SCENETA 1

1.4K 113 41
                                    

Cat de des pot sau cand voi avea inspiratie , voi face anumite scenete , care sa le includa pe toate cele 12 .zodii ! Bucurati-va de prima sceneta !

Zodiile s-au ratacit prin Tokyo

Zodiile au plecat in excursie la Tokyo , dar cum ghidul era zodia gemeni , s-a luat cu Dumnezeu stie ce ... si a uitat de tur . Acum cei 12 sunt rataciti prin oras si nu stiu ce sa faca .

Pestii striga in disperare si incepe sa planga .
- Ajutooor !!! Ajutor , ajutor ! AJUUUUTOR ! A-JU-TOR !

- Nu mai tipa smiorcaitule ca te-aude tot Tokyo ! Striga la el Scorpion .
- AJUTOOOOOR!!!!
Pesti incepe sa se invarta in cercuri in mijlocul soselei ca un posedat .
- Pesti, cretinule ! Treci aici ca te calca tramvaiul ! Striga iar Scorpion .

Scorpion il trage de incheietura cu putere pe Pesti zdruncinandu-l bine si il aduce pe trotuar .
- O sa fie bine , prietene ! Intervine Rac vazand smiorcaiala lui Pesti .

Intre timp Gemeni radiaza de fericire ! Este in situatia sa preferata : E inconjurat de o gramada de oameni necunoscuti si se afla la naiba-n praznic . Opreste fiecare japonez pe care-l intalneste , rade de accentul sau si il injura in romana si gandeste : '' Japonia e plina numai de vite ! Ce adunatura de dobitoace ''
Vazand ca se intrece cu gluma Taur se indreapta spre Gemeni , vrand sa arunce cu un ghiveci subtilizat de la o terasa dupa el , dar este oprit de Capricorn .

- Stai frate ! Ce faci ? Suntem oameni sau suntem din jungla ? Ai idee cat o fi costand un ghiveci pe aici ?
Taurul il injura in gand si duce ghiveciul la loc . Vazand toate astea Fecioara se indreapta nervoasa spre Capricorn .

- De ce nu l-ai lasat sa-i dea un ghiveci in ranjetul ala pervers ! Deja ma enerva si pe mine ! Iar in avion s-a dat la toti padagerii !

- Aveai tu bani de ghiveci ??? Trebuia sa fie chibzuit si sa ia o piatra !

- Zgarcitule ! Zebzecule ! Chitra ce esti ! Fecioara il mai critica o vreme pe Capricorn , dupa care incearca sa gaseasca o solutie .

Berbecul nu vorbeste cu nimeni , pufneste nervos cand si cand , pana ce Gemeni il ia de mana , ii spune sa nu se mai streseze atat pentru ceva nesemnificativ ca pierderea in Tokyo si il duce la o plimbare .

Cateva zeci de metri mai incolo Sagetator si Varsator , se holbeaza la un batran japonez , care leviteaza pe un bat .

- Frate ! Pun pariu ca babaciunea asta e in conexiune cu vreun OZN , care il face sa se tina pe batul ala ! Zice extrem de credul Varsatorul .
- Ei , da !? Siiiigur ! Iar eu sunt Mos Craciun si iepurasul de Paste la un loc ! Fii realist ! Sigur vreo vrajitoare ia golit capul si l-a umplut cu heliu de sta el asa usor pe batul ala .

In timp ce cei 2 se contraziceau in privinta teoriei heliu- OZN , Balanta si Leu au intrat in prima cafenea gasita au comandat cate un servetel si s-au dus direct la oglinda din baie , impingand in disperarea lor doua batranici ce stateau in usa . Au inceput sa-si admire indelung frumusetea reciproca .

'' Eu sunt mai frumoasa ! Cea mai frumoasa ! Nu ai nici o sansa in fata maretiei mele ! '' Gandea Leu .
'' Vreau pacea si egalitatea in lume !!! Poate aspectul meu placut ma va ajuta sa le obtin . '' Gandea Balanta .

Intre timp Taur si Rac au intrat in local pentru a manca ceva . Chelnerul vine si ii intreaba ca vor in engleza .

- Tot ce aveti ar fi bine ... Fara prea mult ulei ... Tin un regim strict ! Comanda Taur .

- Ceva foarte siropos ! O prajitura ! Comanda Rac .

In timp ce Gemeni si Berbec se plimba , Gemeni primeste un apeĺ . Raspunde cu viteza luminii .
- Aha... dar cine sunteti ! ?.... Aha.. inteleg , si ce doriti ?.... Ei na ! Tu ma iei la misto ? Numai eu am voie sa iau oameni la misto !
Intr-o clipita inchide telefonul si pufneste in ras , zicand mai mult pentru el :

- Ce prost ...

- Ce ? Cine era ? De ce razi ? Intreaba Berbec .

- Unul facea gluma spunand ca e ghid si ca ii pare rau de intarziere si sa-l asteptam la ... Nu mai stiu ... I-am inchis . Dar parca am auzit totusi un '' Descurcativa singuri , nebunilor !!!

Berbecul face ochii mari si spune - Inconstientule ! Acela era ghidul de care avem nevoie.. Acum suntem tot blocati in neant din caua ta !
- oh , Dumnezeule... Ce-am facut? EH , ASTA E !
-

ZODYAKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum